1. Odborna, hoci nie vysoko formalna komunikacia je v rozpore s neformalnou komunikaciou s vulgarizmami. Nemienim sa o tom dalej hadat.
3. Pokial by bol drzy, jedna by mu letela.
4. ci bude stacit alebo nie, neviem teraz posudit. Ze ZSR do tunela idu sa vyjadril ing. Mecar. O prevadzkovatelovi a prevadzkovych okolnostiach - to nech si vyriesi MDPT. Mne ako uzivatelovi je to jedno.
OPRAVA (spôsobené ospalosťou) "elektricka nesluzi hlavne ako doplnkova doprava do centra, ale v rámci radiály" Keď je centrum na skok, prečo nevyužiť? Ďalej platí predchádzajúci príspevok.
Ano, z casti mas pravdu, ze nie vsetky stavby v ramci TEN-T17 a suvisejuce stavby maju oporu v UP. Koridor v Petrzalke vsak v UP je. Ucelom DUS je, okrem ineho, aj zmena UP aktualizaciou.
Podla vyjadrenia ing. Mecara, riaditela odboru projektov zeleznicnej infrastruktury MDPT, ZSR do toho idu. Ci z vlastnych, statnych alebo eu zdrojov neviem, ani ci maju vsetko doriesene neviem. Vyjadril sa ale, ze to budu platit ZSR.
napriklad 8 mld na elektricku. Rekonstrukcia stareho mosta sa musi vykonat tak ci tak. Jeho zivotnost odhaduju na maximalne 4 roky.
Takze na tomto by si neusetril.
Co sa bodu dva tyka, tak ti neverim. Inak by sa sa tu spraval inak.
Jemu na električke prekáža, že nie je dopravne a ekonomicky odôvodnená, je hlučná, tvorí bariéru, je neestetická a okrem toho by viedla popred jeho dom a on má patologický odpor k električkám, takže po predložení lekárskeho potvrdenia, že pri pohľade na električku dostáva epileptický záchvat, bude projekt NDS na báze električkovej rýchlodráhy s poukázaním na Listinu základných ľudských práv s slobôd odložený a prepracovaný na variantu plytkého bankového tunelu s ľahkými rýchlodrážnymi vozidlami električkového typu, pretož tie, na rozdiel od ľahkých električkových vozidiel rýchlodrážnych vozidiel električkového typu môžu zachádzať do centra a svojou prevádzkou v úseku Janíkov Dvor - Pribinova bezozvyšku vyriešia problematiku dopravnej obslužnosti Dúbravky, Karlovej Vsi, Dlhých Dielov, Kramárov, Lamača, Rače, Vajnor, Ružinova a CMO.
1. Ale mozes. Samozrejme, ze mozem pouzivat neformalny jazyk a pritom sa vyjadrovat jasne. Viackrat som podobnu zazil, na vysokej odbornej urovni pri diskusii s profesromi a docentmi pri pive ci na trave v medickej zahrade.
2.Ano akcia reakcia. Vtom mas pravdu. Oko za oko. Zub za zub a za klamstva vytrhnut jazyk. Tak sme to kedysi mali, ze ano?
(donesie mi niekto klieste ? /just joke/ )
3. Cim by si sa dopustil podla mojho pravneho vedomia (uznavam vobec nie je dokonale) trestneho cinu vytrznictva ak by doba liecenia presiahla 7 dni tak trestneho cinu ublzenia na zdravi. Jeho pocinanie by bolo kvalifikovane maximalne ako priestupok.
Samozrejme, ze nie je tvojou povinnostou znasat jeho spravanie. No mudrejsi ustupi a strielanie faciek je prejavom nizkej inteligencie. Lebo len ludia s nizkou inteligenciou riesia konflikty nasilne.
4. ak nehovoris o metre potom ocakavas, ze ta jedna severojuzna vetva ako nosny system bude stacit? Alebo ocakavas, ze ZSR budu stavat pod Bratislavou dalsi tunel?
Inak vies ze ZSR pytaju poplatok 9 eur za kilometer pouzitej zeleznicnej cesty a vozen? Si si vedomy tejto financnej narocnosti na jazdenie pre cestujucich prijatelnom intervale 3-5 min?
- Ano. Stara Petrzalka je co? Jej posledne zvysky su oblast okolo Kremnickej a za Matadorkou pri Gogolovej.
Uzemie v okoli Sadu je co? Ved islo o prvy verejny park v Strednej europe.
- Lavka je dokazom barierovosti, nie opaku.
Re #97054 Emo:
- Lebo centralna oblast je uzkym hrdlom. Lebo na radialach sa vytvaraju lokalne body zdrzania. Lebo mesto presadzuje taku dopravno-uzemnu prax aku praktizuje.
Re #96890 intony:
Rozdiel je v tom, ze subezna elektricka nesluzi hlavne ako doplnkova doprava do centra, ale len v ramci radialy. A uz vobec nie do inych casti mesta, ci do regionu, co NS MHD plni.
1. Ktore moje udaje su nespravne, ake su spravne, ich zdroj a ako to vies?
2. Tak to sa mylis. Ako manazer nie som direktivny typ, ale skor podporny a konzultativny. Ak sa vsak niektore veci vymykaju spod kontroly, je nutne uplatnit aj prisnejsie korekcne opatrenia. Nerobim to rad, ale niekedy je to nutne.
demagog je clovek, ktory pouziva klamstva vo svoj prospech na ziskanie moci ci inej vyhody.
Preco pouzivas stale tie iste udaje, ked ti clovek uz niekolko krat vysvetlil, ze mas mylne informacie. Ludia tu nie su hlupy a taketo ti lahko odhalia. To si mozes skusat, ked sa znovu budes hrat na ucitela, nie tu. (Nechcel by som byt tvojim podriadenym. Si podla mna ten typ cloveka, ktory aplikuje ziskanu moc nad druhymi jej plnym zneuzivanim vo svoj prospech. Fungujes takym tym ficovskym sposobom, stat som ja/firma som ja a ci sef ma vzdy pravdu a ked ju nema plati pravidlo cislo jedna.)
- Tak si uzrejmi, ci je to diskusia neformalna (ako pises v druhom odstavci) alebo odborne sofistikovana. Nemozes mat jedno i druhe.
- Kazda socialna interakcia sa sklada z podnetu a reakcie nan. Kazda socialna interakcia a vztah sa zaklada na subjektoch a pravidlach, ktore si nastavuju a nastavia. Kedze povodna schema nefungovala, bola zvolena alternativa.
Keby mi 810ZSSK povedal toto iste zoci voci na ulici alebo na rozlucke s Ikarusmi, proste by mu letela facka. Moje decko-nemoje decko. Tak ako by letela v podstate kazdemu. Ak si myslis, ze je tvojim pravom byt (ku mne) drzy a mojou povinnostou toto znasat, kruto sa mylis. Bohuzial, niekto sa pouci len na vlastnej kozi.
- Co sa tyka vulgarizmov, situacia ohladom ich pouzivania je trosku osemetnejsia. Viem to, lebo aj touto problematikou som sa dakedy 'odborne' zaoberal a vysledok tejto prace si mozes precitat tu: http://www.marcelslavik.rovniankova14.sk/bonton.html ? ? ? ?
Odporucam hlavne uvedomit si rozdiel medzi vulgarizmom ako interjekcnou jednotkou (vlozka), ktora plni funkciu castice alebo citoslovca a pejorativom. Najdes to podrobne rozobrate aj s prikladmi v uvedenom linku.
- Ja ani o metre nehovorim, ale o lahkej mestkej suprave prevadzkovanej ZSSK.
O tom či "metro" Janíkov dvor - Filiálka sa už nebavím. Bavím sa o doplnkovej električke v Petržalke, presne takej ako v iných mestkých častiach.
O električke v Petržalke teraz hovorím iba o trase Šafárikovo nám - Bosákova - (Nám. hraničiarov), ktorá by vhodne napojila Petržalku na centrum mesta, čo autobusy ani trolejbusy z danej oblasti nemôžu a mestské vlaky pôjdu inou trasou.
Som oboma rukami hore za trolejbusové napojenie Petržalky cez Most Apollo (napríklad nahradenie linky 68 alebo aj spojenie centra s Ovsištom).
Som oboma rukami hore za autobusovú dopravu cez ostatné mosty okrem Starého.
Úsek Kamenné nám. - Šafárikovo nám. - Petržalka-sever nemôžeš riešiť ani trolejbusmi, ani autobusmi, ale iba vhodne napojenou električkou.
? dalsi dokaz, ze sa marcello nema bavit sam zo sebou a predmetne veci dostudovat.
Okrem ineho TEN-T7 je v rovine DUŠ a nie je zakomponovana v dopravnom generely, UP. Pre nejednoznacnost efektivnosti takejto stavby nie je sucastou dopravnej politiky mesta, len sa o nej uvazuje ako o moznom rieseni. O jej potrebe nie su presvedceni ani bruselsky uradnici.
Na TEN T17 je vyclenenych 140mil Eur. To staci na elektrifikaciu tarte Marcheg - DNV, vybudovanie zeleznicnej trate na letisko a vystavba dvojkolajnej trate medzi ZST Petrzalka a Rakuskom. Na tunel popod Bratislavu nie su zatial vyclenene ziadne peniaze. Ani statne ani zväzove.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Marcelllooo
Podla vyjadrenia ing. Mecara, riaditela odboru projektov zeleznicnej infrastruktury MDPT, ZSR do toho idu. Ci z vlastnych, statnych alebo eu zdrojov neviem, ani ci maju vsetko doriesene neviem. Vyjadril sa ale, ze to budu platit ZSR.