Ale v tom článku sa píše o skrátení intervalu v sedle. Ja som už zažil v sedle pracovného dňa v jednom spoji v úseku Jarovce - Nákupná zóna naraz 5 kočíkov a asi 50 ďalších ľudí, takže až tak nezmyselné posilnenie by to zasa nebolo.
Re #143552 Peon: Ak sa tomu Blagussu bude dariť tak ako doteraz, tzn. že na najsilenjšom spoji povezie maximálne 10 ľudí, tak hneď ako zavedú linku 801 prestane jazdiť. Hlavne, že každú chvíľu sa vysťahovaní sťažujú do novín, ako nemajú spojenie s Bratislavou. A keď ho majú, vozí sa tam 5,5 človeka.
Re #143555 Peon: Jazdilo to každé 2 hodiny, ráno možno o nejaký ten spoj viac.
N55, resp. 515 niekedy premávala priamo cez sídlisko v Rači ako píšeš? To ešte 137-ka či čo to bolo niekedy začiatkom 90-tych rokov tak premávala, nie?
Ale nápad je to podľa mňa dobrý, len či by potom ten voz zvládal sa včas vrátiť na Hlavnú stanicu. A či by bola ochota k tomuto kroku zo strany "VyVolených"...
Tak snáď tú 801-ku potom prispôsobia odchodom autobusov Volán-u do Mosonmagyaróváru. Alebo kvôli tým vlakom tú 801-ku nakoniec "zmietnu zo stola"? ?
Ale ja držím palce Blagussu, ktorý sa (zdá sa, že náhle) na prevádzkovanie tejto trasy ako prvý podujal . Z ASMN, resp. ŽST Petržalka je to do Rajky expresne, lebo nikde nestojí. A pokračuje až do Bezenye a raz za deň aj do Mosonmagyaróváru. Dúfam, že sa im na tejto trase začne dariť a postupne aj trochu rozšíria počet spojov. A snáď zriadia nejaký spoj aj v nedeľu.
Ak voláš komfortom pol hodinové krúženie a hľadanie voľného miesta a následnú 15 minútovú prechádzku do práce a zopakovanie toho istého doma na sídlisku, tak OK. ? ?
>>Dopravný podnik má za sebou dva tendre, prvé kĺbové vozidlá by mali prísť už na jar. "To znamená, že obnova vozového parku bude pokračovať. Naši nástupcovia budú mať však voľné ruky, aby sa rozhodli, v akom rozsahu, akej štruktúre a za akých financií sa to bude ďalej obnovovať," konštatoval Zahradník.
Ahojte chcem sa opytat ci viete aka je vytazenost superlinky 156 po jej zavedeni. Pride mi to humorne ako pracne miestny urad v Raci vybavoval skolsky bus pre Vychodne takmer rok (tusim 4 odchody za den) a odrazu sa nasiel autobus aj z vodicom na takuto zbytocnost. Ked su taki iniciativni, nech radsej obnovia premavku N55 cez sidlisko (Tbiliska, Vinarske zavody, Kadnarova) aby sme nemuseli slapat daleko pesi. ?
Tak neverím na 100%, ale nejaké tie desatinky verenia tam sú nakoľko tie autobusy idú podľa plánu i keď s polročným meškaním. ?
Re #143541 M3go: Ale to ešte nie je vôbec isté nie? Lebo to bolo len v návrhu rozpočtu, avšak schválený rozpočet mesto nikde nezverejnilo takže nám ostáva jedine dúfať resp. vyžiadať si rozpočet.
No len aby došiel , kapitálové výdavky mesta pre dopravu sú poriadne krátené, okrem toho rámcová zmluva na 25 TRky už vypršala. Čiže ak by sme aj chceli ten 1 "duobus" treba zase vypísať tender ,lebo inak zase rískuje DPB súd ako bolo pri megatendri alebo Citelisovom "kaufe"
Kebyže si niečo preštuduješ zistíš, že DPB ma plán obnový vozového parku nasledovný: najprv autobusy (to sa má uzatvoriť tento rok) potom trolejbusy (budúce dva roky cca) a potom električky. Resp. tie električky a trolejbusy zhruba v jednotnom čase. A tento rok má prísť možno jeden nový "duobus" a ak hej všetci vieme kde pôjde.
Peon
To znamená, že pôjde iba 4-krát denne (2x skoro ráno a 2x poobede)? V DPB asi ešte nevedia o už realizovanom drastickom obmedzení vlakov MÁV do Rajky. http://rajkask.ning.com/profiles/blogs/vlaky-v-rajke-nakoniec
Tak snáď tú 801-ku potom prispôsobia odchodom autobusov Volán-u do Mosonmagyaróváru. Alebo kvôli tým vlakom tú 801-ku nakoniec "zmietnu zo stola"? ?
Ale ja držím palce Blagussu, ktorý sa (zdá sa, že náhle) na prevádzkovanie tejto trasy ako prvý podujal . Z ASMN, resp. ŽST Petržalka je to do Rajky expresne, lebo nikde nestojí. A pokračuje až do Bezenye a raz za deň aj do Mosonmagyaróváru. Dúfam, že sa im na tejto trase začne dariť a postupne aj trochu rozšíria počet spojov. A snáď zriadia nejaký spoj aj v nedeľu.