Aj keby mestu Bratislava niekto to metro celé daroval, nemalo by peniaze na jeho prevadzkovanie a udrzbu. Je to proste pre nas drahy spas aj z hladiska prevadzky tolkych podzemnych priestorov zo vsetkym zariadenim. Mozno na tom jednom useku na filialku sa este podeli aj ZSR, ale inde asi tazko. Ostanme teda radsej pri elektricke, aj ked aj tam mam obavy z neudrzby.
S499.1023
Ad Re #99385 Emo: Nejaké business centrum v betónových kockách so sadrokartónovým obkladom NIKDY nebude lepšou adresou, ako centrum mesta. A keďže cenu určuje ponuka a dopyt, tak keď sa všetky firmy pohrnú na Nivy, tak tam logicky budú aj najdrahšie office (slovensky kancelárske) priestory bez ohľadu na to, čo hovorí tvoje pozorovanie na realitnom trhu (slovensky trhu s nehnuteľnosťami).
Ad Re #99383 VLK: Teraz si práve sám dokázal, že žiadny hyperľahký nadvlak nikdy nemôže byť NOSNÝM dopravným systémom v Bratislave, keďže NIKDY nebude riešiť dopravu v globále. Parciálna časť prepráv na celkovom dopravnom trhu v Bratislave, spočívajúca v prevoze malej časti obyvateľov Petržalkovíc na Nivy, sa nemôže nazývať riešením dopravy v globále.