Reply on: Mike #71842:
Tak ale ten návrh, aj keď neoficiálny, evidentne celkom dobre ovládaš, tak sem s ním! ? No teraz to v Brne jazdí od tých 23:00 do 4:30, odchod o 5:00 neviem že by bol. To už jazdia denné linky naplno. ?
A tie vložené spoje sú tuším desať minút pred jednou, ale iba na určených linkách v určitých smeroch (trebárs ide linka z bodu A do bodu B cez Hlavní nádraží, čo je bod C, tak tieto vložené spoje idú len z bodu C do bodu . ?
Re #71842 Mike: No ale zato že je niečo tradícia tak to predsa nie je dogma. A tradície sa menia. ? Ak by niečo fungovalo dobre, tak by bola blbosť neskúsiť to, pretože sa to tak nikdy nerobilo a blablabla.
Pôvodne som myslel že by to točili dva vozy kde by bolo nutné, no ale keď by boli veľké prestoje, tak sa mi pozdávajú intervaly z toho podivného tajného návrhu DPB. ?
Ešte ma napadlo, že by sa to dalo spriebežniť a pospájať linky s konečnými na radiálach a prestupom na SNP, ale to je už fakt nerealizovateľné sci - fi. ?
ivanbuto
Ďalej, firma IPR Slovakia v súčanosti realizuje napr. stavbu Astoria Palace, kde už niekoľko mesiacov mešká s uvoľnením jazdného pruhu a umiestnením zastávky MHD. Aké je spoľahnutie, že takáto firma zvládne Predstaničné námestie a bude dodržiavať termíny?
Prečo sa má v Predstaničnom námestí prerobiť celá doprava? Aký je verejný vz. súkormný záujem? Myslím, že by sa hodila poriadna verejná diskusia, a až potom prípadná prestavba a investičný projekt.