Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #97697:

1. Mas viacero nezavislych zdrojov financovani. Podrobnosti som uviedol v doterajsom texte.
2. V Bratislave sa nateraz neuvazuje s metrom. Uvazuje sa o NS MHD na baze lahkych mestskych suprav s nadvaznostou na region. Vzhladom na synergicky efekt, ze sa tam vedie TEN-T17 koridor, regionalna doprava aj mestska doprava, dokadza ku multiplikacnemu efektu, co do kumulacneho efektu aj ekonomickej vyhodnosti.
3. Cely centralny komponent je uzkym hrdlom, z ktorych niektore casti su lepsie, niektore horsie. Uzke hrdlo je (zrejme) odstranitelne, ale sa zatial neplanuje ani nepripravuje.
4. Bolo uvedene v doterajsom texte, znovu odporucam aj "investicny zamer NS MHD, 1. etapa: Safarikovo nam. - Janikov dvor".
5. Vajnorska a dalsie radialy su pripravene a otvorene pre vymenu kolajnic na iny rozchod, nie pripravene na zmenu rozchodu.
6. Ked bude na to dovod, moze sa tak stat.
Reply on: Marcelllooo #97654:
Na to zosúladenie ti stačí milimetrový papier, na jeho sieti môžeš vykonať analýzu. Realizuj sa, môžeš získať ťažké peniaze, železnice celého sveta sa o teba pobijú, ty kalkulátor kvadratúry kruhu.
Reply on: Martin Fundárek #97645:
No, ešte doplním, že na autobloku je zádrzdná vzdialenosť bez ohľadu na NTR vždy 1000 m a že pokiaľ nedôjde k výstavbe ETCS level II., tak sme na SK odkázaní na medzistaničnú vzdialenosť, keďže ŽSR na ďalšiu výstavbu autobloku rezignovali.
Reply on: Solider #97641:
Ako človek, ktorý dlho jazdil výhradne na t-212, hlavne zásadne odmietam psíkove empirické výskumy o tom, že sa môže redukovať interval všade okrem spojníc jeho bydliska so školou, diskotékou, bydliskom frajerky a hlavnou stanicou. t-212 nie je potrebné otáčať na Kollárovom námestí.
Reply on: drink #97638:
Nejaké následné medzidobia, elektrické medzidobia, rôzne rýchlosti vlakov, nákladná doprava, tie Marcelove mestoelektroľahkovlaky, to zanedbáš? Áno, ako zastávka to stačiť bude. Ale ako dostaneš na Filiálku vlaky v relácii Kúty - Štúrovo, to tiež nevciem...
Reply on: enumaelish #97624:
To by ma zaujímalo, ako sa zo štvorkoľajnej zastávky stane hlavná stanica, modrogum?
Reply on: Martin Fundárek #97604:
On si to asi pomýlil s úpravou okolia koridotu v iných, civilizovaných krajinách.
Reply on: Marcelllooo #97597:
Hoci som už s tebou nemienil komunikovať, oopäť musím vyvrátiť niekoľko tvojich lží:
1) Peniaze sú len jedny: Neexistuje nič takého, že mesto nemá na električku a metro prinesie Mikuláš.
2) Aká je ekonomická nevýhodnosť električky? Konkrétne čísla prosím. Svetové skúsenosti dokazujú, že v prepočte na jednotku prepravného výkonu je električka najlacnejším a metro najdrahším dopravným prostriedkom. A zatiaľ čo sa výhodnosť medzi autobusmi, trolejbusmi a električkami pri dosiahnutí určitého prepravného výkonu láme, NIKDY nedochádza k zlomu v prospech metra. Metro sa čiste ekonomicky nedá zdôvodniť. Výhody metra sú všetky možné, len nie ekonomické.
3) Kde konkrétne sa v centre nachádza neriešiteľné úzke hrdlo pre električky?
4) Aká je investičná náročnosť električky (obzvlášť v porovnaní s metrom) a aké územie zabíja? Najdrahšie pozemky v civilizovaných mestách sú práve v dostupnsoti električiek.
5) Na zmenu rozchdu sú pripravené aj Vajniorská, Ružinov, Karlova Ves... Nemá to ŽIADNU súvislosť s nejakým vysnívaným metrom.
6) To oprávnenie hovoriť v mene TISÍCOV vlastníkov bytov by som rád videl.
Reply on: Marcelllooo #97597:
Tá odborná argumentácia je kde? výkriky "Nechceme električku, chceme metro" rozhodne nie je argumentácia.
Reply on: Papyr #97694:
Skus povedat.
Reply on: Marcelllooo #97646:
No tak snad uz dost, nie?

