A ako chceš pri intervaloch 4 až 8 minút zohľadniť pri prestupe aj spoj idúci načas, aj spoj s meškaním 6-7 minút, tak aby nikdy nikto nečakal a vždy hladko prestúpil?
Ono je to aj dôsledok úplne idiotskej koordinácie semaforov a priechodov. Ak práve príde tramvaj z mesta a vystúpi z nej štrúdľa ľudí, tak im to pri normálnej chôdzi vychádza práve tak, že musia všetci ostať na stredovom ostrovčeku na ktorý sa ani nepomestia, o kočíkoch nehovoriac.
Ja osobne by som zakázal také signálne plány, ktoré vyslovene ľudí uväznia na stredových ostrovčekoch, aj za cenu obmedzenia priepustnosti pre automobily. Ako prvé by som to začal na všetkých svetelne riadených križovatkách v blízkosti škôl a prestupných uzloch. Zvyšok mesta potom.
tak tak a potom clovek v L99 pocas cakania na zelenu pozera von oknom na ludi, co sa vrhaju pred bus do krizovatky, aby just stihli L95
zrovna tyzden dozadu som videla rozflaknute okno auta, ktore zrazilo chodcu pri zst petrzalka, zachranka ho tam ratovala, sofer tam stal v soku a machal rukami
Kĺb sa pri Auparku určite otočí, veď na 50 jazdili kĺby. Naposledy tuším počas dušičiek a neviem o tom, že by tam mali problém.
Ako píše Error 0x007, po dostavaní električky a zrušení 95 by zase ľudia nadávali, že prišli o dobrý spoj k Auparku. Po druhé, v prípade predĺženia by sa o dosť zhoršil prestup na Farského, keďže 95 by stála až na rampe za križovatkou ako N80.
Akosi si protirečíš. Pár príspevkov dozadu píšeš, že by 99 mohla mať cez víkend interval 7-8 minút. Tu píšeš už o intervale 12 min, ale zároveň tvrdíš, že aj pri súčasnom intervale 15 min jazdí poloprázdna.
Zhrniem to. 7-8 min je cez víkend zbytočnosť. Ak by tam bol interval 12 min, tak by sme síce dosiahli preklad s linkami 68, 80, 83 a 88 (pozitívum), ale zároveň by zanikla podľa môjho názoru dôležitá naviazanosť na električku, lebo teraz nadväzuje každý spoj 99 na električku rovnako, teda ľahko si zapamätáš, že vždy ti na linku 1 nadväzuje 99 a opačne. V prípade rozdielneho intervalu by linka 1 prichádzala na Farského 12 27 42 57 a linka 99 odchádzala povedzme 03 15 27 39 51. Teda pri ceste spojom linky 1 s príchodom 27 by si samozrejme čakal 12 min na prestup.
Ďalšia vec, rozbil by sa preklad 98+99 v úseku Technopol - Ľubovnianska.
Nie je mi celkom jasne, preco musi byt na OP zapisany TP a tym padom si ho musis menit pri zmene TP (a asi treba aj platit). Na druhej strane by to bola dalsia moznost ako motivovat ludi, ak by mesto preplacalo novy OP (co by sa urcite velmi rychlo amortizovalo).
Podobne nahodily nepreklad ma 99 s 84 na omnoho dlhsej spolocnej trase, a uz roky to zostava neriesene...
Na Farskeho je najvacsi problem vzajomna poloha zastavok. Smer na Bosakovu za krizovatkou je typickym prikladom vysmechu cestujucim - pozrite si spoza okna na cervenej, ako odchadza elektricka, na zastavku prideme az potom. A dnes, hoci sme popred trojku stihli prejst, vodic nechal gucu ludi dobehnut na dosah vozidla, ale dvere zavrel pred nosom, na mackanie (stale svietiacich tlacitok) ani kyvanie do zrkadielka nereagoval a po chvili cakania spokojne odfrcal.
Opacny smer byva podobne vesely - kvoli dementnym cyklom priechodu pre chodcov bezne uviaznutia desiatok ludi na tom pidi stredovom ostrovceku) nam tu vznika druha Molecova, ludia behaju hlava-nehlava, lebo presun z elektricky a 2x vystatie si zelenej vychadza tak, ze vas 95 v lepsom pripade pusta cez prechod na gulatu zelenu, v horsom prefrci pred vami a tak dobiehate (a uz som mal skusenost s blbcom, ktory dokazal 3x zatvarat dvere do prudu dobiehajucich do zadnych dveri).
Náš vlčiak nikomu neublíži ani po týždni hladovky, mne skôr šlo o to, AKO by naňho pozeral. Lebo to ona vie veľmi dobre, pozerať na niekoho "No čo si ty debil?"
Konecne jeden navrh, s ktorym mozem iba suhlasit. L95 by urcite ziskala o nieco viac cestujucich ak by sla az k Auparku. Len fakt otazka, ako sa tam otoci 18+m vozidlo a ci tam je dost miesta na prestavky.
Cim viac citam tvoje prispevky, tym viac si myslim, ze ak by si byval/a na Dlhych Dieloch, asi by si davno urobil seppuku ?
Robit problem z 1 linky ci 1 prestupu, ako keby cela Petrzalka na tom stala je chore. Cisto chore. Ano, problem to je a treba to napravit, aby to fungovalo ako v 21 storoci, ale kvoli tomu robit taketo teatro (to co predvadzas), tak by som bol zvedavy, ako by sa na teba kukal normalny vlciak z KV, DNV, Devina, Race, Vajnor, Dolnych Honov ci Podunajskych Biskupic.