Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
O tomto víkendu byla v Liberci v provozu poprvé tramvaj T3R.PLF
http://www.dpml.cz/obrazky/vyluky/obrazek-47-4.
Reply on: kri #54971:
Oni by sa nezriedili ale naopak! Zriedili by sa iba od Technopolu po Lúčanku (Vyšehradskú) v špičke, teda čase keď jazdia každé 3 minúty, aby nevozili vzduch ako teraz. (a teba) Ja osobne keď sedím v L98, kde je teplúčko nechce sa mi prestupovať na L95 do zimy a riskovať, že náhodou nepôjde. ?
Reply on: Puki #54972:
Jasné, že sa to vyriešiť NEDÁ. To nie je japonské metro, alebratislavská MHD, konkrétne odstavné plochy Petržalka, ešte konrkétnejšie linky prechádzajúce CMO, s trasou nad 12 min.
Reply on: Matej Balog #54970:
A ešte doriešiť aby sa nestávalo, čo pri 93/94 že 4 min nič nejde a potom idú 2 za sebou... ?. Ak sa to vôbec dá vyriešiť?
L95 so zriedovanim intervalu nesuhlasim. Nezabudajme, ze L95 je nahrada elektricky. Ak bude v spicke interval 6 a v sedle napr. 10 minut, uz sa na nu nebude dat spolahnut, ze chodi "furt". Takze napriklad pri ceste L98 z mesta uz neprestupim pri Technopole na L95, ale radsej ostanem v L98 aj za cenu "vyhliadkovej" jazdy az na Lucanku. Ludia si rychlo najdu obchadzkove cesticky a nebudu ochotni tolko slapat peso.
No a čo takto:
Zhustiť interval linky č. 95 na 2 minúty ráno resp. 3 minúty poobede a na Vyšehradskú by šla každá druhá.
Reply on: slovanista21 #54960:
otáčali sa tam pokiaľ to odbor cestného hospodárstva na magistráte nezatrhol. Takže od 5. septembra už sa nemôžu ?
Re Matej Balog tak niako som to myslel aj ja ? už iba ako hovorí "si" vyhodiť odtiaľ autá ?
Reply on: galiyosha #54951:
U 93/94 je to dané práve tým krátkym intervalom. Stačí, keď sa jeden z nich niekde 2 min. zdrží (čo v špičke nie je absolútne žiaden problém) a hneď má za chrbtom kolegu.
Reply on: MARAD #54963:
No fakt, prečo by mala chodiť cez Pajštúnsku?
Reply on: MARAD #54965:
odbocka tam existuje, len z nej treba vyhodit parkujuce auta 🙂
Reply on: si #54964:
No to je síce pravda, ale mám taký dojem, že z obratiska sa nedá odbočiť smerom na Jantárovú. Ak sa mýlim tak sorry. ?
Reply on: MARAD #54963:
a kto kde povedal ze linka konciaca na holicskej tam musi ist od smolenickej ? 🙂
Reply on: Matej Balog #54962:
Na Holíčsku asi ťažko, pretože tam už majú 2 linky konečnú a tretia sa do obratiska nezmestí. A trasa z Technopolu cez Pajštúnsku, Smolenickú a Holíčsku je čo sa km týka približne rovnaká ako na Vyšehradskú. Takže žiadna významná úspora vozidiel. L95 je dobrá taká aká je. Aj v úseku Technopol - Lúčanka chodí dobre vyťažená. ?
Čítal som o návrhu skrátiť každú druhú 95 po Technopol:

Podľa mňa ide o celkom šikovný nápad, no navrhol by som to tak, že:
1.) V špičke by každý druhý spoj linky č. 95 končil na zastávke Holíčska.
2.) V sedle a cez víkend by premávali spoje až na Vyšehradskú.

Neviem, nakoľko je vyťažená linka č. 95 cez víkend a sedlo v úseku Šintavská - Vyšehradská, takže neviem, či by skrátenie každého druhého spoja nespôsobilo problémy s kapacitou. Každopádne by však prišlo k významnej úspore vozidiel. Linka č. 88 resp. 95 by sa alternatívne upravila tak, že by na linku č. 88 by nadväzovala 95 z Holíčskej.

Očakávam reakcie a kritiku ?
Ak ma nejaky vodic zaujem o vycistenie vozidla od nalepiek a taggov (tych asi vela nebude) tak mi napiste na icq 261-411-854
alebo msn na slovanista21 diky BUDEM RAD
Reply on: Puki #54946:
pri technopole sa klbaky otacaju odjakziva ... teda otacali ?
Reply on: Red-Hawko #54958:
A ešte si zabudol, že tie linky majú úplne rozdielny interval od 5 do 60 min.
Re #54952 Andy: S tou 30 a 37 je to skutočne otras. Oni totiž nie sú preložené nikde, okrem odhcodu cez víkend spod Mstu, kedy je to ešte aký-taký preklad.
Reply on: debil #54950:
Ale ked chce kazdy clovek aby mu to na tej 'jeho' zastavke navezovalo tak by som bol zvedavy ako to ty urobis, a predstav si na takej patronke keby kazdy chcel aby mu tam nadvezoval jeho spoj a pritom tak chodi aspon 12 liniek, by sa tam ani nezmestili.
Zimná pohotovosť úspešne vyskúšala v noci na nových minibusových KDH linkách Karosu B732. Zálohovanie minibusov je týmto vyriešené. ?
Reply on: galiyosha #54951:
Samozrejme, ze je to aj o vodicoch - vid napr. linku 68 - niektori su ju schopni vyjazdit aj na 0 a ini sa suchcu... Problem s chrono je vsak v tom, ze zatial co v niektorych usekoch je robena na 20 km/h, v inych na 50 km/h - potom sa da naozaj tazko jazdit rovnomerne... Uvidime, co bude po 23.12., potom mozme vynasat sudy 🙂

Re #54954 tomas1: Prijatelne intervaly by mali byt 2, 2.5, 3, 4, 5, 6, 7.5, 10, 12, 15, vynimocne 20, 30, 60. Pretrpiet som schopny este tak 8-minutovy interval 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.