Zaujimala by ma jedna vec. Totizto som este nesiel linkou c. 28 a tak neviem, co tam jazdi. Asi Sory B9.5, nie? No a preto sa chcem opytat ci sa tam neda nejaka vrakosa alebo nieco tomu podobne.
Tak, tak... Aj mnoho kompetentnych v DP takto uvazuje, ze maju odliv cestujucich alebo niektore spoje nie su vytazene a nasledne pristupuju k obmedzeniam. Pritom je to vacsinou opacne. Ak nema cestujuci dostatocnu ponuku a podmienky, ihned uvazuje o alternativach.
Poslanci už našli spôsob, ako rozflákať peniaze určené na výstavbu rýchlodráhy:
"Čo sa týka dopravných stavieb, poslankyňa Marta Čarnogurská (KDH) napríklad presadila, aby sa plánovaných 120 miliónov korún na výstavbu električkovej rýchlodráhy dalo použiť aj na vysporiadanie pozemkov v jej budúcom koridore. Tie poväčšine patria spoločnosti Metro Bratislava, v ktorej má mesto dvojtretinovú účasť. Zo získaných zdrojov môže takto Metro rozšíriť a zmodernizovať Prístavnú ulicu." (Rozpočet bude bez schodku, výdavky navyše neprešli, Pravda, 16.12.2005)
AAA:Ty si myslíš,že počet cestujúcich je konštantný a že keď uberieš spoje,ĺudia pôjdu tými zostávajúcimi,takže počet cestujúcich vzrastie?To si myslia len železničiari a niektorí poslanci.Prax už dávno ukázala,že opak je pravdou.A ja nerád riešim veci,ktoré sú už dávno vyriešené a taktiež sa radšej učím na cudzích chybách ako na vlastných.
Ak pri 20-minutovom interval vozis 10-20 ludi, pri 25-minutovom budes vozit 12,5 - 25 ludi... A navyse to dopadne ako napr. linka 74 - pri 18-minutovom intervale vozila presne tolko ludi, kolko teraz vozi pri 30-minutovom.
Takž podľa teba je lepšie, keď namiesto 15 ľudí pôjde 20 a bude debilný interval? (A tým pádom tam vlastne aj tak pôjde len tých 15 ľudí, lebo keďže si nebudú pamätať kedy im ten bus ide, radšej pôjdu pešo)
AAA: A v skutočných nákladoch, nie v hlúpučkých čísielkach? Demenciu samotnej myši lienky 25 min. intervalu Ti nemusím osvetĺovať, však? Ak by náhodou predsa len, tak kĺúčové slovo znie: TAKT.
"Inak keď tu už pretriasame Horský park, nestačil by na L 41 špičkový interval 20, alebo 25 minút?"
- podľa bratislavskej metodiky na určovanie vyťaženosti stačil, ale myslím, že L41 je aj v tomto intervale slušne naplnená.
Navrhoval by som, aby sa znovuvybudovala odbočka za zastávkou Hroboňova na Gorazdovu ulicu. Potom trasa L42: Hroboňova - Kalvária - Slavín - Šulekova. ?
Guri: Viem Ti zodpovedne povedať, že v opačnom smere to neplatí,ani by to nemalo žiadnu logiku. AAA: A čo by sa takým intervalom dosiahlo, okrem dlhšieho postávania autobusu na konečnej?
Andy