toto som zhodou okolnosti preberal so soferom ako dosledok mojej prirodzenej zvedavosti a povedal, ze vraj sa da, v pripade potreby, odstavit a vypnut.
Kto som, co mam za sebou a co som dokazal je lahko dohladatelne, prebralo sa tu a stojim si za tym. Doteraz som tu bral kazdeho seriozne a snazil sa s nim vyist normalne. Nedalo sa, vypomstilo sa a zneuzilo sa.
Takze nakolko si nie vsetci vazili svoje rovnocenne postavenie a spravali sa ako male rozmaznane decka, zacne sa s nimi tak aj zaobchadzat. ?
A kazdy, kto bude so mnou chciet dalej sa o veciach rozpravat bude musiet preukazat znalost miestnych pomerov a elementarne zaklady znalosti schvalovania dokumentov a projektov na urovni miestnej samospravy. V pripade potreby sa budu kriteria sprisnovat a ?
okrem toho na schodoch môžu stáť maximálne dvaja ľudia (pri prvých a posledných dverách iba jeden, takže na kĺbák je to spolu 6 ľudí) a teda absencia fotobunky nezvyšuje nejak extra obsadenosť autobusu..
Mal včera keď bol na L83 tak zavrel posledné dvere a furt sa mu otvarili to už bolo asi tri zastávky pred konečnou a nikto nebol pri dverách tak sme s tým stratili asi 5 minút.
Ja by som bol rád, keby sme v BA mali autobusy s fotobunkou a aj ju používali. Je to v záujme bezpečnosti.. a ľudia sa aspoň naučia nepchať sa silou mocou do už aj tak preplneného autobusu, a náš DP sa bude musieť naučiť vypravovať dostatok autobusov, keďže sa nebude dať stáť vo dverách..
tak to neviem ako chce Záhradník ten Mercedes vysúťažiť ako to proklamoval nedávno trubiroh. Jedine, že by tam dávali v prípade jazdy s otvorenými dverami takú retiazku ako dávajú v nákupných domoch pred pokladne aby tam nevstupovali zákazníci ?
Verim ze Mercedes je schopny vyrobit to aj tak aby bolo mozne fotobunku vypnut (bez fotobunky to totiz dodat nechcu a odmontovanim sa straca zaruka), pripadne majstri vymyslia nieco ine.
Kym na sebe nemaju pat kilo parfumu tak je dobre. Mne stacilo ked sa vedla mna v 840 usalasila sprievodkyna ktoru bolo citit na celu polku jednotky. Radsej som emigroval do druhej casti (a nebol som jediny )
Výnimka. Ja sa obvykle stretávam s bliakajúcimi sprievodkyňami v okolí Prešova, ak tam cestujem vlakom. Hnusná, škaredá a neupravená tetuška sa ma zvýšením hlasom doprosuje preukazu a že "brej den a ani děkuji" od nej nebolo počuť. Žiaľ.
A čo sa týka koridoru, možno je to fajn. Ale tie pantografy a vozne made by Waggonbau Bautzen in 1970s sú skôr hanbou toho pekného koridoru, kde sa jazdí len 120, lebo súdruhovia zase, ako inak, spia a trt pre tú 160 robia.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Solider
A čo sa týka koridoru, možno je to fajn. Ale tie pantografy a vozne made by Waggonbau Bautzen in 1970s sú skôr hanbou toho pekného koridoru, kde sa jazdí len 120, lebo súdruhovia zase, ako inak, spia a trt pre tú 160 robia.