Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Martin Fundárek #106108:
A nemoze sa papierovo zrusit, ale fyzicky nerozobrat?
Reply on: stevo #106105:
"ako je vytazena linka do Rakuska? vie niekto?"

Ranné linky do Rakúska (zo ŽST Petržalka) sú vyťažené tak, že cestujúci si nemajú koľkokrát kam sadnúť a musia stáť.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Ike #106104:
Zákon o dráhach núti vlastníka dráhy udržiavať ju v prevádzkyschopnom stave. Takže ak sa vyskytne nejaká závada, má na výber dve možnosti: opraviť trať (čiže investovať), alebo požiadať o jej zrušenie. Prípadne ju ešte môže predať - ak by sa našiel nejaký záujemca.
Reply on: stevo #106105:
Spravidla 0 ludi.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Ike #106103:
Napríklad náklady na pochôdzkára či mazanie vekslí. Náklady sa dajú minimalizovať tým, že do trate neinvestuješ (žiadne opravy nad rámec povedzme doplnenia chýbajúceho šróbu, či výmeny pár najzhnitejších pražcov), ale nejaké budú na každej trati.
ako je vytazena linka do Rakuska? vie niekto? ?
Reply on: Ike #106103:
aby sme sa chapali 🙂 ja nehovorim o ruseni prevadzky ale o fyzickej likvidacii trate
Reply on: Martin Fundárek #106102:
akoze neexistuje? ake naklady boli na trat do Stupavy?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Ike #106035:
"ak existuje trat, na ktoru nie su ziadne naklady, je megahlupost ju z akehokolvek dovodu rusit"
Neexistuje trať, na ktorú nie sú žiadne náklady. A akokoľvek som fanúšikom železníc, musím uznať, že sú prípady, keď je zrušenie železnice opodstatnené. Ak ide železnica súbežne s cestou, nákladná doprava mizivá, osobná doprava na 5 jázd sólo motora, tak skutočne nie je dôvod dávať ani halier do údržby takej trate - a z toho nevyhnutne vyplýva po čase zastavenie dopravy pri prvej vážnejšej závade na trati.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: 810zssk #106038:
Myslím, že tam by sa skôr uživil hermetický Prešporáčik.
Reply on: Peon #106098:
zahradkarov kamarat z STV.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Ike #106094:
Netreba chodiť až do Košíc. Stačí napr. Palackého, ten slepý úsek od Kúpeľnej k Redute. Najprv je prechod pre chodcov - a akonáhle zájdeš v aute zaň, už sa bez porušenia predpisov nevrátiš. Cúvať cez prechod nesmieš; otočiť sa môžeš len na konci na akomsi "triangli" (lebo kvôli parkujúcim autám sa inde nedá), ale kým by si sa k nemu dostal, máš najprv zákaz vjazdu všetkých vozidiel okrem dopravnej obsluhy, a ak by si aj dopravou obsluhou bol, tesne pred trianglom je zákaz vjazdu všetkých vozidiel.
MÁ DPB NOVÉHO HOVORCU?

Na www.dpb.sk hneď na úvodnej stránke som náhodou objavil " Kontakt pre médiá, e-mail: hovorca@dpb.sk " a je tam uvedené aj jeho meno: Peter Kavecký. Poznáte ho niekto?

Doteraz bola vôbec oficiálne funkcia hovorcu v DPB? Lebo B. Záhradník je oficiálne predseda predstavenstva. No v poslednej dobe sa k MHD do médií vyjadroval prevažne on...

Zároveň čiastočne inovovali sekciu "Kontakt", kde má spomínaný tlačový tajomník - hovorca na seba uvedené dokonca aj číslo na mobil.
Reply on: hoppusmark01 #106096:
Dúfam, že to urobia po tom futbalovom šialenstve.
Reply on: bwd #106095:
tak mohli nechať premávať 21-tku ešte mesiac po otvorení U2, a merať celý mesiac vyťaženosť 21-tky. Potom by sa uvidelo, či je tú električku naozaj treba. To by bol taký kompromis..
Reply on: hoppusmark01 #106092:
"...dochádzková vzdialenosť je pri metre vyššia... ...takže stanice metra môžu byť vo väčšej vzdialenosti... ...aby bola ochota ľudí dochádzať pešo k stanici stále rovnaká..."

Naozaj 'záhradnícke myslenie'. "Ochota ľudí dochádzať pešo k stanici" - demagógia par excellence. Obyvatelia NIE SÚ OCHOTNÍ, lebo sú DONÚTENÍ - iné im nezostáva!

Teraz sú zastávky U2 napríklad na Ausstellungsstrasse vzdialené od seba asi 1,1 kilometra:
http://www.gmap-pedometer.com/?r=1664465
Predtým bol tento úsek rozdelený na tri časti, približne:
http://www.gmap-pedometer.com/?r=1976179 - 366 metrov,
http://www.gmap-pedometer.com/?r=1976194 - 304 metrov,
http://www.gmap-pedometer.com/?r=1976197 - 400 metrov.

To ešte nehovorím o desiatkach až stovkách metrov v tom kanáli, kým sa človek vymotá, ako taký potkan von: schody, výťahy - Scheisse!!!
http://titl.blog.sme.sk/c/151405/Okrem-reflexnej-vesty-bude-povinne-vozit-aj-ucitela-autoskoly.html

na odlahcenie (resp. mozno naopak)...

Slovakistan rulez... kazdemu ide o prachy
Reply on: Majo #106031:
Nevyvratil... len som sa na to pozrel z dvoch stran... z pohladu cestujuceho a politika a z pohladu dlhodobeho, na co politici nemyslia a cestujuci a prevadzkovatelia slepo veria ze na to ti politici myslia a nemusia na to mysliet oni 😃
Reply on: 810zssk #106090:
okrem toho dochádzková vzdialenosť je pri metre vyššia (8-10min.) ako pri električke (5-8min), takže stanice metra môžu byť vo väčšej vzdialenosti ako stanice električky, aby bola ochota ľudí dochádzať pešo k stanici stále rovnaká.. takže to metro nejako výrazne nezhoršilo situáciu?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.