Reply on: drink #97865:
reálne a podľa papierov iba 38 ? , nepreháňaj to ? Domovník s krycím menom job-hopper uvádzajúci si IQ 136, ktorý mení zamestnanie každý rok a pol... Snáď ho aj toto do roka prejde a zmení sa z odborníka na tunelY na niečo iné... Odborník na všetko - od histórie Petržalky, cez stavebné sporenie, obchodné reťazce, teraz MHD...Re #97872 Marcelllooo: lebo ľudia behali cez cestu, aj keď tam bol/je podchod a keď sa prebudoval aj nadjazd na bezbariérový prechod cez cestu, tak do stredu cesty postavili zábradlie.
Re #97873 merice: rovnako kvôli tomu, že ľudia chodia radšej po povrchu ako pod zemou vznikol asi svetelný priechod pri Grasslakovichovom v smere na Palisády, keďže častejšie behali zo/na zastávku po ceste ako podchodom...
Re #97876 Marcelllooo: skutočne? kto chce prejsť krížom, ten to aj spraví - aj keď je to od Rovniankovej véééľmi ďaleko, pozri sa niekedy, ako prechádzajú napriek plotu ľudia zo zastávky Aupark (smer Pe) do Auparku - vlezú do cesty a obídu plot... Ďalší príklad, rovnako ďaleko od Rovniankovej - zastávka EuBa na Dolnozemskej smer Ovsište/Bulíkova. v strede cesty plot a ľudia ho podliezajú... A 2-3 prúdovú cestu považujem za oveľa väčšiu bariéru ako 4 kusy koľajníc
Re #97875 Ámos: ideálne riešenie
Jobhopper chce zakomponovať do električky aj terasy? Je normálny? Veď terasy sú minimálne jedno, ak nie aj dve podlažia nad úrovňou terénu.... Alebo v tom prípade nech berie terasu ako úroveň okolia a keď pôjde elina v normálnej výške vozovky, nech to považuje za plytký tunel vzhľadom k rovniankovej... ? btw. Jama, ktorá vznikne a ktorú označuje domovník ako v "plytkom tunelY" už zrazu nie je bariéra?
Marcelllooo
1. Finta je v tom, ze ja som sa dopravneho odbornika ani samozvane nepasoval, vzdy som hovoril ze som laik a vzdy som sa odvolaval na odbornikov, ktorych som tu aj vymenoval.
Som ale koordinator a manazer. To je moja kvalifikacia a to aj robim. Na zaklade dodanych informacii sa viem rozhodovat a povedzme vyberat optimalny variant.
2. Odborny argument ma iste charakteristicke vlastnosti. Ak je jeho sucastou kvantifikacia (cisla), tie nemozu byt dane len tak z brucha. Obzvlast v doprave plati, ze cisla sa ziskavaju na zaklade dopravneho prieskumu, nasledne sa analyzuju a vyhodnotia sa v dopravnej studii.
Preto znakom odbornika je aj to, ze uvedeny postup pozna a ked hodi do placu nejake cisla, tak aj uvedie ako boli ziskane a spracovane.
Len tak do placu hodene cisla mi pripominaju moj velmi oblubeny ftip z rodiny absurdnych:
- Dezo, kolko?
- Dvesto.
- A co dvesto?
- A co kolko?
3. Verejny zaujem ma prednost pred sukromnych za istych okolnosti a zistuje sa to v prislusnych spravnych konaniach. Ja nespochybnujem verejny zaujem riesit dopravu, ani verejnoprospesnost dopravnej stavby.
My presadzujeme taku formu, ktora verejny zaujem naplni a zaroven nebude kolidovat s nasimi pravami, naopak, este prinesie dalsie pozitiva.
Re #97942 intony: Platnost dopravneho znacenia specificky pre isty druh vozidla sa vyznacuje dodatkovou tabulkou E9.
So zvysujucou rychlostou sa zvysuje riziko a preto je nutnost vytvorenia bariery - v Karlovke plotom. V petrzalke je planovanych 60 - 80 kmh.
A na tvoju otazku - vacsou barierou, ci lepsie povedane rizikovy faktor, je elektricka.