Reply on: Peon #71768:
Čo ja pamätám, tak dlhé roky bol systém obmedzenej premávky denných liniek až do zvyčajného ukončenia - sťahovanie vozidiel začínalo zhruba v časoch, kedy dnes, potom zostávali 1-3 vozidlá na linke. (Dnešný systém mi pripadá lepší, pretože viem, kedy ten nočák presne pôjde.)SADisti majú obmedzenú premávku 24. a 31.12. tiež dlhé roky (aj za socializmu). Pravdou však je, že nulový grafikon po cca 16-tej tu ešte nebol. Ale čo už, keď všetky kompetentné orgány na HD s..ú, možno sa ho dočkáme aj každý víkend.
El Sergio
No teraz to v Brne jazdí od tých 23:00 do 4:30, odchod o 5:00 neviem že by bol. To už jazdia denné linky naplno. ?
A tie vložené spoje sú tuším desať minút pred jednou, ale iba na určených linkách v určitých smeroch (trebárs ide linka z bodu A do bodu B cez Hlavní nádraží, čo je bod C, tak tieto vložené spoje idú len z bodu C do bodu . ?
Re #71842 Mike: No ale zato že je niečo tradícia tak to predsa nie je dogma. A tradície sa menia. ? Ak by niečo fungovalo dobre, tak by bola blbosť neskúsiť to, pretože sa to tak nikdy nerobilo a blablabla.
Pôvodne som myslel že by to točili dva vozy kde by bolo nutné, no ale keď by boli veľké prestoje, tak sa mi pozdávajú intervaly z toho podivného tajného návrhu DPB. ?
Ešte ma napadlo, že by sa to dalo spriebežniť a pospájať linky s konečnými na radiálach a prestupom na SNP, ale to je už fakt nerealizovateľné sci - fi. ?