Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Sommelier #68691:
Teda, aby som predbehou diskusiju. Môže sa zapojiť kto len kce a k čomu chce. ?
1. Zakopeš jeden jediný malý kúsok - čím budeš musieť zakopať všetko.
2. Tým, že zakopeš, ušetríš 2 - 3 minúty, ktoré na eskalátore stratíš.
3. Tým že zakopeš, zvýšiš prevádzkové náklady - kaemry, strážnici, dozorci, upratovačky, osvetlenie, atd.
4. Tým, že zakopeš, vtlačíš na uvoľnené miesta IGK - myslím, že sa ti všetci poďakujú za to, že bude kde parkovať
5. Tým, že zakopeš, zmeníš na nepoznanie výraz mesta - a nebudeme dúfam diskutovať o tom, či je električka mestotvorný prvok a či je rozdiel, kde premáva
6. V prípade, že by sa práce rozvrhli - počas niekoľkých rokov by električka do Dúbravky chodili výlučne tunelom, následne pár rokov len spodnou časťou tunela. Môj odhad - 3 -4 roky pekla na zemi. Gratulujem
7. Ešte si neprezentoval vjazdy a výjazdy z tých tunelov. Pokiaľ ten názor máš - električky v CMO pod zem (mimoúrovňovo) mal by si vedieť ako to chceš urobiť. Inak je to populizmus, však áno ?! A to peniažky nechávam stranou.
Reply on: aquila #68690:
oj. Neporovnávajme. Z akého dôvodu tvrdíš, že koľajová doprava v centre musí ísť mimoúrovňovo ?
Reply on: Sommelier #68686:
porschetera ma vsetko mozne, len nie porovnatelne pohodlie a kapacitu ako ostatne tebou vymenovane stroje.

Re #68687 Sommelier: ano, radsej docasny krtinec, ale nieco to vyriesi, ako nejake pseudonapady ako ma terajsie vedenie, ktore aj tak nic neriesia.

v centre elektricky, alebo akakolvek kolajova doprava musi ist mimourovnovo, co znamena casto pod zem.

skoda, ze si BA neberie vzor aspon z mensieho brna, ktore ma X krat lepsiu mhd ako bratislava..
Reply on: Papyr #68688:
len tak btw., po slovensky je elektricka, nie tramvaj 😉

Mne sa 14T dizajnovo z vonku celkom pozdava...len mi vadia "polovicne" predne dvere (ktore su problemom vsetkych Skodoviek)..
Prazska Skoda 14T (ludovo "porschetra") vznikla v podstate preto, aby prazsky DP nemusel kupovat overene konstrukcie NP vozidiel zo zahranicia, ale mohol si kupit cesky vyrobok. Skoda tuto tramvaj bude dalej zdokonalovat, do dvoch rokov by mali mat plne nizkopodlaznu verziu. Praha ma mat 30 tramvaji Skoda 14T tak ako ich pozname dnes, a potom este 300 Porschetier plne nizkopodlaznych, ktore su dnes este len vo vyvoji. Radsej by sa DPB mal sustredovat na lacnejsie a uz vyvinute varianty NP tramvaji od inych vyrobcov. (Aj zahrebsky ZET 2200 mi je sympatickejsi.)
Reply on: aquila #68685:
vŕŕŕŕ. Kopať, kopať a kopať, nech je z toho krtinec a humus mesto, o akom široko ďaleko nepočuli. Nepozerám tú zhýralosť a je mi dobre.
Reply on: aquila #68682:
veď dočkaj... nemyslím si, že ju majú pripravenú na 1000 mm. Okrem toho - ona má kapacitu porovnateľnú s ostatnými strojmi... čo by si videl radšej ? Bombardier Flexity, Siemens Combino, Alstrom Citadis, Končar TMK 2200, CAF Bilbao ? Ansaldo-Breda Sirio - neviem či ich ešte robia a o Kawasaki pochybujem a viac ma nenapadá.
Alebo sa zoberu plechy z Pars-novy, aspoň to bude unifikované a máme pokoj. ?
Reply on: hoppusmark #68683:
celo by mi zrovna vobec nevadilo (aj ked sa mi nepaci), ale na cele sediet nebudem, kym vnutri hej. resp ani vnutri vlastne v 14T si nesadnes ?

jaj, I have a dream, ze by bacoval v BA niekto normalny. ale co ked kandiduje arcineschpak a korupcny uradnicek durkovsky a arcineschopacka benova ?

preco sa mi zda, ze keby sa mesto unormalnilo a by si uvedomilo svoje mantinely, tak by sa v spolupraci so ZSR dal urobit docela pouzitelny integrovany system ze mesto by malo elektrcku, ktoru by sa casom snazilo v CMO zakopat pod zem a ZSR/ZSSK by mohli riesit tiez cast premavky s projektom filialky ?
Reply on: vaky #68678:
Novoplan je oproti hentomu design storočia... ?
Reply on: aquila #68682:
Ja nemusím to čelo na 14T... Je to humus..
Reply on: Sommelier #68681:
vsetko len nie 14T. to chcem vidiet ako sa v nej budu ludia rano tlacit...
Reply on: Andy #68680:
ešte sa dodávala 16 T pre Poľsko (Wroclav ?) a pre Prahu pravdepodobne pôjde 300 ks 15 T - s otočnými podvozkami a vraj aj 100 % nízkopodlažná... Vo vývoji
☺ ...
A čo som sa tým bol odviezť... Keť to porovnám s T3, či žehličkami aj dlhými žehličkami - paráda - ticho, hladko a pohodlne.
Imho je to slušná tramvaj - hlavne, že kupujú "svoj" výrobok a výroba má ako takú perspektívu.
Reply on: vaky #68678:
To je pražská "Porschetra", a je šitá pre Prahu, je vraj o ničom, a neviem či by bolo možné ju dodávať sem, mám pocit, že je výhradne pre Prahu.
Reply on: vaky #68678:
Zeby "na mieru sita" elina pre BA?
http://www.k-report.net/foto/l859.jpg

Nooo zeby niekdo vedel nieco co my nevieme?
Reply on: Mego #68672:
Ike Ti odpisal za mna. Plus dodavkove automobili BAZ, na zaklade ktorych neskor vznikol Ford Transit 2. generacie.
Reply on: Ike #68675:
Nase trate od toho nemaju daleko...
Reply on: ufo #68646:
Áno, je to pravda... ? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.