Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: m@rtin #90707:
dnes to akurat zahradnik vysvetloval kadnarovi a durkovskemu:D znali tak nadseno, ze by to mozno aj chceli zaviest a ze nad tym vazne pouvazuju...
Reply on: Papyr #90646:
Ešte je potrebné podotknúť, že k tej nehode nedošlo primárne kvôli kríženiu železnica x trolejbus, ke%dže trolejbusu vypadli zberače PRED priecestím pri obchádzaní vrchárskej vežky. Keby mu totiž vypadli NA krížení so železničným drôtom, trolejbus by zastavil až ZA priecestím.
Reply on: eripmav #90631:
Odober sa do Švajčiarska do firmy Kummler+Matter a vysvetli im, že sú hlupáci, lebo také kríženie, čo oni už 50 rokov vyrábajú, nemôže fungovať ? ? ? . Je zaujímav, že projektuješ všelijaké odpájanie a pripájanie vagónov počas jazdy a spochybňuješ existenciu fungujúcej veci.
Reply on: fobust #90627:
Omnoho menej, ako adekvátne výkonná mašina na menejcennej makarónskej sústave 3 kV ? .
Reply on: stevo #90625:
Izoluje sa na napätie, nie na prúd.
Reply on: eripmav #90619:
Óóó, a keď mu vypadnú na neelektrizovanom priecestí, tak je v tom aký rozdiel?
Reply on: eripmav #90617:
Pozri, nerieš veci už dávno vyriešené. Funguje to v Rakúsku, vo Švajčiarsku, v Nemecku som išiel cez úrovňové kríženie ELEKTRIČKA x elektrizovaná železnica, máme to doknca aj na SK v Prešove, prečo by to nemohlo fungovať? Samozrejme, že 25 kV má svoje izolačné vzdialenosti a tie sú dodržané.
Tak malé autá (okrem generácie Uno/Tipo) za makaróni vždy vedeli a do Punťa by som kľudne šiel. Pre Teba by porovnateľne so Sparkom stačila aj Panda. Ja teraz intenzívne uvažujem nad šetrením na Nuova Cinquecento, bo sa mi to veľmo páči. Len neviem, je to síce malé auto, ale 1,3 JTD sa mi zdá byť malé. Ale čo, budem na tom jazdiť po meste a na mimomesto si nechám Fóbiu.
Kia P94anto sa hnusí asi každému ale mal si možnosť zvoliť aj Hnojdaj Géc a ten je celkom dobrý, mal som to požičané na dovolenke. Aj Sopel Muftího Korzička je dobrý...
Mne sa zase hnusí celé Daewoo ako značka aj keď to premenovali na Chevrolet ? .
Reply on: Ámos #90582:
Otazne je ci, suma co plati VW mestu za L92 do VW je dostatocna aj na kupu novych autobusov alebo nie. Ak nie, potom si myslim ze pre mesto+DPB to nie je az take vyhodne, pretoze mesto trpi nedostatkom dlhych autobusov a v sucasnej situacii si myslim ze je to fakt luxus vyvazat vzduch do VW (dnes poobede o 17:00 som to opat videl).

Urcite by som nezavadzal L92 do DNV na ukor obmedzenia L21, pretoze L21 tvori nosnu linku v useku Patronka-AS Mlynske Nivy a v plnej prevadzke ledva ledva postacuje kapacita (neviem co by to bolo, keby mala chodit podla prazdninoveho harmonogramu).

L92 ma stale vyznam, aj ked by chodila len od Tesca Lamac, tvori totiz velmi rychle spojenie v useku Patronka-Mlynska Dolina,Petrzalka Dvory a ... a je naozaj dost vytazena. L83 je dost pomala, ma prilis dlhu trasu, ide viacerymi problemovymi usekmi, takze je odost pomalsia v useku Petrzalka-Dvory - Patronka ako L92.
Reply on: Ámos #90698:
nem-chapem... ? co ma apollo s pylomni stareho mosta? ?
Reply on: fobust #90696:
Inak viete preco ma most Kosicka pylon v toku Dunaja? Ako povedali teraz z magistratu, novy pylon stareho mosta v rieke by stal jednu miliardu... Tak preto ma Apollo pylon v rieke 🙂 (moj osobny nazor)
Bratislava nikdy nebude svetoznamim velkomestom. Brani jej malost jej obyvatelov. Vzdy jej ktomu branili. Len raz v znamej historii sa jej podarilo dostat na uroven velkych zapadnych miest. A to vtedy ked ju usmernovala M.Terezia.
Reply on: Ámos #90689:
vodicov bolo 8, odohravalo sa to este pred zacatim poobednej spice a hned po "parade" sli niektore vozidla, ak nie vsetky na linky...takze nic katastrofalne sa nestalo;)
Reply on: Ámos #90694:

Dnes som už druhý krát išiel autom z DNV do Apolla. Ráno do práce. Pekne po obchvate. Na Moste Apollo sú zápchy. Síce sa plechová lavína prekvapivo pohybuje vpred, nechcem si predstaviť čo tam bude o 5-10 rokov keď sa tam zrealizujú tie stavby. Socka ostane v zápche tiež. Hurá!!! Pritom na Moste Apollo MALA byť tramvaj, lenže to by súdruhovia zo spoločnosti METRO nikdy nedopustili. Tuposť ľudí ktorí nevidia úplne jasné veci sa im vypomstí už veľmi skoro. Lenže budeme trpieť aj my.
Reply on: Jezo #90693:
Tak, ako aj Solarisy
http://www.bratislavskenoviny.sk/60340/doprava/na-pristavnom-moste-nebude-treti-pruh esteze Apollo urobili dvojpruhove a uz dnes pomaly nestiha...A ked zacne fungovat Eurovea, Twin City, Panorama City a vsetko ostatne v okoli + Petrzalske centrum medzi Starym a Pristavnym mostom.
Bolo bytreba urobit buspruhy uz dnes na Apolle. Kvoli buducnosti.
Reply on: Ámos #90689:
Neviem ako to bolo s vodicmi, ale ako som o 18tej siel domov, tak pod Novym Mostom boli na L37 dva z tychto SORov. (3538 ak sa nemylim jeden z nich) Takze asi boli odovzdane a vypravene na linky.
Reply on: fobust #90688:
jojo ? neviem kto to mal nasvedomi ale mozme ho volat Paska od dnes. (len dufam ze to nebol deko ? ocom vsak pochybujem, skor som si takmer isty, ale nikdy nehovor nikdy)
Reply on: fobust #90688:
Ja si myslím, že zlá reklama nepatrí na dobré stránky.
Reply on: 810zssk #90687:
tento web si dal podmienky, podla ktorych sa moze prispevok zmazat. Jeho ani jednu neporusil...
Stacilo ako reakciu dat a tu su fotky z iMHD a kazdy by si uz sam rozhodol, ktore su kvalitnejsie...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.