Reply on: munww #218598:
Ja som doteraz nepochopil, ako chceš nahradiť električky autobusmi bez navýšenia počtu zamestnancov pri zachovaní súčasného štandardu obslužnosti, keď najkapacitnejšia električka má kapacitu 241 miest a najakapacitnejší autobus 177 miest. A to parkovanie v bus pruhoch ani nebudem komentovať. Ak sa stane v sedle dopravná nehoda a vzniknú dopravné zápchy, tak autobus bude trčať v zápche, že? Veľmi spoľahlivé a atraktívne ?
Proste si si vymyslel blud a teraz sa ho veľmi, veľmi neúspešne snažíš obhájiť. A používaš pri tom argumenty, že si sám sebe protirečíš. Jedna z možností je, že si obyčajný troll, takže tu moja diskusia s Tebou končí.
munww
.
To máš čo za argument? Ako to súvisí so stojacimi električkami niekde na radiále, ktoré by mohli byť kompletne nahradené vždy jazdiacimi busmi (okrem jedného stojaceho)?
Inak riešenie je aj to, že bežného človeka stojace električky postihnú veľmi zriedkavo a budeme to tolerovať. Čiže problém nie je. Otázkou je len to, čo je lacnejšie a výhodnejšie z iných hľadísk.
Ak máme električky so svojim vlastným priestorom pre seba, potrebujeme všade kde sú 2 jazdné pruhy robiť bus pruhy....