Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Solider #143368:
akonáhle sa postaví električka do Petržalky, tak o metre je zbytočné hovoriť. Možno jedna linka metra by sa tu uživila (DNV - Dúbravka - Patrónka - Kramáre - Hl.st. - centrum - AS - Prievoz / Vlčie hrdlo - Vrakuňa - P.Biskupice), ale v súčastnosti by metro akurát tak uživilo darmožráčov, ktorý by ďalších 10-20 rokov robili krásne projekty, posudky, návrhy, pobrali peniaze a potom ešte by to celkom dobre živili politikov v kraji, ktorí by mali na čom stavať svoju predvolebnú kampaň.
Reply on: luky133 #143348:
tak vyzeraju niektore zastavky v Petrzalke este aj teraz(Jungmannova,Halova,Rontgenova) a urcite nie len tie.radost brzdit v nich a rozbiehat sa odtial..
Reply on: no.ev.di. #143367:
Tak ja dufam ze dalsia etapa bude az Janikov dvor, ale obratisko Technopol (s pripadnym skorsim spustenim useku Jantarova - Technopol) by bolo fajn..

Inak ma niekto polohu zastavky Janikov dvor (Petrzalka juh) na Google Maps? Chcem si pozriet moznosti pripadnej elektricky do Rusoviec... A este jedna: Stale sa uvazuje s vozovnou Janikov dvor?
Reply on: intony #143333:
suhlasim..len ta vstupna brana bude koncit na prvej zastavke za letiskom-Fatruny-kym bude existovat..bohuzial ?
Reply on: no.ev.di. #143367:
Ja osobne by som už po skúsenostiach s petržalskou samosprávou zakázal tomuto zoskupeniu rôznorodých primátov rozhodovať o petržalskej električke. Tým pádom by sa zo stola zmietli rôzne blbosti o polozapustenom variante a im podobnými "zlepšovákmi" a trať by sa mohla budovať až po Janíkov Dvor ako pozemná s mimoúrovňovými kríženiami s IAD.

Lenže toto sa asi nikdy nestane, tak zabijeme ďalších 20 rokov polemizovaním o možných zbytočných riešeniach či smútením za metrom (viď p. Urbáni → www.tinyurl.com/sme-urbani-metro).
Reply on: 810zssk #143364:
ok ok ? ja len tak rečnícku otázku, že na koľko etáp to plánujú budovať...podľa mňa by prvé obratisko malo byť niekde v strede Petržalky, teda Technopol (veriaci majú navyše po ruke kostol ? , to sa KDHáci potešia) alebo Kaufland (to by zas malo obrovskú podporu fanklubu náháňačov akcií). Dúfam, že neostaneme ďalšie desaťročie v stave, že sa električka bude točiť pri Vlasteneckom a v podstate sa stane len to, že sa prestup posunie od Šafka na Vlastenecké... plus bude možno akurát len to, že to budem mať 7-8min od domu pešo, tak sa aspoň prejdem ?
Reply on: Peon #143362:
Skus Odbor tarifnych sluzieb (ots@dpb.sk).. ale uprimne, pri tej banke ma uz neprekvapi nic..
Reply on: no.ev.di. #143357:
Z Bosakovej na Apollo (neviem, pytam sa).. ak je tam ten problem tak nech to ide cez EUBA a Lachovu.. trochu obchadzka, ale pride mi to rozumnejsie ako Novy most..
Reply on: no.ev.di. #143356:
Naco sa pytas ked si vzapati sam odpovies? Na MU.

"za to tu je jasné, že trať potrebujeme až na koniec Petržalky" - Ale ved ja som nepovedal ze by mala byt krahsia, Boh chran..
Reply on: Emo #143360:
Prečo potom L68 pri ceste z Apolla do Petržalky nechodí po Bosákovej už ale skoro 4 roky?! Myslím, že trasa L68 cez Bosákovu v smere do Petržalky skončila pár mesiacov na to ako sa spustilo linkovanie 9/2005. Takže vo februári 2006 už L68 v smere z mesta premávala cez Bulíkovu.
PROBLÉM S PLATBOU ZA PCL S VISA OD MBANK NA HODŽOVOM NÁM.

