L95 so zriedovanim intervalu nesuhlasim. Nezabudajme, ze L95 je nahrada elektricky. Ak bude v spicke interval 6 a v sedle napr. 10 minut, uz sa na nu nebude dat spolahnut, ze chodi "furt". Takze napriklad pri ceste L98 z mesta uz neprestupim pri Technopole na L95, ale radsej ostanem v L98 aj za cenu "vyhliadkovej" jazdy az na Lucanku. Ludia si rychlo najdu obchadzkove cesticky a nebudu ochotni tolko slapat peso.
otáčali sa tam pokiaľ to odbor cestného hospodárstva na magistráte nezatrhol. Takže od 5. septembra už sa nemôžu ?
Re Matej Balog tak niako som to myslel aj ja ? už iba ako hovorí "si" vyhodiť odtiaľ autá ?
U 93/94 je to dané práve tým krátkym intervalom. Stačí, keď sa jeden z nich niekde 2 min. zdrží (čo v špičke nie je absolútne žiaden problém) a hneď má za chrbtom kolegu.
Na Holíčsku asi ťažko, pretože tam už majú 2 linky konečnú a tretia sa do obratiska nezmestí. A trasa z Technopolu cez Pajštúnsku, Smolenickú a Holíčsku je čo sa km týka približne rovnaká ako na Vyšehradskú. Takže žiadna významná úspora vozidiel. L95 je dobrá taká aká je. Aj v úseku Technopol - Lúčanka chodí dobre vyťažená. ?
Čítal som o návrhu skrátiť každú druhú 95 po Technopol:
Podľa mňa ide o celkom šikovný nápad, no navrhol by som to tak, že:
1.) V špičke by každý druhý spoj linky č. 95 končil na zastávke Holíčska.
2.) V sedle a cez víkend by premávali spoje až na Vyšehradskú.
Neviem, nakoľko je vyťažená linka č. 95 cez víkend a sedlo v úseku Šintavská - Vyšehradská, takže neviem, či by skrátenie každého druhého spoja nespôsobilo problémy s kapacitou. Každopádne by však prišlo k významnej úspore vozidiel. Linka č. 88 resp. 95 by sa alternatívne upravila tak, že by na linku č. 88 by nadväzovala 95 z Holíčskej.
Ak ma nejaky vodic zaujem o vycistenie vozidla od nalepiek a taggov (tych asi vela nebude) tak mi napiste na icq 261-411-854
alebo msn na slovanista21 diky BUDEM RAD
A ešte si zabudol, že tie linky majú úplne rozdielny interval od 5 do 60 min.
Re #54952 Andy: S tou 30 a 37 je to skutočne otras. Oni totiž nie sú preložené nikde, okrem odhcodu cez víkend spod Mstu, kedy je to ešte aký-taký preklad.
Ale ked chce kazdy clovek aby mu to na tej 'jeho' zastavke navezovalo tak by som bol zvedavy ako to ty urobis, a predstav si na takej patronke keby kazdy chcel aby mu tam nadvezoval jeho spoj a pritom tak chodi aspon 12 liniek, by sa tam ani nezmestili.
Samozrejme, ze je to aj o vodicoch - vid napr. linku 68 - niektori su ju schopni vyjazdit aj na 0 a ini sa suchcu... Problem s chrono je vsak v tom, ze zatial co v niektorych usekoch je robena na 20 km/h, v inych na 50 km/h - potom sa da naozaj tazko jazdit rovnomerne... Uvidime, co bude po 23.12., potom mozme vynasat sudy
Re #54954 tomas1: Prijatelne intervaly by mali byt 2, 2.5, 3, 4, 5, 6, 7.5, 10, 12, 15, vynimocne 20, 30, 60. Pretrpiet som schopny este tak 8-minutovy interval
1. V lokalite Šafranová sa dosť stavia, takže je tam potenciál rastu nárokov.
2. Podľa mojej predstavy o kvalitnej MHD (ktorú nemáme, ale nebudeme predsa naschvál dávať návrhy na ďalšie domr****nie ?) celodenná linka, ktorá nemá interval minimálne 15 minút v špičke a minimálne 20 min. mimo špičky nemá zmysel. Samozrejme s výnimkou liniek do destinácií typu Lieskovec a podobnej zeleniny. Radšej len SORy ako zrieďovanie intervalov.
3. Vyhlasujem svätú vojnu ☠ intervalom, ktoré niesú deliteľom 60ky .
_____________________________
Re #54902 Andy - k tomu článku: Aha, tak teraz ide Ďurkovský po skúsenosti do Záhrebu... Pred časom hovoril, že sa budú učiť od Brna a zatiaľ s prepáčením prd s toho. ?
kri