Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
No a čo takto:
Zhustiť interval linky č. 95 na 2 minúty ráno resp. 3 minúty poobede a na Vyšehradskú by šla každá druhá.
Reply on: slovanista21 #54960:
otáčali sa tam pokiaľ to odbor cestného hospodárstva na magistráte nezatrhol. Takže od 5. septembra už sa nemôžu ?
Re Matej Balog tak niako som to myslel aj ja ? už iba ako hovorí "si" vyhodiť odtiaľ autá ?
Reply on: galiyosha #54951:
U 93/94 je to dané práve tým krátkym intervalom. Stačí, keď sa jeden z nich niekde 2 min. zdrží (čo v špičke nie je absolútne žiaden problém) a hneď má za chrbtom kolegu.
Reply on: MARAD #54963:
No fakt, prečo by mala chodiť cez Pajštúnsku?
Reply on: MARAD #54965:
odbocka tam existuje, len z nej treba vyhodit parkujuce auta 🙂
Reply on: si #54964:
No to je síce pravda, ale mám taký dojem, že z obratiska sa nedá odbočiť smerom na Jantárovú. Ak sa mýlim tak sorry. ?
Reply on: MARAD #54963:
a kto kde povedal ze linka konciaca na holicskej tam musi ist od smolenickej ? 🙂
Reply on: Matej Balog #54962:
Na Holíčsku asi ťažko, pretože tam už majú 2 linky konečnú a tretia sa do obratiska nezmestí. A trasa z Technopolu cez Pajštúnsku, Smolenickú a Holíčsku je čo sa km týka približne rovnaká ako na Vyšehradskú. Takže žiadna významná úspora vozidiel. L95 je dobrá taká aká je. Aj v úseku Technopol - Lúčanka chodí dobre vyťažená. ?
Čítal som o návrhu skrátiť každú druhú 95 po Technopol:

Podľa mňa ide o celkom šikovný nápad, no navrhol by som to tak, že:
1.) V špičke by každý druhý spoj linky č. 95 končil na zastávke Holíčska.
2.) V sedle a cez víkend by premávali spoje až na Vyšehradskú.

Neviem, nakoľko je vyťažená linka č. 95 cez víkend a sedlo v úseku Šintavská - Vyšehradská, takže neviem, či by skrátenie každého druhého spoja nespôsobilo problémy s kapacitou. Každopádne by však prišlo k významnej úspore vozidiel. Linka č. 88 resp. 95 by sa alternatívne upravila tak, že by na linku č. 88 by nadväzovala 95 z Holíčskej.

Očakávam reakcie a kritiku ?
Ak ma nejaky vodic zaujem o vycistenie vozidla od nalepiek a taggov (tych asi vela nebude) tak mi napiste na icq 261-411-854
alebo msn na slovanista21 diky BUDEM RAD
Reply on: Puki #54946:
pri technopole sa klbaky otacaju odjakziva ... teda otacali ?
Reply on: Red-Hawko #54958:
A ešte si zabudol, že tie linky majú úplne rozdielny interval od 5 do 60 min.
Re #54952 Andy: S tou 30 a 37 je to skutočne otras. Oni totiž nie sú preložené nikde, okrem odhcodu cez víkend spod Mstu, kedy je to ešte aký-taký preklad.
Reply on: debil #54950:
Ale ked chce kazdy clovek aby mu to na tej 'jeho' zastavke navezovalo tak by som bol zvedavy ako to ty urobis, a predstav si na takej patronke keby kazdy chcel aby mu tam nadvezoval jeho spoj a pritom tak chodi aspon 12 liniek, by sa tam ani nezmestili.
Zimná pohotovosť úspešne vyskúšala v noci na nových minibusových KDH linkách Karosu B732. Zálohovanie minibusov je týmto vyriešené. ?
Reply on: galiyosha #54951:
Samozrejme, ze je to aj o vodicoch - vid napr. linku 68 - niektori su ju schopni vyjazdit aj na 0 a ini sa suchcu... Problem s chrono je vsak v tom, ze zatial co v niektorych usekoch je robena na 20 km/h, v inych na 50 km/h - potom sa da naozaj tazko jazdit rovnomerne... Uvidime, co bude po 23.12., potom mozme vynasat sudy 🙂

Re #54954 tomas1: Prijatelne intervaly by mali byt 2, 2.5, 3, 4, 5, 6, 7.5, 10, 12, 15, vynimocne 20, 30, 60. Pretrpiet som schopny este tak 8-minutovy interval 🙂
Reply on: tomas1 #54954:
k bodu 2. - dôvody tu už boli dostatočne popísané ( ? ).
Reply on: AAA #54899:

1. V lokalite Šafranová sa dosť stavia, takže je tam potenciál rastu nárokov.
2. Podľa mojej predstavy o kvalitnej MHD (ktorú nemáme, ale nebudeme predsa naschvál dávať návrhy na ďalšie domr****nie ?) celodenná linka, ktorá nemá interval minimálne 15 minút v špičke a minimálne 20 min. mimo špičky nemá zmysel. Samozrejme s výnimkou liniek do destinácií typu Lieskovec a podobnej zeleniny. Radšej len SORy ako zrieďovanie intervalov.
3. Vyhlasujem svätú vojnu ☠ intervalom, ktoré niesú deliteľom 60ky .
_____________________________
Re #54902 Andy - k tomu článku: Aha, tak teraz ide Ďurkovský po skúsenosti do Záhrebu... Pred časom hovoril, že sa budú učiť od Brna a zatiaľ s prepáčením prd s toho. ?
Reply on: Andy #54952:
hmm na ten prestup z 201 na 208 smerom do mesta som pravidelne nadaval ked som chodil do skoly 🙂
Reply on: d3k0 #54949:

Keď bude nejaká zmena, mohlo by DPB myslieť na toto:
- 208 by mohla chodiť smerom do mesta o minútu-dve neskôr ako 201 kvôli prestupuchtivým dolnohončanom, opačným smerom zas skôr. Keď idú súčasne, tak sa ten prestup niekedy nepodarí zrealizovať
- znormalizovať preklad SOR suprise route 30 a 37 (ŽababusIk ? ). Vždy keď prídem pod Most, tak väčšinou mi akurát zdrhne 37 a potom môžem magických 13 minút sledovať nápis "Žiadne autobusy" a čakať na SOR surprise route... 🙂 (Prosím nedávať návrhy typu "choď na električku") A to ani nehovorím, že vlastne 37 "dobieha" 30 vďaka málo zastávkam. Opačným smerom je úplne jedno, aký je preklad, lebo chodia náhodne 🙂
Reply on: d3k0 #54949:
To nie je o chronometrážach. To je najmä o niektorých petržalských vodičoch.

Ako je možné, že cez víkend tie poradia a-98, ktoré zabezpečuje 1. kolóna, prídu na zástavku Znievska včas alebo nanajvýš s meškaním jednej minúty, ktoré ešte do zástavky Lúky II doženú, a tie poradia, ktoré zabezpečuje 4. kolóna, prídu už na Znievsku s meškaním 2 minúty a podľa štýlu jazdy vôbec nevidieť, že by ich to nejako trápilo?

Alebo ako je možné, že poobede jazdia linky a-93 a a-94 zvyčajne v súatobusiach, a potom nejde 2 minúty nič? a-93 má pred konečnou úplne bežne meškanie 4 minúty, vodiča to ani trochu netrápi a ani náhodou nejde nad 40 km/h...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement