tak to neviem ako chce Záhradník ten Mercedes vysúťažiť ako to proklamoval nedávno trubiroh. Jedine, že by tam dávali v prípade jazdy s otvorenými dverami takú retiazku ako dávajú v nákupných domoch pred pokladne aby tam nevstupovali zákazníci ?
Verim ze Mercedes je schopny vyrobit to aj tak aby bolo mozne fotobunku vypnut (bez fotobunky to totiz dodat nechcu a odmontovanim sa straca zaruka), pripadne majstri vymyslia nieco ine.
Kym na sebe nemaju pat kilo parfumu tak je dobre. Mne stacilo ked sa vedla mna v 840 usalasila sprievodkyna ktoru bolo citit na celu polku jednotky. Radsej som emigroval do druhej casti (a nebol som jediny )
Výnimka. Ja sa obvykle stretávam s bliakajúcimi sprievodkyňami v okolí Prešova, ak tam cestujem vlakom. Hnusná, škaredá a neupravená tetuška sa ma zvýšením hlasom doprosuje preukazu a že "brej den a ani děkuji" od nej nebolo počuť. Žiaľ.
A čo sa týka koridoru, možno je to fajn. Ale tie pantografy a vozne made by Waggonbau Bautzen in 1970s sú skôr hanbou toho pekného koridoru, kde sa jazdí len 120, lebo súdruhovia zase, ako inak, spia a trt pre tú 160 robia.
aka vynimka to ze ho prilozila a uznala, znamena ze plati.. jedina vynimka aka moze byt je ta, ze mi ho ani neskontroluje
intony: fakt, velmi na mna zaposobila uroven zeleznic... digitalne transparenty najblizsich odchodov takmer v kazdej stanici, rekonstruovana trat smer piestany... ma to fakt uroven...
Nemam rad ked breses velkymi pismenami. Mercedes Benz CapaCity V BRATISLAVE PROBLEMY S DVERAMI NEMAL. Dlho sa zatvarali z toho dovodu ze maju fotobunku a tak sa nezavru ked tam stoja ludia. Neslo o technicku poruchu, ale o spravne fungovanie systemu. Overuj a potom tu nadavaj.
810zssk