Áno, napríklad ty máš na tomto fóre to úplne najnižšie postavenie, postavenie arogantného šaša, ktrý sa snaží rozhodovať o tom, čo mu neprislúcha ani náhodou.
Ale, milý autista, tu nikto nestojí o rozhovory (v skutočnosti monológy) s tebou. Takže sa môžeš bez ohľadu na svoje záskuhy v oblasti boja proti obchodným reťazcom, regulácei Kauflandu a skrutkovo-maticového riešenia úzkohrdelného centrálneho komponentu spakovať a bežať späť do ri..., totiž čo to trepem, na Rovniankovu 14.
Predtým, než budeš chcieť niekomu dávať testy, naštuduj si gramatiku spisovnej slovenčiny.
Vyjadrenia nemenovaneho pana mi pripominaju zemiaky z nemenovaneho obchodneho retazca. Navonok krasna supka = autor dokazuje svoju ucenost vynikajucou slovnou zasobou - a vovnutri hniloba = nulova pouzitelnost obsahu textu. A preto radsej nakupujem zemiaky tam, kde mozno az tak pekne zvonka nevyzeraju, ale zato sa daju aj jest...
Mozno na miestnom urade su vsetci "mudrymi" vetami s plejadou cudzich slov ohureni (a mozno im ani nerozumeju), ale obavam sa, ze vacsina navstevnikov tohto fora vsetky tieto vyrazy dobre pozna, zaujima sa len o obsah prispevkov a neminie celu energiu na listovanie v slovniku cudzich slov (ako je to mozno na miestnom urade). Nemozno upriet, ze je to dobra taktika na ziskanie vplyvu u neznalych problematiky (a to nielen z radov uradnikov, ale aj niektorych obcianskych aktivistov). Ale u ludi, ktori sa o dopravu zaujimaju hlbsie a maju skusenosti z miest, kde funguje na urovni, s tymto nie je mozne pochodit.
- Oprava Stareho mostu s tratou elektricky je o cca 300 az 400 mil. drahsia v porovnani ked by bola len cesta. Ina nosnost, vibracne parametre atd.
- Ci veris a ci nie je irelevantne. Ale je to mozno dane tym, ze pracujem s ludmi, s ktorymi elementarne pravidla ludskej koexistencie a slusnosti nemusim preberat a prirodzene ich dodrziavaju.
ZSR mozu vyhlasit co chcu. Nemaju ziadne financne krytie. A ak sa bude stavat, tak nech to bude kryte z akychkolvek zdrojov, investorom su ZSR a teda to budu platit oni. A to v prvom rade financiami zo statneho rozpoctu a po odovzdani stavby preplati 85% Europsky zväz.
Ano tento koridor v UP je a je momentalne este stale vyhradeny pre nosny kolajovy system. Najblizie k uzemnemu konaniu ma stale elektricka. Zmena UP musi prejst mestskym zastupitelstvom 3/5 vacsinou. Takze rozhodne co chce mesto a nie co chcu ZSR.
1. Odborna, hoci nie vysoko formalna komunikacia je v rozpore s neformalnou komunikaciou s vulgarizmami. Nemienim sa o tom dalej hadat.
3. Pokial by bol drzy, jedna by mu letela.
4. ci bude stacit alebo nie, neviem teraz posudit. Ze ZSR do tunela idu sa vyjadril ing. Mecar. O prevadzkovatelovi a prevadzkovych okolnostiach - to nech si vyriesi MDPT. Mne ako uzivatelovi je to jedno.
OPRAVA (spôsobené ospalosťou) "elektricka nesluzi hlavne ako doplnkova doprava do centra, ale v rámci radiály" Keď je centrum na skok, prečo nevyužiť? Ďalej platí predchádzajúci príspevok.
Ano, z casti mas pravdu, ze nie vsetky stavby v ramci TEN-T17 a suvisejuce stavby maju oporu v UP. Koridor v Petrzalke vsak v UP je. Ucelom DUS je, okrem ineho, aj zmena UP aktualizaciou.
Podla vyjadrenia ing. Mecara, riaditela odboru projektov zeleznicnej infrastruktury MDPT, ZSR do toho idu. Ci z vlastnych, statnych alebo eu zdrojov neviem, ani ci maju vsetko doriesene neviem. Vyjadril sa ale, ze to budu platit ZSR.
napriklad 8 mld na elektricku. Rekonstrukcia stareho mosta sa musi vykonat tak ci tak. Jeho zivotnost odhaduju na maximalne 4 roky.
Takze na tomto by si neusetril.
Co sa bodu dva tyka, tak ti neverim. Inak by sa sa tu spraval inak.
Jemu na električke prekáža, že nie je dopravne a ekonomicky odôvodnená, je hlučná, tvorí bariéru, je neestetická a okrem toho by viedla popred jeho dom a on má patologický odpor k električkám, takže po predložení lekárskeho potvrdenia, že pri pohľade na električku dostáva epileptický záchvat, bude projekt NDS na báze električkovej rýchlodráhy s poukázaním na Listinu základných ľudských práv s slobôd odložený a prepracovaný na variantu plytkého bankového tunelu s ľahkými rýchlodrážnymi vozidlami električkového typu, pretož tie, na rozdiel od ľahkých električkových vozidiel rýchlodrážnych vozidiel električkového typu môžu zachádzať do centra a svojou prevádzkou v úseku Janíkov Dvor - Pribinova bezozvyšku vyriešia problematiku dopravnej obslužnosti Dúbravky, Karlovej Vsi, Dlhých Dielov, Kramárov, Lamača, Rače, Vajnor, Ružinova a CMO.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
intony
"elektricka nesluzi hlavne ako doplnkova doprava" Prečo tu môže byť doplnkovou dopravou a v Petržalke na Nám. hraničiarov a pri TPD nie?
Ako je možné, že v Karlovej Vsi a Dúbravky by sa uživilo podľa teba aj metro, zatiaľ čo v oveľa väčšej Petržalke nejakým fyzikálnym zákonom nie?
Bol by si aj proti výstavbe ET Záluhy (Dúbravka) - Patrónka - Hlavná stanica? Alebo mi povieš, že taká kapacita tam nebude potrebná?