Už som tu a máš pravdu. Je mi z vás blujno. Hoppusmark sa už pred časom začal šotoprejavovať ale o Beús-ovi som si myslel, že aj napriek výrazným šotosklonom si zachoval nejaké zvyšky zdravého rozumu.
Svoje čiastočne šotoušstvo som ani nepopieral, ale asi by si môj príspevok mal čítať pozornejšie - hovoril som totiž o hnusných dierkovaných či dokonca úplne nepriehľadných fóliách nalepených na oknách, cez ktoré by sa cestujúci radšej pozerali von, než boli nútení sa pozerať inam lebo buď cez ne nevidia nič, alebo skoro nič, alebo ich z toho bolia oči. A presne tu človek a ľudskosť popretá je, za tým si stojím. Neprekáža mi, že som nútený sa voziť vo vozoch s CVR pokiaľ tá CVR nijako neobmedzí mňa ako cestujúceho. Akonáhle ma obmedzovať začne, tak mi to rozhodne prekáža, rovnako ako to, že je tá reklama nalepená na tých polorozpadnutých vrakoch. Takže tak.
Električka môže úplne bez problémov dostať rovnaký náter ako autobus (viď Ostrava, prípadne Zločinecká Spoločnosť) a vyzerá to veľmi dobre. Rozlišovanie trakcií náterom je šotonezmysel. Nie si náhodou zo železničiarskej rodiny?
Som zásadne proti socializmu typu "určovania kvót". Nie že by ste boli radi, že sa predalo čo najviac reklamnej plochy....
Inak cena reklamy obsahuje aj náklady na odstránenie reklamy, takže ak ostávajú v premávke vozidlá s olúpaným lakom, je to problém bordelu v DPB a nie reklamy.
Označujem Ťa zasocialistu aspiatočníka. Kde je do prdele v reklamnom nátere popretý človek a ľudskosť? Nepreháňaš to s tým šotoušstvom?
Naozaj ti prekáža, že si nútený voziť sa vo vozoch s celovozovou reklamou a neprekáža ti, že si nútený voziť sa v polorozpadnuých vrakoch?
"Takisto nie som obdivovateľom rošerizácie autobusov "dáme na Ikarus čelo z B961 a vznikne moderné vozidlo"."
V tomto by som bol naopak za. Aspoň na pohľad by tak vzniklo moderné vozidlo. A ešte by tam mohli dať aj látkové sedačky, podľa mňa sú pohodlnejšie (samozrejme, to je len môj názor).
?
Jasné. Lepšie za tie isté prachy celovysokopodlažnú električku, lebo hoppusmark je proti. Začínaš sa vyfarbovať ako šotouš par excellence, našťastie bez reálneho dosahu na beh vecí.
Kamaráti sú z akého štátu? A čomu sa venujú doma? Nejako si nespomínam za posledných pár rokov na štát, kde by sa nevyskytovali reklamné nátery vozidiel.
Na nátere T3nevidím nič poburujúceho, naopak by som doňho dával všetky T3 vrátane RP.
Takisto nie som obdivovateľom rošerizácie autobusov "dáme na Ikarus čelo z B961 a vznikne moderné vozidlo".
Celkove mám pocit, že si si reakcie svojich kamarátov vymyslel.
Hehe, to mi pripomína toto:
"Jednou člověk zijstí, že líp než stojí se mu sedí. Po čase zjistí, že líp než sedí se mu leží. A pak si chce jednou něco vyndat z kapsy u saka a zjistí, že mu něco překáží... A TO TRUHLA!" (P. Novotný)
A presne tam sa smeruje podporou ľudskej lenivosti a IGK
"A tvrdil niekto ze sa mame?" - áno, tvrdil to Aquila...
Re #106130 hoppusmark01: "paralelne vedenie metra a elektricky je nehospodarne" - to je absolutny, ale absolutny nezmysel, ale aj keby, ta trat 21-ky nejde stale pralelne s U2, su tam odlisne useky. Ak by to spravili podla mojho navrhu v #106067, paralelny usek s metrom by nebol, a sucasne by sa nahradila jedna vytazena autobusova linka elektrickovou. Inak o tom, aky nezmysel je tvrdenie "paralelne vedenie metra a elektricky je nehospodarne" svedci mnozstvo prikladov z historie, spomeniem napr. Budapest. Spravidla zvykne dopadnut zrusenie elektrickovej trate a jej nahrada metrom takto: aby električková trať nezaberala priestor a nebolo potrebné ju udržiavať, zruší sa a nahradí ďalšími pruhmi pre IGK. Po čase (po upadnutí počiatočnej eufórie z metra) ľudia začnú frfľať, že musia chodiť ďaleko na stanice, výjde sa im teda v ústrety a zavedie sa autobusová linka viac-menej súbežne s metrom na lokálnu obsluhu. Po čase však zistia, že autobus musí stáť v zápachach, a preto sa ľudia k stanici metra odvezú radšej autom (v zápche sa predsa len príjemnejšie sedí v aute, než stojí v autobuse, hoci každé auto zápchu len zväčšuje). A až pri striekaní BUS-pruhov (ak sa ich vôbec podarí presadiť) si všetci začnú trieskať hlavy, prečo tú električku vlastne zrušili.
Nesledoval som celu diskusiu, ale zatial som nikde nevidel nejake ekonomicke zhodnotenie sucasnej prevadzky U2 a 21. Ono totiz aj prevadzka metra cosi stoji, a doteraz tam to metro nebolo. Ak mali zostat prevadzkove naklady rovnake, nieco sa muselo po vybudovani metra obmedzit. Ci to mala byt prave 21, to posudit neviem, kazdopadne treba sa zamyslat aj nad ekonomikou...
K tej dochádzkovej vzdialenosti: Nedá sa povedať, že to metro nezhoršilo dostupnosť. Totiž na jednej strane je norma, ktorá určuje štandardy pre dochádzkový čas, no na druhej ľudia, čo musia šľpať o päť minút viac, a tí asi spokojní nie sú.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023
Inak cena reklamy obsahuje aj náklady na odstránenie reklamy, takže ak ostávajú v premávke vozidlá s olúpaným lakom, je to problém bordelu v DPB a nie reklamy.
Označujem Ťa zasocialistu aspiatočníka. Kde je do prdele v reklamnom nátere popretý človek a ľudskosť? Nepreháňaš to s tým šotoušstvom?
Naozaj ti prekáža, že si nútený voziť sa vo vozoch s celovozovou reklamou a neprekáža ti, že si nútený voziť sa v polorozpadnuých vrakoch?