aké metro? ? metro je passé, aspoň teda pre Petržalku. Metro si viem v BA predstaviť len v jednej jedinej trase : DVN (stanica) - Dúbravka - Harmincova - TESCO - Patrónka - Kramáre - Hl.st. - Kollárovo nám. - AS - Prievoz - Vrakuňa, pričom by sa na niektorých úsekoch využívali vlakové trate. Niečo ako metro v Osle, aspoň myslím, že tam to tiež funguje na podobnom princípe.
Akože, aj mňa štvú tieto anglické názvy, ale "Sídlo pri jazere" je už trošku úlet (aké jazero?). ? To lepšie znie ten "Riečny park" alebo skôr "Park pri rieke". ?
Re S499.1023 #143394 : prečo? čo máš proti zatvoreniu zjazdu z prístavného mostu? ad1 je to diaľničný most (a zbytočne ho využívajú najmä ako skratku Baumax-Euba) a ad2/ kto chce, môže zísť do Pe cez Einsteinovu/Krasovského...
Re no.ev.di. #143401 : a načo? nepamätáš si, že trať Radlinského-HlSt je predsa iba provizórium (kým bude metro)?
?
Re Majo #143438 : lenýže on to nevyhlásil ako súkromná osoba, ale ako GR DPB a už ho teda omrzelo vedenie divízie a po zrušení funkcie GR pôjde Derkay naspäť?
Re 810zssk #143474 : takže PKO potom bude SídloKO?
Re S499.1023 #143495 : malá poznámočka - tí "jeho zamestnanci" nemusia mať trvalý pobyt v BA
Re MatejBA #143550 : ...do funkcie starostu BA-KV či to skúsi s podporou SmerOK aj na primátora? inak, pekné od neho, že spravil tender na predražený bus a následne spravil super neodskúšaný lowcost so šestrením každého eura a teraz povie, že "nechávam nástupcovi voľné ruky" ?
To sa da vyriesit poznamkou "Prednostne sa prepravuju cestujuci do vzdialenejsich zastavok". Skor ide o to aby to nebola konkurencia dotovanej doprave.
"Ale podotýkam - riadna blbosť podľa mňa, že PCL s príplatkom na BID tam neplatia" - Preco?
Este raz - je to priplatok na EXPERIMENT BID a prerozdeluje sa medzi ZSSK a SL. Je blbost aby ta DPB vozil na zaklade toho ze zaplatis peniaze ZSSK a SL.
Odkedy sa oficiálne stránky hlavného mesta Bratislavy zmenili na predvolebné noviny? http://www.bratislava.sk/obcan.asp Dole v sekcii nové sú články o električke a prímestskej železničnej doprave, ktoré ma priamo hodia na stránku www.tomasfabor.com
no asi sa boja, aby náhodou tí čo cestujú len na vnútroštátnom úseku náhodou neobsadili miesta ľuďom čo sa budú prepravovať medzištátne. Neviem ale prečo by sa nemohol niekto prepraviť len na vnútroštátnom. Ja to vidím ako obyčajnú poondiatu byrokraciu. Lenže je tu potom to riziko, že sa cestujúci ktorý ide medzištátne nezmestí do autobusu a na jeho úkor tam bude niekto, kto bude cestovať medzištátne. Na L801 by to mohli spraviť tak, že ak chcú minimalizovať to riziko, že sa "medzištátni" nedostanú do spoja, tak by nechodila do Jaroviec ale priamo do Rusoviec a zastávky by mala takto : AS - Landererova (SND) - EUBA - Starohájska,hrádza - Žehrianska - Rusovce, MiÚ - ŽST Rusovce - Čuňovo, MiÚ - Čuňovo, Schenghenská - Rajka, S. Petofi ut. - Rajka, vasútallomás. L801 by mala byť trošku expresnejšia linka.
