Reply on: AAA #96759:
- Samnozrejme si neodporuju. Ale predpokladaju istu kvalitu argumentov, diskusie a spoludiskutujucich. Prepac ale tunajsie flameovanie a flameri tuto kvalitu nesplnaju. Ja sa veru nepokakam z niekoho takeho ani ma neohuri svojou retorikou... ?
- samozrejme ze ano. ale "metro" ma ine urcenie ako eliny a budu mat inu cielovu skupinu cestujucich. Ano, je to o tom, ci na to mame a ci nie. Ked na to nemame, hladame ine riesenie. Nazdavam sa, ze elektricka v petrzalke nie je najvodnejsie riesenie ani dopravne ani ekonomicky. Dovody uz uvedene boli.
- dopravne kriterium nie je jedine kriterium posudzovania kvality a vhodnosti riesenia.
- Ja navrhujem NS MHD v plytkom tunely ako spadovy subsystem. Potom navrhujem trolejbusy a autobusy ako doplnkovu MHD s tym, ze by az do vybudovania suplovali niektore trasy do vybudovania Z-V vetvy NS MHD.
Petrzalka je miesto, kde zijem a o ktore sa primarne zaujimam.
- Presne tak. Splnomocnenie nemam len z domovej schodze R14, ale celeho radu dalsich. Domova schodza rozhoduje podla §6 ods.2 pism. e zakona c. 182/1993 Z.z. aj o inych cinnostiach suvisiacich s uzivanim domu. Podla §139 ods. 2 pism. c a d zakona c. 50/1976 Zb. je susednou stavbou aj taka, ktora nema sice susediacu parcelu, ale moze mat vplyv. Podla §14 ods. 1 zakona c. 71/1967 Zb. ako i podla §59 ods. 1 pism. b a § 34 ods. 2 zakona c. 50/1976 Zb. su vlastnici bytov ucastnikmi prislusnych uzemnych, stavebnych konani ako i konani schvalujucich UPD. Podla § 17 c. 71/1967 Zb. si mozu viaceri ucastnici konania zvolit pre zastupovanie pred spravnym organom svojho zastupcu. Podla metodickeho usmernenia MVRR SR c. 2006-5544/26073-8:530/Gal vlastnici bytov splnanju podmienky pre ucast v konaniach v zmysle zaverov prislusnej domovej schodze. V zmysle uvedenych ustanoveni zakonov je plnomocenstvo dane vlastnikmi bytov v jednotlivych domov pravoplatnym pravnym aktom napadnutelnym do 15 dni od konania domovej schodze sudom. Kedze sa tak nestalo, plnomocenstvo nadobudlo pravnu ucinnost.
- rychlodrazna elektricka nemoze ist do centra
- Preto hovorim o mestskych supravach, ekvivalentnych elektricke, nie ze sa jedna o elektricky.
Ámos
Inak stanice by mohli byt aj na povrchu a trat by sa smerom ku nim dvihala. keby sa chcelo, na toto sa da najst prijatelne riesenie.
V kazdom pripade nie som krtko a radsej by som cestoval na povrchu.
Re #96774 Marcelllooo: To si odkial vycital. Samozrejme, ze s rychlikmi sa rata v tunely. Ono pre ne sa stava. Vola sa to PREPOJENIE KORIDOROV aby vlaky z Rakuska - ZST Petrzalka sa mohli bezproblemovo napojit na trat do Ziliny. O jeho vyuziti na primestsku dopravu sa zacalo hovorit az sekundarne.
Re #96785 S499.1023: Ale ma aj na streche.