Občas mám pocit, že ľudia ani vôbec nejakú MHD nechcú, viď obyvatelia Páričkovej a Svrčej proti hlučným trolejbusom. Potrebujú iba nadávať ako je zlá a ako ďaleko je o domácnosti.
Solider, teraz bez ironie, sarkazmu a ustipacnych poznamok: ? to za tvoje prispevky v tejto diskusii, ktore naozaj ocenujem pre ich ftipnost a pikantnost medzi riadkami...
No, to by sme vsak nemohli byt v Bratislave, kde sa dodrbka aj to, co sa neda... ?
A co sa tyka tejto problematiky, pokial chces ist naozaj do hlbky a suvislosti, je to na dlho, tu sa stale klzeme len po povrchu. Ked chces, dojdi radsej na ICQ, tam pokecame.
Body 3 a 4 si náhodou nedoporujú?
Re #96618 Marcelllooo: Fajn, takže si predstavme situáciu, že máme metro, alebo hocičo iné ako prestavanú električku v trasách NDS podľa ÚP. Ak nezrušíme električkové radiály dosť stúpne objem vlkm a vozokm, ktoré bude treba objednať, aby nám niečo v tom tuneli chodilo. Ak spravíme NDS na báze električky nárast nebude taký veľký.
Re #96626 Marcelllooo: Čím je tunel DOPRAVNE odôvodnenejší ako estakáda?
Re #96631 Marcelllooo: Ako sa mala riešiť podľa teba Petržalka ak nie koľajovo? Prečo stále chceš riešiť koncepčne, no vždy iba Petržalku a zvyšok mesta nechávaš v súčasnom stave? Čo teda riešiš koncepčne dopravu Petržalka - Pezinok vlakom?
Re #96706 Marcelllooo: 2. -: Lenže by mal poriešiť väčšinu najdôležitejších ťahov, čo TEN-T 17 nerieši.
4.-: Lenže ty si v prípsevku #96540 tvrdil, že "Je to nazor drvivej vacsiny ludi, ktori byvaju v susedstve tohoto koridoru a mam splnomocnenie hovorit aj v ich mene, co taktiez robim." Lenže pri tom koridore nie je len váš dom, teda nemáš legitimitu prehlasovať svoje názory ako názory všetkých Petržalčanov a pokiaľ to akceptuje nejaky úradník, nekoná správne. A čo sa týka toho uznesenia domovej schôdze, pokiaľ viem úlohou spoločenstva nie je byť účastníkom správneho konania vo veci výstavby dráhy ani akéhokoľvek iného, keďže podľa zákona "Spoločenstvo môže vykonávať len činnosti vymedzené zákonom o vlastnítve bytov a nebytových priestorov" a tam som si nič o účasti v správnom konaní nevšimol. Ale dobre nejak ťa splnomocnili, takže legitimita pri zastupovaní tvojho vchodu tu je, čo však neoprávňuje k žiadnej oficialnej činnosti v daných konaniach.
5.-: Zle som formuloval, pravdepodobne to bude znášať mesto. A mimochodom poplatky za dopravnu cestu na 1 vlkm sú tuším najdrahšie v strednej Európe, zatiaľčo pri električke tento poplatok odpadá. Snáď si nemyslíš, že ZSSK by to prevádzkovala bez dotácie.
6.-: Koľajnice sú súčasť zvršku.
Re #96710 Marcelllooo: Tebe asi nič nehovorí pojem rýchlodrážna električková trať, že?
Re #96722 Ike: Školský rok začína 1.9. a končí 31. 8. nasledujúceho roka, je to buď v školskom zákone, alebo dakej vyhlaške volá sa o oraganizácii školského roka, alebo tak nejak, ak je ešte platná.
Re #96711 Marcelllooo: Električkou to byť nemôže, lebo na železničné vozidlá sa vzťahujú iné normy.
Re #96725 Marcelllooo: 3. Odkopči sem z jaspi paragraf, ktorý ťa splnomocňuje konať v ich mene v správnom konaní.
Ten kaufland je o viac nez polovicku meni nez mal byt povodne plus museli uropbit nahradnu vysadbu, parkovisko na streche miesto na povrchu a kopec dalsich veci, plus kopec dalsich veci...
NEEKONOMICKOSŤ A DOPRAVNÁ NEODDOVODNENOSŤ je lož najhrubšieho zrna! Akýkoľvek projekt akýmkoľvek spôsobom zahŕňajúci súčasnú električku je lacnejší, než projekt, ktorý všetky smery v súčasnosti obsluhované alektričkami bude riešiť akýmsi šotonosným dopravným systémom.
Nestačí to, nejedná sa o žiadny výpočet ale o znôšku demagógií najhrubšieho zrna.
Bez ohľadu na to, aký si uznávaný odborník vo svojom povolaní, v prípade nosného dopravného systému v Petržalke si nechutný demagóg, znášajúci na kôpku jednu lož väčšiu ako druhú len a jedine v záujme toho, aby popri tvojom odpornom sociálnom paneláku neviedla električková trať, leb ty osobne nemáš rád električky.
1.) a ta "elina" z Pariza nema ist tou zdruzenou tratou?
2.) a dalsie medzinarodne rychliky?
