Ja som totiz do toho porovnavania vobec nezahrnal sposob regulacie pohonu, a od toho sa odvijajuce specifika. V tom, co pises, mas samozrejme pravdu, ale co sa tyka dynamickych vlastnosti (a nic ine som ani neporovnaval), stojim si za tym, ze je to najma zalezitostou nastavenia vyzbroje. Keby sa plna EDB v K2S nastavila na 360A tak ako u K2, tak to brzdi rovnako, alebo skor este horsie, ako K2, pretoze je to pulzna brzda, nie spojita. To, ze to nastavenie na vyssie prudy u K2S je mozne vdaka nizsiemu tepelnemu zatazeniu motorov, je z tohoto pohladu vedlajsie. A tiez su dynamicke vlastnosti zavisle od vydarenosti motorov. Vyskusaj si napr. taku 7105, a zistis, ze je horsia nez vacsina K2. Nevraviac o tom, ze stare K2 vedeli shuntovat, co K2S nevedia, a preto sa vo vyssich rychlostiach rozbiehaju uz len velmi neochotne. Je to sice trochu vyliecene tym odbudzovanim u TV Progress, ale stale to este nie je to, co to bolo u tych "lepsich" K2
Realne sa generalizovat rozdiely v dynamickych vlastnostiach tych vozov podla mna nedaju, ak si odmyslime fakt, ze prudove urovne su zalezitostou nastavenia vyzbroje. Ked si ho nazad primyslime, tak zistime, ze este stale mame K2 lepsie nez vela K2S, a stale mame K2S horsie nez vela K2, co troska nesedi s Tvojim vseobecnym porovnanim.
Počkaj, počkaj, súbežná jazda je to, k čomu dôjde, keď sa vytvoria kolóny idúcich vozidiel. V tom prípade, ak jedna kolóna ide rýchlejšie ako druhá, nepovažuje sa to za predbiehanie. To platí aj mimo obec. Tvoaj prvá formulácia bola správna. Len by som pokladal za logické (ale je to len môj názor), ak by na diaľnici v obci nebolo predbiehanie sprava dovolené. Inak neviem ako v SR (nemám pri sebe 361), ale v ČR je možné miestnou úpravou zvýšiť najvyššiu rýchlosť až o 30 km/h.
Dá sa so všetkým súhlasiť až na tie "lepšie" a "ešte lepšie" dynamické vlastnosti, nakoľko toto je u K2 a všetkých jej klonov obmedzené hlavne využitím adhézie. Takže lepšie dynamické vlastnosti áno, ale len v prípade čistej koľaje, čo nie je najmä v BA príliš časté. Okrem iného to paradoxne vedie k vyššiemu riziku v prípade zhoršenia adhézie, pretože vodič, ukolísaný tým, ako to krásne ide a brzdí, v prípade "čiernej" koľaje náhle zistí, že to akosi nebrzdí, práve keď treba...
Kto z vas bol na 110 rokov MHD v Bratislave ??? Tak co boli vyhliadkove jazdy tak bol ako moderny voz 21 a ako historicky voz bola 14 tr. -ka tak podla mna mohli opravit jeden sanos a ten tam dat namiesto toho a este k tomu ma niekto fotky na digitalnom fotaku z tych vyhliadkovych jazd ?? ak ano poslali by ste my nejake fotky prosim lebo ja som bol na tom a mne sa pokazil fotak poslali by ste mi to na hugo20@post.sk dakujem ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
Čo máš proti klbovemu trolíku? V zime aj tak byva na L203 posila v podobe klbových trolíkov. A napokon, Reštauracia "VEŽA" aj Hotel West maju bezprostredne pri svojich prevadzkach parkoviska pre zákaznikov, čo sa týka likvidacie parkoviska tam, kde by sa mal otačat trolik,tak myslím, že zopat boxov by tam ostat mohlo a tvoj argument s autičkarmi...to je otazka čo vlastne chceme. Chceme aby chodili hromadne na Kolibu všetci turisticky-chtivý bratislavčania na stovkách aut ako je to teraz alebo chceme spravit dačo aj pre ekologiu a podporovat MHD. Btw, pozri ako to funguje v tom istom Lesoparku o par sto metrov nižšie zo strany železnej studničky, cez víken, ked je najvacsi zaujem o turistiku je automobilova doprava vylučena okrem MHD a vínimky maju ešte prevadzkari občerstvovacích zariadení. Neviem ako vy, ale ja by som bol za trolíky alebo iný sposob MHD, tolko aut čo tam dnes jazdí sa mi zdá neunosne...
Nema dakto fotky tych autobusov co maju byt ako 42 a 44 lebo maju to byt medaki (mercedes-benz) lebo tam v tom co su tie zastavky napisane tak tam je fiat ? ?
81-71:To by bolo podla mna super na tu kolibu ale na tu kolibu trolejbus a by sa otacal na tom parkovisku ale potom kde by parkovali auta popri ceste ???? to by bola blbost a este tam chodi na tu kolibu dost ludi to by tam museli dat klbovy ?
Ešte k tej Šafránovej, to by bolo celkom dobré, keby išiel od Amfiku hore na Šafránovú, po Drotárskej ceste okolo VŠVU a kolečko by došiel na Búdkovú ?
Predbiehanie možné sprava - asi som to neformuloval správne. Na diaľnici v obci platí to čo v obci, teda súbežná jazda sa nepovažuje za predbiehanie. Teda keď niekto ide pomalšie v ľavom pruhu, je legálne ho "obehnúť" cez pravý pruh.
________________
Re #54475 user: Nerozumiem, robíš si prču? A podľa čoho to bude jazdiť do 23.12.? ? Ja som mal pôvodne v pláne, že si naplánujem prostrednm iMHD cestu v pondelok zo školy a povozím sa obomi linkami. Podľa čoho budem teraz vedieť ako mi to pôjde? ?
Neviete dakto, či sa neuvažuje alebo sa niekedy neuvažovalo natiahnut troleje od Amfiteatru na Šafránovú ? a hore na Kolibu ako je to prakovisko nedaleko Veže, tam by sa dobre otačali, nie? Mno inak nerozumiem, prečo takýto minibus ked uz nic ine nedali aj na Kolibu hore, lyžiari teraz bud musia šlapat pešo alebo sa tam všetci trieskaju s autami...potom mi to pride smiešne, že dole pri Lanovke na Železnej je prisny zakaz vijazdu autam a opar sto metrov dalej chodia stovky ludi s autami ?