Reply on: S499.1023 #97697:
1. Mas viacero nezavislych zdrojov financovani. Podrobnosti som uviedol v doterajsom texte.
2. V Bratislave sa nateraz neuvazuje s metrom. Uvazuje sa o NS MHD na baze lahkych mestskych suprav s nadvaznostou na region. Vzhladom na synergicky efekt, ze sa tam vedie TEN-T17 koridor, regionalna doprava aj mestska doprava, dokadza ku multiplikacnemu efektu, co do kumulacneho efektu aj ekonomickej vyhodnosti.
3. Cely centralny komponent je uzkym hrdlom, z ktorych niektore casti su lepsie, niektore horsie. Uzke hrdlo je (zrejme) odstranitelne, ale sa zatial neplanuje ani nepripravuje.
4. Bolo uvedene v doterajsom texte, znovu odporucam aj "investicny zamer NS MHD, 1. etapa: Safarikovo nam. - Janikov dvor".
5. Vajnorska a dalsie radialy su pripravene a otvorene pre vymenu kolajnic na iny rozchod, nie pripravene na zmenu rozchodu.
6. Ked bude na to dovod, moze sa tak stat.