Reply on: Mhr1 #218623:
K Forgáčovmu taktu ešte doplním, ako boli vtedy riešené pracovné prestávky: Ak bol bežný prestoj na konečnej 5 minút, tak sa jazdná doba kolo pred aj kolo po prestávke skrátila o 5 minút a hneď tu bola 15 minút prestávka. V reále si vodiči rôzne menili odchody aby sa stihli najesť. Pritom vozidlá najazdili menej ako dnes.
Mike
Takže riaditeľ súkromného dopravcu, vedúci či riaditelia na ministerstve dopravy, u iných dopravcov a dopravných spoločností, projektanti, vyštudovaní dopravní inžinieri, stavební inžinieri, ekonómovia, atď (sorry na koho som zabudol) - všetci si máme nechať poradiť od diskutéra, ktorý musí zostať v anonymite, základné premisy svojho návrhu nevie podložiť, predložil iba minimum faktov a vo svojej podstate aj keby sme mali uznať jeho názor, tak rieši iba následky namiesto príčin...