Vies aspon radovo, kolko stoji vystavba akehokolvek typu napajania kolajovej drahy (jednoduchy trolej, retazovkovy trolej, privodka/tretia kolajnica atd). a kolko v porovnani s tym stoji radovo vymena kolajnic na tratiach elektricky za iny typ?

Napajanie je sakra lacnejsie - aj s meniarnami a kablovymi rozvodmi - ako to "kolajnice sa daju urobit". Nie si v Kosiciach ani v Budapesti. Profil koleso-kolajnica by si musel bud nechat tak alebo vymenit kompletne a vsade.
Reply on: Martin Fundárek #97671:
Opak cis-pasivnosti.
Správa z Blesku: Cestovat nad ránem hlavní bulharskou metropolí může být nadmíru vzrušující zážitek. Bulharské zastávky autobusů promítají porno. Místní zastávky autobusů jsou totiž opatřeny velkými obrazovkami, na nichž se promítají erotické filmy a lehčí verze porna. Během dne pak monitory slouží k promítání času příjezdu jednotlivých autobusových linek.
"Chtěli jsme poskytnout cestujícím něco, co by jejich mysl odvrátilo od chladného počasí a zkrátilo jim čekání na autobus. V noci je velmi nepravděpodobné, že tam budou děti," uvedl mluvčí managementu, který zastávky v Sofii spravuje.
Zatímco většina mladých lidí a zvláště mužů krok uvítala, matky s dětmi a církevní představitelé se bouří. Někteří noční cestující také upozorňují na fakt, že policejní hlídky nekontrolují ulice plné problematických osob a raději sledují porno s cestujícími.
-------
To by mohlo byť aj v Bratislave. Cestujúcich pánov by to potešilo oveľa viac ako nové logo DPB.
Reply on: S499.1023 #97687:
Vidis, to je to, co ty a tebe podobny nikdy nepochopite. To ze ja a merice nemame rovnaky nazor nebrani tomu, aby sme o nom rozpravali slusne a bez zhadzovania toho druheho. Lebo nam ide o slusnu vymenu nazorov. A obohatenie samych seba a mozno aj toho druheho o nove informacie a pohlady na vec. A ze mozeme spolu vychadzat respektujuc toho druheho aj s jeho odlisnym nazorom.

To je vsak prilis na kapacity ludske i odborne ako tvoje tak i tvojich kindermafianskych nohsledov, ktori sa vytesujete nie z diskusie a dopravy, ale z toho, ako si navzajom pochlebujete a chvalite samych seba a flame-warujte ostatnych. Tebe nejde o to, aby si o tom diskutoval a rozpraval, tebe ide o rozsirovanie svojej sekty a kriziacku vypravu voci ostatnym. Toto forum a doprava Vam v tom robi len kulisu.
Reply on: S499.1023 #97684:
Prazacky exulant nema co povedat nielen k rozvoju Bratislavy ale ani k doprave, pokial neovlada take zaklady ako je dopravna matica, silne spojeny komponent ci uzke hrdlo a zaklady slusneho spravania. Nema na to ani moralne pravo, ani pravne plnomocenstvo a uz vobec nie potrebny rozhlad.

A chapem aj to, ze ked chybaju argumenty, ze musia nastat osobne utoky a urazania. Malokto z tu zucastnenych si vsak uvedomuje, ze nimi nezhadzuje ani tak dotycneho ako skor sameho seba.
Reply on: Marcelllooo #97485:
Ako si prišiel na to, že ŽSR majú peniaze, keď sa rozpadáva železničná sieť po celom Slovensku? Inak fascinujú ma myšlienky eurosocialistou "Európa má peniaze". Však tie peniaze sme tam dali my.
Reply on: merice #97481:
Neboj sa, ľahké metro v plytkom tuneli to všetko zvládne!
Reply on: Marcelllooo #97475:
Üžasné je, že jeho názory sú v priamom rozpore s tovjimi ale budeš ho podporovať, lebo nepriateľ tvojho nepriateľa je tvojim priateľom. Ty budeš asi ficofil, čo?
Reply on: Marcelllooo #97476:
Cituj Poučenie z krízového vývoja v m. č. Ružinov. Zatiaľ by som povedal ,že hodnota nehnuteľností u nás je omnoho vyššia, kao vo vašej 528-percentnej Pétržke.
Reply on: merice #97465:
Marcel Ti vysvetlí, že Petržalku autobusy zvládnu až do roku 202 ľavou zadnou ? ? ? .

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement