Vyborne hned 3x.
1. Kedze poznas zmienovane osoby, vieme spolu komunikovat.
2. Kedze to ides rozdebatovavat s ludmi vo VUD a aj u vas na katedre, mozme sa o tom dalej bavit a konstruktivne postupovat dalej konkretne a k veci.
3. Ked budeme o tom spolu k veci konstruktivne rozpravat mozno sa posunieme dalej.
P.S. O taketo nieco mi cely cas ide.
P.S.S. Ale takato uroven dalsej komunikacie si zrejme vyziada zmenu komunikacneho kanala (navrhujem mail)
napríklad aj ja som zástanca tzv. električkového variantu, pritom nie som električkový nadšenec, v oblasti dopravy mám dosť skúseností, mimochodom poznám všetky tebou menované osoby a to viac ako bližšie. Rozhodne si ma svojimi argumentami nepresvedčil, rovnako ma nepresvedčil dokument VUD, ktorý si teraz rozdiskutovávam s niektorými ľuďmi odtiaľ, ako aj od nás z FPEDAS v ZA. Čo sa týka tvojho vyjadrovania, nepredložil si jediný odborný alebo odborne podložený argument či riešenie, jediné, čo si predložil, je link na zmieňovaný dokument VUD. Toť môj názor, teraz ma ukameňuj..... ?
Na tému ISIC kariet by sa dala napísať niekoľko stranová práca. ? Ale každopádne na využitie v železničnej a prímestskej autobusovej doprave môžeš oficiálne využiť iba univerzitnú čipovú kartu (či už ISIC alebo nie), nakoľko ISIC z CKM žiadny čip ani nemá. Je to len kus plastu s magnetickým pásikom na ktorom sú aj údaje a fotka len prilepené špeciálnou fóliou.
Takže vyjadrenia typu "nemas pravdu, ISIC (jedno aky) ta opravnuje vyuzit u ZSSK" a "nepotrebujes ziadne potvrdenia (dokonca mozes byt student denneho studia v lubovolnej krajine, aj zo zahranicia a akceptuju to)" #96699) som si asi vymyslel.
Taktiež tvoja odpoveď "LOL mna nejaka tvoja teoria z ich webu nezaujima, ja cestujem s 50% zlavou na ISIC a ziadny sprievodca s tym nikdy nemal problem, takze tie teoreticke rozpravky rozpravaj niekomu kto s tym nema skusenost" #96703) na príspevok "Nemas pravdu. Prestuduj si stranku ZSSK - ISIC bez cipu ta NEOPRAVNUJE cestovat na zlavnene cestovne." #96700) sa mi asi len snívala. Nehovoriac o tom, že ako príklad tej tvojej ISIC karty si práve použil obrázok tej cez čipu.
A tak by som mohol pokračovať aj ďalej.
Trocha Off Topic : Viete mi niekto poradit ako sa najlepsie dostat na ulicu Hviezdna v Podunajskych Biskupiciach ? Som ju nenasiel v zozname zastavok..
Ak by niekto vedel, pekne dakujem
Uvazuje sa o takychto intervaloch (ci su dostatocne dobre spocitane a prehodnotene neviem):
Petrzalka - Trnava cca 30 min
Petrzalka - Jur/Raca cca 15 min
Petrzalka - Filialka cca 5-6 min
Co sa tyka tej rychlodraznej elektricky: Verim tomu, ze by mohol byt projekt, ktory bude dobry a kvalitny. Viem, ze by sa dala Petrzalka riesit elektrickou tak, ze by som nadsene prijimal elektrickove riesenie. Viem, ze by sa dala urobit tak, ze by na Safku vliezla pod zem. Viem, ze to ide, ked sa to spravne navrhne...
ALE: V Bratislave sa v sucasnosti uvazuje o jednom konkretnom navrhu elektricky a ten je (podla (nielen) mojho nazoru) zly. Obsahuje nedostatky, z ktorych sa niektore odstranit daju a mozno aj planuju (hlucnost a barierovost riesit plytkym tunelom, nasadenie rychlodraznych suprav) a su nedostatky, ktore sa odstranit neplanuju (Stare mesto ako uzke hrdlo, neprestavba celej siete na rychlodraznu).
Mam momentalne na vyber z tychto moznosti a ziadnych inych:
1. Elektrickove riesenie, o ktorom som presvedceny ze je nedobre a ze prinesie cely rad zavaznyh vyvolanych problemov
2. NS MHD pomocou lahkych mestskych suprav, ktore mozno nie je dokonale a ma tiez cely rad nedostatkov, ale nie takych dalekosiahlych ako 1 a je lepsie nez 1.