Inak som zvedavý, ako vyriešia na 801-ke vnútroštátnu prepravu vrámci SR (hlavne ak pôjde naozaj aj cez Jarovce). Ako a kto v Čunove smerom do Rajky skontroluje cestujúcich, či majú označený správny lístok?
Ak by aj 801-ka teoreticky išla až do Hegyeshalomu a na Slovensku by bola povolená vnútroštátna preprava, tak pochybujem, že by sa to podarilo presadiť aj na maďarskej strane...
Bude to jedna z týchto dvoch možností?
a) 630-ka - uplatňuje sa "anarchia". V 3. pásme vodiči otvárajú všetky dvere a ani v jednom smere nekontrolujú či si ľudia označujú lístky, revízori tam asi nechodia. Tak miestni si tam väčšinou CL neoznačujú. Ale podotýkam - riadna blbosť podľa mňa, že PCL s príplatkom na BID tam neplatia. ?
A rovnaká blbosť, že polovica Čiernej vody je 2. pásmo a druhá polovica 3. pásmo, pričom je v celom úseku viac-menej súvislá zástavba. Hlavne ten kúsok jedna zastávka od hotelu Kamila (2. pásmo) po konečnú "Na pasienku" (3. pásmo) je fakt nespravodlivý. Až po spustení ozajstnej BID má byť celá Čierna voda jedna zóna.
b) 901-ka - vodiči majú všetko pod kontrolou, ale to asi hlavne vďaka tomu, že aj vrámci Slovenska a aj vrámci Rakúska je vnútroštátna preprava zakázaná, a aj reálne sa to podľa všetkého dodržuje. To sa ľahko kontroluje.
PS 1: Prečo tak striktne na mnohých prihraničných medzištátnych linkách je zakázaná vnútroštátna preprava cestujúcich? Veľmi by Volán-u uškodilo, keby Blaguss občas prepravil nejakých Maďarov napr. z Rajky do Mosonmagyaróváru?
PS 2: Asi takmer všetko obsiahnuté v tomto príspevku som tu už v minulosti písal, ale nedalo mi to v súvislosti s diskusiou o 801-ke to tu uviesť znova. ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Peon
Ak by aj 801-ka teoreticky išla až do Hegyeshalomu a na Slovensku by bola povolená vnútroštátna preprava, tak pochybujem, že by sa to podarilo presadiť aj na maďarskej strane...
Bude to jedna z týchto dvoch možností?
a) 630-ka - uplatňuje sa "anarchia". V 3. pásme vodiči otvárajú všetky dvere a ani v jednom smere nekontrolujú či si ľudia označujú lístky, revízori tam asi nechodia. Tak miestni si tam väčšinou CL neoznačujú. Ale podotýkam - riadna blbosť podľa mňa, že PCL s príplatkom na BID tam neplatia. ?
A rovnaká blbosť, že polovica Čiernej vody je 2. pásmo a druhá polovica 3. pásmo, pričom je v celom úseku viac-menej súvislá zástavba. Hlavne ten kúsok jedna zastávka od hotelu Kamila (2. pásmo) po konečnú "Na pasienku" (3. pásmo) je fakt nespravodlivý. Až po spustení ozajstnej BID má byť celá Čierna voda jedna zóna.
b) 901-ka - vodiči majú všetko pod kontrolou, ale to asi hlavne vďaka tomu, že aj vrámci Slovenska a aj vrámci Rakúska je vnútroštátna preprava zakázaná, a aj reálne sa to podľa všetkého dodržuje. To sa ľahko kontroluje.
PS 1: Prečo tak striktne na mnohých prihraničných medzištátnych linkách je zakázaná vnútroštátna preprava cestujúcich? Veľmi by Volán-u uškodilo, keby Blaguss občas prepravil nejakých Maďarov napr. z Rajky do Mosonmagyaróváru?
PS 2: Asi takmer všetko obsiahnuté v tomto príspevku som tu už v minulosti písal, ale nedalo mi to v súvislosti s diskusiou o 801-ke to tu uviesť znova. ?