hlupost, pri elektrickovych tratiach mas presne taku istu zimnu udrzbu ako pri cestach, teda pokial to neni kompletne segregovane a v tunely vid asi 2 zimi dozadu, kedy aj elektricky kolabovali
na pristavnom je v prdeli statika a to tak, ze totalne ..
kazdopadne su nejake napady, studie, nacrty, ako aspon docasne kusok zreparovat pristavny most aby sa dal premalovat na 3+3 a aby sa dodrzali dialnicne parametre, tak by ten treti pruh bol viac menej po celej dlzke odbocovaci...
ale kostovalo by to 2-4 miliardy korun.
potom su navrhy, ze sa pocka kym sa postavi R7 a D4, pristavny sa zbura, postavi sa novy 4+4 most, s tym ze na prizemi by okrem zeleznice bola aj elektricka ...
ale to je realne az okolo rokov 2015 az 2020 .. a naklady su dost vysoke..
na apolle nemala byt nikdy elektricka. a to dokonca ani v prapovodnych projektoch zo 70tych rokov... vzdy sa tam pocitalo len s trolejbusmi.
podla povodnych planov nemala elektricka nikdy prekrocit dunajsky breh
kazdopadne uz skoro 40 rocne snivanie za metrom a zanedbavanie elektrickovej casti dopravy ma za nasledok to, ze sa elektrickove trate nikdy neoptimalizovali.. myslim v centre.. kedze sa s optimalizaciou (citaj rusenim) pocitalo po dostavbe metra...
vysledok je asi ten, ze zakial o 100 tisic obyv mensie brno ma 2x taku siet elektriciek a teraz zase rozumne chcu elektrickovy diameter.
len v bratislave musia nasi radni jak blbci furt snivat o metre ..
keby sa urobila studia staftbahnu a CMO by bolo pod zemou.. najma ked je teraz ked je sanca k tomu donutit developerov v zone chalupkova... tak skutek utek ..
radsej predame pozemky za 2k/m2 aj ked ponukaju 16k skk/m2 ..
A podstatne vyššie náklady na stavbu mosta s väčším rozponom zanedbáme, len aby sme si mohli zanadávať na všetko, však? Mimochodom, nevidím najmenší dôvod k tomu, aby Bratislava bola svetoznámym veľkomestom.
tak som si pozrel fotky z tej dnesnej ,,akcie,, na nam. SNP..ake nechutne divadielko..co viac sa da napisat k tej tragedii? Vozime sa v hnilych vozidlach vsetkych trakcii, riedia sa intervaly, zdrazenie nocnych spojov sa prezentuje ako uspech nocnej dopravy v BA a pritom sa tu robi velkolepe divadlo so zopar novymi vozidlami, ktore toto mesto potrebovalo aj tak najmenej...tesim sa na najblizsie volby, kde sa posle (dufam ze uz konecne) do vecnych lovist cela tato BA skorumpovana mafia...Durkovskeho, ,,Schindlera,, a celu cvargu nevynimajuc.
OOOO: JEDNA taká prevádzka na 1000 V BOLA v Lugane vo Švajčiarsku ? . V londýnskom metre je napájanie dvoj-, troj aj štvorkoľajnicové. Bludné prúdy samozrejme vznikajú, keďže to nie je závislé na tom, či je koľajnica súčasne aj nosná alebo nie.
Voltmetre v električkách ukazujú 26,4 V (bez toho kilo...), čo je napätie palubnej siete. Napájacie napätie električiek aj trolejbusov je v Bratislave nominálne 600 V.
Torlejbus NIE JE strašne drahý, trolejbus je o nejakých 20% drahší ako autobus. Na NORMÁLNOM vedení (vylučuje sa s existenciou pp. Vodnáka, Paru, Haluzu) nemusí brzdiť pred žiadnymi križovatkami a výhybkami. NIEKTORÉ vozidlá Euro 5 majú NIEKTORÉ emisie nižšie ako obskúrny prestavaný CNG autobus. Pre CNG bus nie je problém plniť Euro 5 ani EEV, okrem toho emisie CNG voza neobsahujú polietavé častice - sadze, ktoré sú u dieselových motorov najväčší problém.
Ešte je potrebné podotknúť, že k tej nehode nedošlo primárne kvôli kríženiu železnica x trolejbus, ke%dže trolejbusu vypadli zberače PRED priecestím pri obchádzaní vrchárskej vežky. Keby mu totiž vypadli NA krížení so železničným drôtom, trolejbus by zastavil až ZA priecestím.