ešte sa dodávala 16 T pre Poľsko (Wroclav ?) a pre Prahu pravdepodobne pôjde 300 ks 15 T - s otočnými podvozkami a vraj aj 100 % nízkopodlažná... Vo vývoji
☺ ...
A čo som sa tým bol odviezť... Keť to porovnám s T3, či žehličkami aj dlhými žehličkami - paráda - ticho, hladko a pohodlne.
Imho je to slušná tramvaj - hlavne, že kupujú "svoj" výrobok a výroba má ako takú perspektívu.
Vyborny postreh ! Vozidlo sa volalo Skoda Furgon a boli vyrobene v BAZ tusim 4 prototypy. Ja si pamatam na svetlozeleny a oranzovy. Tusim aj bezovy, alebo biely behal. Preco sa nakoniec nevyrabal neviem presne. Ktohovie, ci to nebol dalsi zo slovenskych prototypov, ktore cesi nedovolili vyrabat. Ako mnohe ine.
Ked to bude chodit aj s ludmi, nebude problem na zastavkach s jej dlzkou + vselijake nariadenia a ten predpis o dlzke vozidla , vchadzanie do obluku atd. ...alebo sa to na testujuce resp. testovane vozidla nevztahuje? ?
To,že VUC-ka neprispela na Račiansku je ale dostatočným argumentom na to,že návrh primátora na osamostatnenie Bratislavy je viac než správny.Mesto predsa nemôže byť rukojemníkom VUC.Nemôžeme sa spoliehať na to,že dostaneme od VUC peniaze len vtedy,keď budeme spĺňať predstavy VUC o poslušnosti,najma keď do rozpočtu VUC idú hlavne peniaze bratislavčanov.Je to len dôkaz toho,že mesto musí byť samostatným územným celkom,pretože súčasný VUC,ktorého je Bratislava súčasťou vedome bráni rozvoju mesta.
úplne najsam lepšie by bolo, keby si každá MČ robila dopravu sama. Systém by však vyžadoval koordináciu, ktorá vlastne existuje v podobe DPB. Avšak v rámci MČ lokálne linky typu 79, 20, 50tky v rači a na trnávke, 77, 66 a pod nechal objednávať či prevádzkovať a platiť Mestské časti za koordinácie s BID. Každá MČ by si určila čo je vhodné.
Zároveň by som spustil mechanizmus podielu MČ na prevádzkovaní dopravy - decentralizovať a hlavne vytvoriť viac lokálnej (dzedzinovej) zodpovednosti a snahe.
A k Tranzitu - presne z pohľadu MČ, okolia, či rozlohy to sú také či onaké vzťahy. Je podstatné ich skúmať a robiť závery - kde dôjde k časovej a prostriedkovej úspore po investícii do spojenia.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Sommelier
☺ ...
A čo som sa tým bol odviezť... Keť to porovnám s T3, či žehličkami aj dlhými žehličkami - paráda - ticho, hladko a pohodlne.
Imho je to slušná tramvaj - hlavne, že kupujú "svoj" výrobok a výroba má ako takú perspektívu.