Reply on: Marcelllooo #97059:
1. Ale mozes. Samozrejme, ze mozem pouzivat neformalny jazyk a pritom sa vyjadrovat jasne. Viackrat som podobnu zazil, na vysokej odbornej urovni pri diskusii s profesromi a docentmi pri pive ci na trave v medickej zahrade.
2.Ano akcia reakcia. Vtom mas pravdu. Oko za oko. Zub za zub a za klamstva vytrhnut jazyk. Tak sme to kedysi mali, ze ano?
(donesie mi niekto klieste ? /just joke/ )
3. Cim by si sa dopustil podla mojho pravneho vedomia (uznavam vobec nie je dokonale) trestneho cinu vytrznictva ak by doba liecenia presiahla 7 dni tak trestneho cinu ublzenia na zdravi. Jeho pocinanie by bolo kvalifikovane maximalne ako priestupok.
Samozrejme, ze nie je tvojou povinnostou znasat jeho spravanie. No mudrejsi ustupi a strielanie faciek je prejavom nizkej inteligencie. Lebo len ludia s nizkou inteligenciou riesia konflikty nasilne.
4. ak nehovoris o metre potom ocakavas, ze ta jedna severojuzna vetva ako nosny system bude stacit? Alebo ocakavas, ze ZSR budu stavat pod Bratislavou dalsi tunel?
Inak vies ze ZSR pytaju poplatok 9 eur za kilometer pouzitej zeleznicnej cesty a vozen? Si si vedomy tejto financnej narocnosti na jazdenie pre cestujucich prijatelnom intervale 3-5 min?
Ámos
Okrem ineho TEN-T7 je v rovine DUŠ a nie je zakomponovana v dopravnom generely, UP. Pre nejednoznacnost efektivnosti takejto stavby nie je sucastou dopravnej politiky mesta, len sa o nej uvazuje ako o moznom rieseni. O jej potrebe nie su presvedceni ani bruselsky uradnici.
Na TEN T17 je vyclenenych 140mil Eur. To staci na elektrifikaciu tarte Marcheg - DNV, vybudovanie zeleznicnej trate na letisko a vystavba dvojkolajnej trate medzi ZST Petrzalka a Rakuskom. Na tunel popod Bratislavu nie su zatial vyclenene ziadne peniaze. Ani statne ani zväzove.