ZST Vajnory su ako odbocka Ale suhlasim ze je to zbytocne stavat. Ako som uz povedal, ja by som spravil usek Zlate Piesky - Vajnory (obec) s moznym neskorsim prepojenim s Komisarkami.
Projekt nepoznam, ale ak je to pravda, co hovoris, tak je to podla mna dobra hlupost. ZST Vajnory je totiz malo atraktivnou stanicou (mozno okrem leta).
To spojenie, co som napisal, spominal ako realnu moznost primator minuly rok v jednej diskusii, kedze v okoli Vajnor je pripravovana vystavba priemyselneho parku (CEPIT) s vystavbou bytov pre jeho zamestnancov (cca pre 15 000 obyv.).
Preco? Predsa oficialny projekt je taky ze Raca - ZST Vajnory a ZST Vajnory - Zlate piesky.. ale ja by som preferoval keby ta trat namiesto na ZST isla niekam do obce...
Si pamätám, že keď som bol veľmi malý tato chodil občas pracovne do Košíc, alebo do Prahy a s mamou sme ho k tej Redute chodili vyprevádzať do tých letiskových Vrakos.
V sci-fi si zabudol spojit Vajnory s Racou (spravne ma byt Zlate piesky-Vajnory-CEPIT-BEZ-Komisarky). Aj rok by som na tejto trati posunul mimimalne o 10 rokov skor, pretoze tato cast ma velku perspektivu na skory rozvoj. ?
S499.1023, Ty budes vediet asi najlepsie odpovedat - v ktorom roku SKoda zacala do trolejbusov montovat tyristorovu vyzbroj a aka bola jazda s tymi trolejbusmi? Bolo to lepsie?
"161 - expresna linka so zastavkami Letisko - Racianske Myto - Hl.St (veci ako bajkalska ci trnavske myto zabezpeci 60-ka). Odchody podla odletov. V opacnom smere s 15-minutovymi intervalmi a zastavkami Hlavna stanica - Racianske Myto - Trnavske Myto - Bajkalska - Trnavska - Letisko"
Keď už tak podľa príletov. Aj tak je to riadna hlúposť, lebo keby 2 hodiny nič nepriletelo a z mesta by prichádzali v 15-minútovom intervale, tak by sa ti na Letisku kopili vozidlá.
No ved ano, Cop je zaujimavy len zeleznicnou stanicou, a aj to len preto, ze sa tam menia podvozky vlakov zo Slovenska a Madarska. Inak by uz uplne nestal za nic
Ale chcel by som radsej vidiet ukrajinsku PPS Mostiska-II, na hraniciach s Polskom. Lebo tam sa podvozky nemusia menit, ale mozu sa posunut kolesa o predpisany rozmer. Vyuziva to vlak IC z Krakowa do Kyjeva, mimochodom, asi jediny IC vlak v Sojuze. Podobne riesenie uz pred desiatkami rokov fungovalo na rychlovlakoch Talgo medzi Francuzskom a Spanielskom, ale vo vychodnej Europe je to prvenstvo
viem, viem, bolo rano, sekol som sa a strasne sa hanbim ? . Proste som si tie dve mesta zamenil... O tom ze Lvov je polske centrum na ukajine zatial co Cop je len diera kde bola pred 2 sv. vojnou 0% gramotnost niet pochyb ?
Nehnevaj sa na mna, ale Ty si vsetko v doprave predstavujes ako hurvinek valku. Skus to o automatoch vysvetlit ing. Magneziovej (riaditelka odporu tarifnych sluzieb), vsak by z toho dostala ovcie kiahne! S tymi tvojimi mestskymi vlakmi - myslis si, ze ked nasadit povedzme elektricku jednotku z DNV do Jura, myslis si, ze developeri nam prestanu stavat mrakodrapy v centre, ale zacnu v Sv. Juri ci v Dubravciciach? Teda nie ze by som bol proti S-Bahnu, ale pochybujem, ze by to pri sucasnej zeleznicnej sieti v BA nejak pomohlo...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.