Reply on: no.ev.di. #143563:
Inak som zvedavý, ako vyriešia na 801-ke vnútroštátnu prepravu vrámci SR (hlavne ak pôjde naozaj aj cez Jarovce). Ako a kto v Čunove smerom do Rajky skontroluje cestujúcich, či majú označený správny lístok?Ak by aj 801-ka teoreticky išla až do Hegyeshalomu a na Slovensku by bola povolená vnútroštátna preprava, tak pochybujem, že by sa to podarilo presadiť aj na maďarskej strane...
Bude to jedna z týchto dvoch možností?
a) 630-ka - uplatňuje sa "anarchia". V 3. pásme vodiči otvárajú všetky dvere a ani v jednom smere nekontrolujú či si ľudia označujú lístky, revízori tam asi nechodia. Tak miestni si tam väčšinou CL neoznačujú. Ale podotýkam - riadna blbosť podľa mňa, že PCL s príplatkom na BID tam neplatia. ?
A rovnaká blbosť, že polovica Čiernej vody je 2. pásmo a druhá polovica 3. pásmo, pričom je v celom úseku viac-menej súvislá zástavba. Hlavne ten kúsok jedna zastávka od hotelu Kamila (2. pásmo) po konečnú "Na pasienku" (3. pásmo) je fakt nespravodlivý. Až po spustení ozajstnej BID má byť celá Čierna voda jedna zóna.
b) 901-ka - vodiči majú všetko pod kontrolou, ale to asi hlavne vďaka tomu, že aj vrámci Slovenska a aj vrámci Rakúska je vnútroštátna preprava zakázaná, a aj reálne sa to podľa všetkého dodržuje. To sa ľahko kontroluje.
PS 1: Prečo tak striktne na mnohých prihraničných medzištátnych linkách je zakázaná vnútroštátna preprava cestujúcich? Veľmi by Volán-u uškodilo, keby Blaguss občas prepravil nejakých Maďarov napr. z Rajky do Mosonmagyaróváru?
PS 2: Asi takmer všetko obsiahnuté v tomto príspevku som tu už v minulosti písal, ale nedalo mi to v súvislosti s diskusiou o 801-ke to tu uviesť znova. ?
no.ev.di.