Reakcia na: Mike #71842:
Tak ale ten návrh, aj keď neoficiálny, evidentne celkom dobre ovládaš, tak sem s ním! ? No teraz to v Brne jazdí od tých 23:00 do 4:30, odchod o 5:00 neviem že by bol. To už jazdia denné linky naplno. ?
A tie vložené spoje sú tuším desať minút pred jednou, ale iba na určených linkách v určitých smeroch (trebárs ide linka z bodu A do bodu B cez Hlavní nádraží, čo je bod C, tak tieto vložené spoje idú len z bodu C do bodu . ?
Re #71842 Mike: No ale zato že je niečo tradícia tak to predsa nie je dogma. A tradície sa menia. ? Ak by niečo fungovalo dobre, tak by bola blbosť neskúsiť to, pretože sa to tak nikdy nerobilo a blablabla.
Pôvodne som myslel že by to točili dva vozy kde by bolo nutné, no ale keď by boli veľké prestoje, tak sa mi pozdávajú intervaly z toho podivného tajného návrhu DPB. ?
Ešte ma napadlo, že by sa to dalo spriebežniť a pospájať linky s konečnými na radiálach a prestupom na SNP, ale to je už fakt nerealizovateľné sci - fi. ?
Mike
V ňom ide L507 cez SNP ako hovoríš Ty.
Osobne ja by som najradšej videl všetky linky začínajúce na SNP a z Hl. St by išli povedzme 3 ako kedysi. Ale to je nereálne. Tá 1 je tade reálna. Ale viac už asi nie, lebo taxilobby, lebo sťažnosti obyvateľov, lebo skľudnenie zóny atď...
Čakanie 506 a 507 na Hrobákovej bolo garantované (to je aj odpoveď na otázku Peona), od vzniku tohto systému nočákov ( 1. 4. 1995) ale sa zrušilo už dávnejšie, lebo asi nejaký z nich dvoch (507) nestíhal, a moc obyvateľom to nechýbalo, tak sa to zrušilo.
V tom návrhu je 513 uplne super: lebo by spájala Letisko, ASMN a Hl. Stanicu.
A centralne rozjazdy: bratislavský problém sú trasy, lebo u nás sa to vyjazdí buď za 70 min, alebo keď v novinách sa prezentovalo stanovisko DPB, že pri vôli zo strany mesta sa vyjazdí cca 40 min interval, čo je cca polovica. Pri intervale 60 min bude iba pár liniek kde to vyjazdí voz, inde dva ale s veľkými prestojmi. Takže ten najnovší návrh s odchodmi:
0:00 1:11 2:22 a 3:33. Vraj to majú tak niekde v európskom meste. ?