Možno by to mohlo byť aj takto:
Príklad:
L50: OD Slimák - AS Mlynské Nivy - Wustenrot - Landererova - Most Apollo - EU - Bulíkova - Šustekova - Mlynarovičova - Farského (odtiaľ by išla smerom na Starý most, pri štadióne Artmedia by odbočila na Krasovského ulicu) a odtiaľ ku Auparku.
(myslím, že tak nejako premávala aj počas maratónu.)
L78: Čiližská - Mlynské Nivy - Wustenrot - Malá scéna - Šafárikovo nám. / Nová budova SND
L95: Vyšehradská - Nám.Hraničiarov - Farského - Krasovského (tak ako L50) - Nový most (L70) - Šafárikovo nám. ?
Toho roko sa tusim Branko vyjdaril, ze sa nebude rekonstruovat nic..len Tunel sa dorobi... ?
Re #143402 Solider: Neboj Trnavske a ani Hl St. nebude existovat (zavolaju Davida C.) a Branko posle k stadionu na tie 2-3 tyzdne medvede a vsetko z DD, aby sme sa ukazali hypersuper ? ? ?
Hlavne by ma zaujímalo, prečo ešte stále nebol rekonštruovaný električkový terminál Trnavské mýto, keď už v podstate o rok a pár mesiacov tu máme MS v hokeji, tak fajne im tu ukážeme, čo sme zač rozostavaná hlavná stanica, bordel v doprave, špinavé a rozpadnuté zastávky!! Thumbs up!
veru... mňa by veľmi zaujímalo kedy sa plánuje rekonštruovať trať na Hlavnú stanicu a tiež trať na Krížnej a Špitálskej. Pokiaľ viem, tak na Špitálskej nebola výluka riadne dlho. Dokonca neviem či nie až 2x nebola taká situácia, že všetko z Obchodnej muselo premávať cez Špitálsku. Trať na Hlavnú stanicu by bolo najlepšie rekonštruovať spolu s prestavbou Predstaničného nám., lebo sa môže meniť výškové položenie električkovej trate a možno bude aj mimoúrovňové križovanie so Šancovou, takže to bude určite rozsiahlejšia robota.
Dobre, nechajme to, máš pravdu, JaT nie sú povinní ničím prispieť. Mňa iba mrzí, že zo značne skráteného rozpočtu na MHD v roku 2010 veľká (neskrátená) časť ide práve na dokončenie opravy tunela, okrem iného aj na úkor vypísania tretieho tendra a nákupu nových autobusov, či rekonštrukcie električkových koľají na iných úsekoch.
Tunel je jednou zo vstupných brán k River Parku. Preto rečičky o tom ako veľmi sa ušetria prevádzkové náklady DPB sú iba pláštikom na zakrytie faktu, že z generálnej opravy tunela (vrátane položenia vysokotlakého vodovodného potrubia) za mestské peniaze bude mať úžitok hlavne JaT a jeho klienti. Vie niekto, či JaT prispeli nejakou čiastkou na túto opravu?
tá minuta je úplne super , s bude to nenormálna úspora času , hlavne keď oproti štandardnému prejazdu sa na konečnú v dúbravke , práve kvôli stavu trate dostane o 5 min. neskôr ako to bolo v minulosti.
? L50 robí vláčiky, viac chodí nepresne ako presne, L94 má celkom krátku trasu a nemá kde ani nabrať nejaké veľké meškania, akurát by sa veci ešte zhoršili keby sa toho stalo. Odporúčam vôbec nehýbať s linkami ktorých sa to netýka. Teda pracuj len s L50,78 a 95. Ja osobne by som okrem zmeny trás sa snažil dať do pozornosti aj iné možnosti cestovania, napr. L88 alebo L68 sa odviezť k 202/205/206/207/208, ktoré idú na Rajskú, resp. Špitálsku (ak sa jedná o ľudí čo chodia L95 + električkou cez Špitálsku), L95 to bude ma jednoznačne na zachádzku takže treba počítať s tým, že ľudia budú hlavne využívať klasické linky cez most Apollo a Nový most, ak nie je cieľom ich cesty okolie Šafka. Napr. na Kamenné nám. sa neoplatí počas výluky chodiť ľuďom z Ovsišťa na L95, keď majú v Ovsišti L68 a 88, ktoré ich odvezú k trolejbusovým linkám, kt. idú do centra.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
no.ev.di.