1. V lokalite Šafranová sa dosť stavia, takže je tam potenciál rastu nárokov.
2. Podľa mojej predstavy o kvalitnej MHD (ktorú nemáme, ale nebudeme predsa naschvál dávať návrhy na ďalšie domr****nie ?) celodenná linka, ktorá nemá interval minimálne 15 minút v špičke a minimálne 20 min. mimo špičky nemá zmysel. Samozrejme s výnimkou liniek do destinácií typu Lieskovec a podobnej zeleniny. Radšej len SORy ako zrieďovanie intervalov.
3. Vyhlasujem svätú vojnu ☠ intervalom, ktoré niesú deliteľom 60ky .
_____________________________
Re #54902 Andy - k tomu článku: Aha, tak teraz ide Ďurkovský po skúsenosti do Záhrebu... Pred časom hovoril, že sa budú učiť od Brna a zatiaľ s prepáčením prd s toho. ?
Keď bude nejaká zmena, mohlo by DPB myslieť na toto:
- 208 by mohla chodiť smerom do mesta o minútu-dve neskôr ako 201 kvôli prestupuchtivým dolnohončanom, opačným smerom zas skôr. Keď idú súčasne, tak sa ten prestup niekedy nepodarí zrealizovať
- znormalizovať preklad SOR suprise route 30 a 37 (ŽababusIk ? ). Vždy keď prídem pod Most, tak väčšinou mi akurát zdrhne 37 a potom môžem magických 13 minút sledovať nápis "Žiadne autobusy" a čakať na SOR surprise route... (Prosím nedávať návrhy typu "choď na električku") A to ani nehovorím, že vlastne 37 "dobieha" 30 vďaka málo zastávkam. Opačným smerom je úplne jedno, aký je preklad, lebo chodia náhodne
To nie je o chronometrážach. To je najmä o niektorých petržalských vodičoch.
Ako je možné, že cez víkend tie poradia a-98, ktoré zabezpečuje 1. kolóna, prídu na zástavku Znievska včas alebo nanajvýš s meškaním jednej minúty, ktoré ešte do zástavky Lúky II doženú, a tie poradia, ktoré zabezpečuje 4. kolóna, prídu už na Znievsku s meškaním 2 minúty a podľa štýlu jazdy vôbec nevidieť, že by ich to nejako trápilo?
Alebo ako je možné, že poobede jazdia linky a-93 a a-94 zvyčajne v súatobusiach, a potom nejde 2 minúty nič? a-93 má pred konečnou úplne bežne meškanie 4 minúty, vodiča to ani trochu netrápi a ani náhodou nejde nad 40 km/h...
Privital by som aj nadvaznost L53 a L39 cez vikendy a sviatky do cca 14.00 hod. L39 pravidelne mi otrca zadok pred prichodom L53 a potom cakaj temer 20 min. Dakujem za ten ne"spoj". ?
28 Novoveska > Novy most = 28 minut, 21 Novoveska > ASMN = 30 minut. A to je to z Noveho mosta do centra blizsie nez z ASMN a rano sa vyhnes zapche na dialnici
Re #54943 Red-Hawko: Presne tak to aj v praxi vyzera - dnes pride 1803 (39) na Zochovu, 4840 (93) zavrie ludom dvere a ujde... Cestou spat minula 95 linku 99 na krizovatke Bosakovej a Jantarovej. Je vsak pravda, ze 95 meskala 4 minuty... Uvidime, co bude od 23.12., kedy sa zrealnia chronometraze.
Re #54946 Puki: A aky interval by bolo treba? 2.66 minuty? 2.5 minuty? 2 minuty? Zlepsenie o minutu by bolo posilnenim v danom useku o 50%
No ani nie... lebo v spicke Ti bohate staci od Technopolu po Vysehradsku 6 min. interval. A mohol by si od Technopolu po Safko zvysit sucasnu frekvenciu intervalu. Problem je vsak s otacanim klbakov pri Technopole
Nemam nic proti sucasnemu, ale asi by som v spicke upravil linku 95 tak, aby kazda druha zachadzala iba k Technopolu, obdobny variant ako teraz pri linke 80. ?
Ja tiez nemam svoju verziu a podla mna takto je to dobre, jedina moja verzia je ze by som kupil nove busy...
Ale dost ma se*** ked niekoho pocujem v buse ako dnes ze ho stve ze ziadne busy nenadvezuju na seba, Ze pride na zastavku a vidi idchadzat bud na ktory chcel ist, sak to je nerealne aby to tak bolo.
All: Ked ste tu taki zohraty, tak sa vas pytam. Mate svoju verziu linkovania tu v Bratislave? Myslim ake linky by existovali, kde by bol aky interval, kadial by chodili a akymi vozidlami... Celkom by ma zaujimali vase verzie - ale pozor! Musite pocitat len s takymi tratami a sietami, ake su teraz a aj takymi vozidlami! Ziadne sci-fi, iba realna doba.
Toto sa píše tu na imhd v sekcií história: "...vzniklo ešte niekoľko nových autobusových liniek: 47 zo Župného námestia do Petržalky na Kalininovu ulicu (Kutlíkova ulica),..."
debil