Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Prazska Skoda 14T (ludovo "porschetra") vznikla v podstate preto, aby prazsky DP nemusel kupovat overene konstrukcie NP vozidiel zo zahranicia, ale mohol si kupit cesky vyrobok. Skoda tuto tramvaj bude dalej zdokonalovat, do dvoch rokov by mali mat plne nizkopodlaznu verziu. Praha ma mat 30 tramvaji Skoda 14T tak ako ich pozname dnes, a potom este 300 Porschetier plne nizkopodlaznych, ktore su dnes este len vo vyvoji. Radsej by sa DPB mal sustredovat na lacnejsie a uz vyvinute varianty NP tramvaji od inych vyrobcov. (Aj zahrebsky ZET 2200 mi je sympatickejsi.)
Reply on: aquila #68685:
vŕŕŕŕ. Kopať, kopať a kopať, nech je z toho krtinec a humus mesto, o akom široko ďaleko nepočuli. Nepozerám tú zhýralosť a je mi dobre.
Reply on: aquila #68682:
veď dočkaj... nemyslím si, že ju majú pripravenú na 1000 mm. Okrem toho - ona má kapacitu porovnateľnú s ostatnými strojmi... čo by si videl radšej ? Bombardier Flexity, Siemens Combino, Alstrom Citadis, Končar TMK 2200, CAF Bilbao ? Ansaldo-Breda Sirio - neviem či ich ešte robia a o Kawasaki pochybujem a viac ma nenapadá.
Alebo sa zoberu plechy z Pars-novy, aspoň to bude unifikované a máme pokoj. ?
Reply on: hoppusmark #68683:
celo by mi zrovna vobec nevadilo (aj ked sa mi nepaci), ale na cele sediet nebudem, kym vnutri hej. resp ani vnutri vlastne v 14T si nesadnes ?

jaj, I have a dream, ze by bacoval v BA niekto normalny. ale co ked kandiduje arcineschpak a korupcny uradnicek durkovsky a arcineschopacka benova ?

preco sa mi zda, ze keby sa mesto unormalnilo a by si uvedomilo svoje mantinely, tak by sa v spolupraci so ZSR dal urobit docela pouzitelny integrovany system ze mesto by malo elektrcku, ktoru by sa casom snazilo v CMO zakopat pod zem a ZSR/ZSSK by mohli riesit tiez cast premavky s projektom filialky ?
Reply on: vaky #68678:
Novoplan je oproti hentomu design storočia... ?
Reply on: aquila #68682:
Ja nemusím to čelo na 14T... Je to humus..
Reply on: Sommelier #68681:
vsetko len nie 14T. to chcem vidiet ako sa v nej budu ludia rano tlacit...
Reply on: Andy #68680:
ešte sa dodávala 16 T pre Poľsko (Wroclav ?) a pre Prahu pravdepodobne pôjde 300 ks 15 T - s otočnými podvozkami a vraj aj 100 % nízkopodlažná... Vo vývoji
☺ ...
A čo som sa tým bol odviezť... Keť to porovnám s T3, či žehličkami aj dlhými žehličkami - paráda - ticho, hladko a pohodlne.
Imho je to slušná tramvaj - hlavne, že kupujú "svoj" výrobok a výroba má ako takú perspektívu.
Reply on: vaky #68678:
To je pražská "Porschetra", a je šitá pre Prahu, je vraj o ničom, a neviem či by bolo možné ju dodávať sem, mám pocit, že je výhradne pre Prahu.
Reply on: vaky #68678:
Zeby "na mieru sita" elina pre BA?
http://www.k-report.net/foto/l859.jpg

Nooo zeby niekdo vedel nieco co my nevieme?
Reply on: Mego #68672:
Ike Ti odpisal za mna. Plus dodavkove automobili BAZ, na zaklade ktorych neskor vznikol Ford Transit 2. generacie.
Reply on: Ike #68675:
Nase trate od toho nemaju daleko...
Reply on: ufo #68646:
Áno, je to pravda... ? ?
Reply on: KLF #68671:
co tim myslis ako ine...
Reply on: Bhlokvva #68665:
Vyborny postreh ! Vozidlo sa volalo Skoda Furgon a boli vyrobene v BAZ tusim 4 prototypy. Ja si pamatam na svetlozeleny a oranzovy. Tusim aj bezovy, alebo biely behal. Preco sa nakoniec nevyrabal neviem presne. Ktohovie, ci to nebol dalsi zo slovenskych prototypov, ktore cesi nedovolili vyrabat. Ako mnohe ine.
Mikimaus: podla mojich informacii by vsetky tieto normy mala 100% splnat. Mimochodom prave preto je najvacsim favoritom...
Reply on: Bhlokvva #68665:
? dobrý postreh ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.