3.) naco by nam EU stavala cez Petrzalku eurokoridor, keby chcela aby nam tu jazdili len lahke, primestske supravy?
LOŽ sa neustálym opakovaním NESTANE pravdou!!!
LOŽ sa neustálym opakovaním NESTANE pravdou!!!
LOŽ sa neustálym opakovaním NESTANE pravdou!!!
HLUK je lož - električka môže byť tak tichá, že jej hluk bude maskovaný hlukom okolia.
BARIÉROVOSŤ je lož. Developerské projekty budú bariérovejšie.
NEESTETICKOSŤ je lož. Väčšina ľudí vníma električky ako esteticky pozitívne.
NA ÚKOR zelene je lož. NA električkovej trati môže byť podstatne viac zelene ako na developerskej betónovej kocke.
STARÉ MESTO ako úzke hrdlo je lož. Električky cez Staré mesto nejazdia. Ak by nepostačovala kapacita existujúcich tratí, nie je problém vybudovať ďalšie.
NEEKONOMICKOS'T A DOPRAVNÁ NEODDOVODNENOSŤ
Ak si odpoveď vrchného demagóga z Rovniankovej 14 nevieme interpretovať, znamená to len toľko, že bola nekvalitná.
Mimocohodm, mal by som niekoľko VECNÝCH dtoazov k ukrutnému posudku z VÚD, ktorý "si si osvojil a komunikuješ ho":
1) Aký druh dopravy odporúča VÚD pre mestá s 500 aý 800 tisícmi obyvateľov?
2) Prečo VÚD neodporúča pre Bratislavu električku, keď ju uvádza ako optimálny dopravný systém pre mestá veľkosti Bratislavy?
3) Prečo VÚD v celej svojej analýze vymenúva jednu výhodu električky po druhej aby na zháver konštatoval, že nie je vhodné ju budovať?
Takže navrhuješ zrušiť električky do Ružinova, Dúbravky, Vajnor, Rače a nahradiť ich šotonosným systémom v trase Janíkov Dvor - Pribinova - Filiálka?????
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
AAA
Re #96618 Marcelllooo: Fajn, takže si predstavme situáciu, že máme metro, alebo hocičo iné ako prestavanú električku v trasách NDS podľa ÚP. Ak nezrušíme električkové radiály dosť stúpne objem vlkm a vozokm, ktoré bude treba objednať, aby nám niečo v tom tuneli chodilo. Ak spravíme NDS na báze električky nárast nebude taký veľký.
Re #96626 Marcelllooo: Čím je tunel DOPRAVNE odôvodnenejší ako estakáda?
Re #96631 Marcelllooo: Ako sa mala riešiť podľa teba Petržalka ak nie koľajovo? Prečo stále chceš riešiť koncepčne, no vždy iba Petržalku a zvyšok mesta nechávaš v súčasnom stave? Čo teda riešiš koncepčne dopravu Petržalka - Pezinok vlakom?
Re #96706 Marcelllooo: 2. -: Lenže by mal poriešiť väčšinu najdôležitejších ťahov, čo TEN-T 17 nerieši.
4.-: Lenže ty si v prípsevku #96540 tvrdil, že "Je to nazor drvivej vacsiny ludi, ktori byvaju v susedstve tohoto koridoru a mam splnomocnenie hovorit aj v ich mene, co taktiez robim." Lenže pri tom koridore nie je len váš dom, teda nemáš legitimitu prehlasovať svoje názory ako názory všetkých Petržalčanov a pokiaľ to akceptuje nejaky úradník, nekoná správne. A čo sa týka toho uznesenia domovej schôdze, pokiaľ viem úlohou spoločenstva nie je byť účastníkom správneho konania vo veci výstavby dráhy ani akéhokoľvek iného, keďže podľa zákona "Spoločenstvo môže vykonávať len činnosti vymedzené zákonom o vlastnítve bytov a nebytových priestorov" a tam som si nič o účasti v správnom konaní nevšimol. Ale dobre nejak ťa splnomocnili, takže legitimita pri zastupovaní tvojho vchodu tu je, čo však neoprávňuje k žiadnej oficialnej činnosti v daných konaniach.
5.-: Zle som formuloval, pravdepodobne to bude znášať mesto. A mimochodom poplatky za dopravnu cestu na 1 vlkm sú tuším najdrahšie v strednej Európe, zatiaľčo pri električke tento poplatok odpadá. Snáď si nemyslíš, že ZSSK by to prevádzkovala bez dotácie.
6.-: Koľajnice sú súčasť zvršku.
Re #96710 Marcelllooo: Tebe asi nič nehovorí pojem rýchlodrážna električková trať, že?
Re #96722 Ike: Školský rok začína 1.9. a končí 31. 8. nasledujúceho roka, je to buď v školskom zákone, alebo dakej vyhlaške volá sa o oraganizácii školského roka, alebo tak nejak, ak je ešte platná.
Re #96711 Marcelllooo: Električkou to byť nemôže, lebo na železničné vozidlá sa vzťahujú iné normy.
Re #96725 Marcelllooo: 3. Odkopči sem z jaspi paragraf, ktorý ťa splnomocňuje konať v ich mene v správnom konaní.