Reakcia na: tr3mp #71846:
Ja by som hlavne rád videl spísané dôvody, prečo je nutné realizovať taký masívny projekt prestavby Predstaničného námestia. Určite je treba ten priestor nejako skultivovať, odhaliť historickú budovu Hl. stanice, atď., ale či je treba a či je dobrý navrhnutý investičný zámer, o tom mám pochybnosti.Ďalej, firma IPR Slovakia v súčanosti realizuje napr. stavbu Astoria Palace, kde už niekoľko mesiacov mešká s uvoľnením jazdného pruhu a umiestnením zastávky MHD. Aké je spoľahnutie, že takáto firma zvládne Predstaničné námestie a bude dodržiavať termíny?
Prečo sa má v Predstaničnom námestí prerobiť celá doprava? Aký je verejný vz. súkormný záujem? Myslím, že by sa hodila poriadna verejná diskusia, a až potom prípadná prestavba a investičný projekt.
El Sergio
No a odchody: ja som v tom návrhu vychádzal klavne z Brna a tam nočná doprava funguje dokonca od 23:00 (čiže reálne dokonca minimálne od 22:30) a premáva zároveň s dennými linkami. A mne sa teda pozdávajú nočáky v tejto hodine lepším riešením. Ale pretože DPB, radšej som to posunul na 23:30 (to znamená tak o 23:00 rozjazd zo všetkých konečných na stanicu). No a ten 04:30 v Brne funguje tiež, čím nevzniká v doprave diera ako je to teraz v Bratislave. Niekedy je to celkom použiteľný spoj. ?
No ale v zásade na 23:30 a 04:30 netrvám, keby to premávalo aspoň od tej polnoci po štvrtú. ?