Reply on: munww #218598:
Ja som doteraz nepochopil, ako chceš nahradiť električky autobusmi bez navýšenia počtu zamestnancov pri zachovaní súčasného štandardu obslužnosti, keď najkapacitnejšia električka má kapacitu 241 miest a najakapacitnejší autobus 177 miest. A to parkovanie v bus pruhoch ani nebudem komentovať. Ak sa stane v sedle dopravná nehoda a vzniknú dopravné zápchy, tak autobus bude trčať v zápche, že? Veľmi spoľahlivé a atraktívne ?
Proste si si vymyslel blud a teraz sa ho veľmi, veľmi neúspešne snažíš obhájiť. A používaš pri tom argumenty, že si sám sebe protirečíš. Jedna z možností je, že si obyčajný troll, takže tu moja diskusia s Tebou končí.
munww
Nerieši to hlavný problém električiek (stojí jedna, stoja všetky), no tento problém sa v najbližších rokoch aj tak neporieši.
Ja som doteraz vychádzal z toho, že potreba bus pruhov je jasná každému. Keďže ich doteraz nemáme, existujú zrejme neprekonateľné prekážky na ich realizáciu. Bol pokus s bus pruhom na Štefánikovej, no zase to nevyšlo pre odpor bezohľadných papalášov.
Vychádzal som tiež z toho, že čiste autobusová doprava, kde by vo vyhradených pruhoch namiesto električiek jazdili autobusy, bola lacnejšia a spoľahlivejšia.
Čo sa týka nákladov máte tu iný názor. Vie tu niekto toto vyčísliť a zohľadniť pritom všetko? Vrátane nákladov na rekonštrukcie a opravy tratí? Tiež napríklad zohľadniť stovky ľudí zamestnaných v divízii elektrické dráhy? Boli by nahradení oveľa menším počtom vodičov autobusov s nejakými opravármi...