Reply on: Mike #71842:
Tak ale ten návrh, aj keď neoficiálny, evidentne celkom dobre ovládaš, tak sem s ním! ? No teraz to v Brne jazdí od tých 23:00 do 4:30, odchod o 5:00 neviem že by bol. To už jazdia denné linky naplno. ?
A tie vložené spoje sú tuším desať minút pred jednou, ale iba na určených linkách v určitých smeroch (trebárs ide linka z bodu A do bodu B cez Hlavní nádraží, čo je bod C, tak tieto vložené spoje idú len z bodu C do bodu . ?
Re #71842 Mike: No ale zato že je niečo tradícia tak to predsa nie je dogma. A tradície sa menia. ? Ak by niečo fungovalo dobre, tak by bola blbosť neskúsiť to, pretože sa to tak nikdy nerobilo a blablabla.
Pôvodne som myslel že by to točili dva vozy kde by bolo nutné, no ale keď by boli veľké prestoje, tak sa mi pozdávajú intervaly z toho podivného tajného návrhu DPB. ?
Ešte ma napadlo, že by sa to dalo spriebežniť a pospájať linky s konečnými na radiálach a prestupom na SNP, ale to je už fakt nerealizovateľné sci - fi. ?
Mike
Re #71838 El Sergio: Situáciu v Brne poznáme dôverne viacerí. Centrálne rozjazdy z hl. nádraží nočákov sú 23:00, 23:30, 0:00, 1:00, 2:00, 3:00, 4:00, 4:30 a 5:00. v noci pred voľným dňom sú rozjazdy aj o 0:30 a 1:30.
Na každý rozjazd aj nejaký spoj vlky dovezie, teda aj na úplne prvý idú nočné spoje z radiály. (Okolo 22:30 (ale toto sa plánuje aj v tom novom hyopertajnom návrhu NV u nás. ) V tom čase samozrejme ešte normálne funguje denná doprava. Posledné odchody z konečných sú tam okolo 22:50 - teda ten čas, keď a denná prekrýva s nočnou je asi pol hodina (ideálny stav) Podobne je to aj ráno okolo 4:30 - 5:00
No a dnes od poslednej zmeny grafikonu posilňovali tie rozjazdové spoje pred 0:00 museli na všetky dôležité smery pridávať spoje o 23:55. Ale zase rozjazdy denných liniek (tram) z hl. nádraží sa posunuli z 22:50 na posledné o 22:40, čiže tam spravili 20 min dieru