Reply on: Mike #71842:
Tak ale ten návrh, aj keď neoficiálny, evidentne celkom dobre ovládaš, tak sem s ním! ? No teraz to v Brne jazdí od tých 23:00 do 4:30, odchod o 5:00 neviem že by bol. To už jazdia denné linky naplno. ?
A tie vložené spoje sú tuším desať minút pred jednou, ale iba na určených linkách v určitých smeroch (trebárs ide linka z bodu A do bodu B cez Hlavní nádraží, čo je bod C, tak tieto vložené spoje idú len z bodu C do bodu . ?
Re #71842 Mike: No ale zato že je niečo tradícia tak to predsa nie je dogma. A tradície sa menia. ? Ak by niečo fungovalo dobre, tak by bola blbosť neskúsiť to, pretože sa to tak nikdy nerobilo a blablabla.
Pôvodne som myslel že by to točili dva vozy kde by bolo nutné, no ale keď by boli veľké prestoje, tak sa mi pozdávajú intervaly z toho podivného tajného návrhu DPB. ?
Ešte ma napadlo, že by sa to dalo spriebežniť a pospájať linky s konečnými na radiálach a prestupom na SNP, ale to je už fakt nerealizovateľné sci - fi. ?
El Sergio
No a odchody: ja som v tom návrhu vychádzal klavne z Brna a tam nočná doprava funguje dokonca od 23:00 (čiže reálne dokonca minimálne od 22:30) a premáva zároveň s dennými linkami. A mne sa teda pozdávajú nočáky v tejto hodine lepším riešením. Ale pretože DPB, radšej som to posunul na 23:30 (to znamená tak o 23:00 rozjazd zo všetkých konečných na stanicu). No a ten 04:30 v Brne funguje tiež, čím nevzniká v doprave diera ako je to teraz v Bratislave. Niekedy je to celkom použiteľný spoj. ?
No ale v zásade na 23:30 a 04:30 netrvám, keby to premávalo aspoň od tej polnoci po štvrtú. ?