Reply on: Sommelier #68691:
Teda, aby som predbehou diskusiju. Môže sa zapojiť kto len kce a k čomu chce. ? 1. Zakopeš jeden jediný malý kúsok - čím budeš musieť zakopať všetko.
2. Tým, že zakopeš, ušetríš 2 - 3 minúty, ktoré na eskalátore stratíš.
3. Tým že zakopeš, zvýšiš prevádzkové náklady - kaemry, strážnici, dozorci, upratovačky, osvetlenie, atd.
4. Tým, že zakopeš, vtlačíš na uvoľnené miesta IGK - myslím, že sa ti všetci poďakujú za to, že bude kde parkovať
5. Tým, že zakopeš, zmeníš na nepoznanie výraz mesta - a nebudeme dúfam diskutovať o tom, či je električka mestotvorný prvok a či je rozdiel, kde premáva
6. V prípade, že by sa práce rozvrhli - počas niekoľkých rokov by električka do Dúbravky chodili výlučne tunelom, následne pár rokov len spodnou časťou tunela. Môj odhad - 3 -4 roky pekla na zemi. Gratulujem
7. Ešte si neprezentoval vjazdy a výjazdy z tých tunelov. Pokiaľ ten názor máš - električky v CMO pod zem (mimoúrovňovo) mal by si vedieť ako to chceš urobiť. Inak je to populizmus, však áno ?! A to peniažky nechávam stranou.
Ike
Škoda Felícia Sedan /prototyp z ktoreho vzisla sucasna/
http://skoda.stable.cz/cz/vase_auta_upload/820_2004-12-01_19-41-54_27.jpg (1991)
Škoda Tudor
http://skoda.stable.cz/cz/vase_auta_upload/820_2004-12-01_19-44-42_82.jpg
(2002)
Favorit Sedan
http://www.garage.sk/clanky/skoda-favorit-sedan/81
Skoda 120 s motorom vpredu
http://auta5p.car.cz/vystavy/brno_2005/salon_068.jpg
Skoda 710 Sedan
http://auta5p.car.cz/muzea/depozitar_skoda_2003/depoz_041x.htm
Favorit Coupe (na SK su 4)
http://galerie.autorevue.cz/data/585/medium/P1030446.JPG
je ich vela