Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Marcelllooo #98112:
Héj? K Polusu sa L50 vezie len turista, alebo cestujúci, ktorý tadiaľ ide prvý krát. Rozumný človek sadne do štvorky a je tam dvakrát rýchlejšie.
Reply on: Solider #98111:
Lebo tak to definuje uzemny plan mesta Bratislavy a realne uzemne rozhodnutia a investicne projekty, ktore sa uz zacinaju realizovat (Twin City). Lebo uzemie okolo Niv, Prievozskej, Landererovej atd ma byt novym tzv. downtownom mesta. Tak preto.
Reply on: 810zssk #98109:
AD BLBOST - Zdovodni svoje tvrdenie.

AD DOMOVNIK - domovnik sa vsak v tejto diskusii nevyskytuje. P.S. Nastuduj si, co znamena odborne sposobila osoba v prislusnych zakonoch.

Re #98110 810zssk: Viac ludi bude cestovat na Nivy, lebo tu budu mat robotu.

Prave skutocnost, ze topologia BA MHD je hviezda sposobuje jej kolapsy.

Priklad Safko: Na Safko ludia nechodia preto, ze by chceli do centra (mozno tak polovica z nich). Druha polovica caka na 50-ku, aby sa dostala na Nivy, k Polusu atd.
Reply on: Marcelllooo #98097:
Prečo majú byť zaujímavé lokality Filiálka, Prievozská či Mlynské Nivy? Prečo nemôže byť zaujímavou lokalitou nemocnica na Rázsochoch, OSDK alebo Grosslingova ulica? Lebo to je blbosť rovnako ako tvoje spojenie Rovniankova 14 - Nivy a Rovniankova 14 - Filiálka a ak by šlo TGV až do Rače ? ?, tak na neho zavedú aj BIDku a budeš sa voziť od rána do večera medzi zastávkou Rovniankova 14 - Filiálka, alebo Slovany ? ?
Reply on: Marcelllooo #98108:
Podla teba bude viac ludi cestovat na Prievozsku kde bude pracovat par percent ludi, alebo do centra kde je mozne prestupit na vsetky mozne smery?
"Najviac ludi pojde na Nivy." - BLBOST!

"Predsa len su to vsak (podla teba) blbci s okruhlimi peciatkami a teda odborne sposobile osoby s odbornou praxou." - prave to je problem ze tu okruhlu peciatku nedostane vzdy odborne sposobila osoba. Prikladom je domovnik isteho nemenovaneho pofiderneho panelaku v Pétržke (aj ked tam nejde prave o gulatu peciatku)..
Reply on: Valec #98106:
A co som povedal, ze historicke centrum bude turistickym a spolocenskym centrom? Biznis ale pojde na Nivy a Prievozsku. A kam cestuju kazde rano a poobede ludia? Co bude hlavna relacia a co len doplnkova?
Reply on: 810zssk #98104:
Prave ti vysvetlujem, ze sa tym nevyriesi skoro vobec nic. Najviac ludi pojde na Nivy. Ako z Petrzalky, tak od Jura. Musis riesit prioritne tuto relaciu.

Vsetko ostatne sa da doriesit ostatnymi subsystemami.

Re #98105 810zssk: Predsa len su to vsak (podla teba) blbci s okruhlimi peciatkami a teda odborne sposobile osoby s odbornou praxou. Ze su blbci musis adekvatne preukazat.

P.S. Jedneho takeho preukazania som bol osobne svedkom, ked sa jeden dopravak pustil do druheho... Zacal mu ukazovat prepocet za prepoctom, az to ten druhy nezniesol psychicky a odhalil svoju blbost.
Reply on: Marcelllooo #98100:
Asi pred troma hodinami som dopozeral Hríbovu reláciu Lampa: Čo bude s Vydricou? (pre záujemcov, relácia na DVD je prílohou aktuálneho čísla časopisu Týždeň). Zaujímavé, že tam sa prítomní zhodli, že aj napriek výstavbe rôznych nových centier, bude to historické pre obyvateľov stále rovnako aktratívne. Dosť pochybujem, že rôzne kultúrne a spoločenské akcie (napr. Korunovácia, Vianočné trhy, Hudobné koncerty ktoré bývajú na Hlavnom námestí...) sa presunú niekde na Nivy alebo Filiálku.
Koniec koncov, v okolí Plynárenskej je takýchto stavieb už dosť a mimo pracovnej doby tam ani pes neštekne.
Reply on: Marcelllooo #98103:
"dokonca aj medzi odbornikmi sa najdu blbci" - uspesne to dokazujes, ked sa odvolavas na VUD.
Reply on: Marcelllooo #98103:
No ved o to ide! Ze Petrzalka - Filialka nie je najdolezitejsie spojenie! Omnoho viac dosiahneme ked budeme mat NS MHD ktory prepoji Petrzalku, Vajnorsku, Racu, Dubravku, Ruzinov a casom snad aj Vajnory, Devinsku Novu Ves ci prave Mlynske Nivy a Prievozsku
Reply on: 810zssk #98101:
Prave som ti vysvetlil, ze presne toto sa uz stava skutocnostou. Centrom Bratislavy sa stava lokalita Nivy - Prievozska, ktora mimochodom elektricku nema.