3. Byt principialne a fanaticky proti vsetkemu.
Ktoru moznost navrhujes zvolit a preco?
o com? ved hned na zaciatku som napisal o studentoch denneho studia VS s ISIC (bez ohladu na krajinu), vsetci tito maju 50% zlavu vo vlakoch
to su aj nejake vysoke skoly ktore vydavaju iny ISIC ako bezkontaktnu cipovu kartu ktoru spominas? btw. kamos ma k dennemu studiu na VS BCK ktora vobec nie je ISIC a tiez mu ju ZSSK uznava na zlavu a nepotrebuje vybavovat ziadny papier u ZSSK.
fakt ako neviem o com tocis, nikto alebo aspon ja urcite nie, som tu ani raz nespomenul ze by ludia s ISIC mimo VS resp. studujuci externe mali narok na zlavu, ake karty dostavaju oni je mi volne, rec bola o studentoch denneho studia VS s ISIC
revizora som v slovenskych vlakoch stretol za svoj zivot asi 1-2x a nacestoval som toho dost, sprievodcovia:
1. ISIC ani nepytaju
2. pozru sa nan nanajvys z dialky
3. vezmu ho do ruky a prip. studuju
4. overuju na PDAcku (ak by to vedeli)
absolutna vacsina sprievodcov sa nedostane ani po treti bod, zvysok sa dostane nanajvys do bodu tri, so sprievodcom ktory by sa dostal po bod 4 som sa v zivote nestretol, ani ho nevidel u inych
Zatiaľ si všetky odborné argumenty, snažiace sa o serióznu diskusiu a nekonvenujúce s tvojím jedine správnym názorom, zmietol zo stola. Takže sa nediv, keď už raz navždy budeš pokladoaný za zadubeného fanatického nepriateľa električiek.
- Odporujú si. Flamerom je tu akurát tak istý fanatický odporca električiek z Rovniankovej 14. Akýkoľvek odborný argument. ktorý odporuje tebou fanaticky a bez argumentov presadzovanému riešeniu, nazývaš flamovaním a šotoušstvom, pritom si sám nepriniesol jediný odborný argument na podporu tvojho vymysleného riešenia, ktoré nie je súčasťou žiadneho plánu ani projektu. Príspevky, ktoré nesúhlasi s tebou navrhovaným riešením ignoruješ s uvedením zástupných dôvodov. Realita je taká, že jednoducho NEMÁŠ odborné argumenty, ktorými sa tu neustále oháňaš.
- Iné určenie? Aké? Jedná sa o nosný dopravný systém na koľajovej báze určený na rýchlu a kapacitnú prepravu cestujúcich na krátke vzdialenosti. ŽIADNY dopravný ani ekonomický důvod proti električke si doteraz neuviedol, len dookola omieľaš, že "dôvody už uvedené boli".
- Doteraz si sa dopravným kritériom oháňal ako mantrou.
- Ty nič nenavrhuješ. Ty akurát nechceš električku.
- Nevieš slovensky.
- Nemáš klávesnicu podporujúcu slovenskú diakritiku.
- Vydávaš akési splnomocnenie zhromaždenia domovníkov za mandát.
- Rýchlodrážna električka SAMOZREJME môže ísť do centra. Prečo by nemohla?
Iste, AJ na streche. Na ktoré okrem extrémnych návalov nikto nechodí, pretože kto by liezol na strechu, keď môže parkovať rovno pred dverami. Tak isto, ako každý normálny človek uprednostní povrchovú (podľa odborníkov zo Zsolny, osvojených a komunikovaných odborníkom z domovej samosprávy, pouličnú ? ) električku pred lezením do diery.
"Neviem, ci si a ako sa to da. " Na čo tým reaguješ?
Alebo na Šafku vlezie do podzemia. ?
A ďalší argument, prečo tvoj NDS nie. Aký by mal asi interval? Napr. obsaditeľnosť jednotky M1 je 1 464 cestujúcich. Súčasná kapacita MHD cez všetky mosty okrem Lafranconi za špičkohodinu cca 18 628 osôb. To nám vychádza potreba intervalu cca 5 minút pokiaľ by všetci okrem ľudí cestujúcich L 92 využívali NDS. A aký by bol interval v sedle, večer, cez víkend 10-15 minút, možno pri takomto intervale hovoriť o NDS?
Rychlodrazna elektricka sa sice moze zakopat, ale v nasom konkretnom pripade - ako sa dostane do centra a aku tam bude mat trasu a drahu? Lebo bud sa bude razit solo tunel pre rychlodraznu elektricku ala metro alebo sa cez Stary most pripoji na Safku k existujucej sieti. A to prave pokladam za nie spravne riesenie.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
AAA
Alebo na Šafku vlezie do podzemia. ?
A ďalší argument, prečo tvoj NDS nie. Aký by mal asi interval? Napr. obsaditeľnosť jednotky M1 je 1 464 cestujúcich. Súčasná kapacita MHD cez všetky mosty okrem Lafranconi za špičkohodinu cca 18 628 osôb. To nám vychádza potreba intervalu cca 5 minút pokiaľ by všetci okrem ľudí cestujúcich L 92 využívali NDS. A aký by bol interval v sedle, večer, cez víkend 10-15 minút, možno pri takomto intervale hovoriť o NDS?