A samozrejme, ze NS MHD nema vyriesit vsetky dopravne problemy. NS MHD ma riesit len istu cast, no prave tu najdolezitejsiu a podstatnu.

Re #98102 AAA: Samozrejme, ze aj odbornici maju rozne (a casto protichodne) nazory, dokonca aj medzi odbornikmi sa najdu blbci. To vsetko vieme. Problemom je spracovat tieto protichodne informacie a konvergovat k optimalnemu rieseniu. Ja som naznacil, aku optimalizacnu ulohu riesim aj ake riesenie som nasiel.

Ad #98102 - tuto informaciu mi dodali z magistratu, ze s takymto intervalom oni pocitaju a planuju ho. Mojim zdrojom je teda magistrat. Tak ako tvojim dpb. Ale neviem sa zarucit za ich spravnost, ako sa ani tynevies zarucit za spravnost info na dpb.

Reakcia je jednoducha: zeleznica nie je pre polmilionovu Bratislavu. Zeleznica je pre neviemkolko stotisicovu (asi sa to blizi k milionu spolu s BA) aglomeraciu az po Trnavu vratane s tym, ze v dvojhodinovych intervaloch cele Slovensko.
Reply on: Marcelllooo #97947:
1. Lenže odborníci majú rôzne názory na všetko. Napr. právnici, čo právnik to iný názor podložený niečim.
2. Napr. môj príspevok #96806 vychádzal z čísiel na dpb.sk a v Dopravnom magazíne. #96811 Marcelllooo: "Uvazuje sa o takychto intervaloch (ci su dostatocne dobre spocitane a prehodnotene neviem): "
Teda sám si si nie istí podkladmi, ktoré máš a keď som ti ukázal, že Petržalka neuživí ani linku obyčajného metra. Inak ako môžeš robiť rozhodnutie, keď nepoznáš tak dôležitú vec ako obsaditeľnosť tej svojej jednotky.
Mimochodom niečo som našiel, čo vyvracia tvoje tézy o správnosti železnice ako NDS: "Ideálnym východiskom je podpovrchová doprava, ale podzemná dráha poňatá na tradičnom princípe železnice je pre cca pol miliónové mesto PRÍLIŠ DRAHÝM a KAPACITELNE NIE ÚPLNE VYUŽITELNÝM DOPRAVNÝM PROSTRIEDKOM." (str. 16, Dopravní magazín 5/2004), takže prosím na toto reaguj.
Reply on: Marcelllooo #98100:
Hej, lenze NIKDY vlak na Filialku nevyriesi MHD komplexne, lebo relacia Filialka - Petrzalka NIE JE a NEBUDE patrit medzi dolezite dopravne prudy.
Reply on: 810zssk #98099:
FIlialka spolu s Trnavskym mytom su samostatnym JnT projektom. Slovany su nieco ine. Vysledkom vsak bude zvysenie vyznamu (a teda atraktivity) Niv, Prievozskej a Filialky a znacne znizenie vyznamu (a teda atraktivity) centra. Centrum sa bude postupne profilovat na turizmus a volny cas, obchod a sluzby idu na vychod.
Reply on: Marcelllooo #98097:
Samozrejme MN, Prievozska su atraktivne destinacie, ale rovnako aj centrum. A druha vec je ze Filialka NEBUDE tak atraktivna ako centrum, ani po vybudovani Slovanov.
Reply on: Marcelllooo #98097:
A taktiez preto, ze hlavnym dopravnym tahom bude severojuzny tah. Lebo stotisic ludi z Petrzalky bude cestovat sem za robotou a nakupami a volnym casom a dalsich stotisic pojde smerom od Pezinka, co sa stava predmestim Bratislavy.
Reply on: 810zssk #98094:
Ten dovod je jednoduchy na obidve otazky (preco nebude historicke centrum atraktivnou destinaciou ale budu nou Mlynske Nivy, Prievozska, Filialka).

Tym dovodom je skutocnost presunu centra mesta a jeho funkcii smerom na vychod do projektov TwinCity, ABC a CBC, Filialka atd. Robi sa to jednak preto, aby sa umoznil uzemny a stavebny rozvoj a taktiez preto, aby sa uvolnilo a odbremenilo historicke centrum.
Reply on: Ámos #98083:
To je TÁ Štvanice, nie TIE Štvanice 😛.
Reply on: Lubomir #98071:
Pretože Slovensko nejde v takom operačnom programe ako ČR.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.