Pred pár dňami sa mi PCL ani na druhý pokus nepodarilo zaplatiť (k inej priehradke som ísť neskúšal). Kartou z inej banky sa to mojej príbuznej podarilo na prvýkrát. Doteraz som kartou v DPB neplatil. Tu je podstatná časť vyjadrenia k reklamácii:

"Na základe podrobnej analýzy sme zistili, že dňa xx/yy/2010 problém s autorizáciou Vašej platobnej karty nevznikol chybou systému mBank a Visa Europe, ale bol zapríčinený nastavením terminálu prevádzkovateľa DP BRATISLAVA."

Stretli ste sa už niekto s takýmto problémom v predajni DPB?

Ak by som sa nakoniec rozhodol tú odpoveď z banky preposlať aj do DPB, na ktorú e-mailovú adresu by ste mi to odporučili? Alebo je podľa vás zbytočné sa týmto ďalej zaoberať?
Reply on: Emo #143360:
myslím, že z Apolla sa nedá odbočiť doprava na Bosákovú...
Reply on: no.ev.di. #143357:
Na Bosákovu odbočí úplne normálne. A trasa cez Nový Most - hm, neviem, mne to príde ako rovnaká obchádzka ako cez Apollo.
Reply on: Solider #143358:
Tak veď to je jasné, preto mal magistrát na to myslieť a pluhovať skorej než o 7:10 čo išiel na DD prvý pluh asi odvtedy, ktorý som videl.
Reply on: luky133 #143348:
Ty si asi nejaký kúzelník, kedy si sa zobudil? Keďže ráno husto snežilo, bolo dosť možné, že medzičasom kedy tam bol pluh a ty si vstal sa odhrnutá komunikácia opätovne zasnežila ?
Reply on: 810zssk #143353:
problém je ale to, že ako L95 odbočí na Bosákovu?! ? to bude musieť obchádzať celé Ovsište, to bude cestovanie jak za trest. Nebolo by lepšie keby od Farského išla na Einsteinovu ako L184 a po Novom moste a nábreží na Šafko? V smere do mesta by kľudne mohla ísť cez Apollo s tým, že by stál na Farského a potom na Bosákovej (prestup 84/99), ďalej by zastavila ešte na moste Apollo (prestup z/do Ovsišťa 87/88), potom na Malej scéne (dosť ľudí ide zo Šafka smerom na Dunajskú, Jakubovo nám., Dobrovičovu). Zastavila by na Šafku, ako na priebežnej konečnej a po nábreží naspäť bez zastavenia, prešla by po Novom moste, zišla z neho ako L184, a po Einsteinovej by vyšla tam kde končí L78 a napojila sa na stálu trasu na Farského (tu by ľudia prestupovali na L84/99 na Ovsište). Aj tak nevieme, kadiaľ by to bolo celkovo rýchlejšie či cez Apollo, Nový most alebo okružnú trasu ako som navrhol ja. To si DPB podľa mňa preskúma a navrhne čo bude najrýchlejšie.
Reply on: 810zssk #143352:
ale na kerú figu budeme mať v Petržalke tri obratiská? Jedno pri Vlasteneckom, druhé pri Technopole a tretie na konci Petržalky. To jedno obratisko v strede trate privítam s radosťou, minimálne by malo význam počas mimoriadne udalosti. Vlastne takéto obratiská sú v Brne na každej radiále a je to užitočná vec. Ale je to aj výsledkom rozrastania mesta, pripájania vzdialenejších častí, za to tu je jasné, že trať potrebujeme až na koniec Petržalky aby sme mohli nadobro nahradiť L95. Potom by sa mohla konečne posilniť L99 nejakou jej dvojičkou v trase : Antolská - Lietavská - Budatínska - Holíčska - Technopol - Nám. hraničiarov - Muchovo nám. ? teda nahradenie L95 na Romanovej a Osuského = odvoz k električkovej trati na Vlastenecké / Farského + spojenie s nemocnicou na Antolskej. A možno by bohate stačilo keby sa doplnok k L99 otáčal na Lúčanke pri LIDL-i.
Reply on: 810zssk #143353:
Cice z mesta by jak chodili balit do Aupraku fesakov na medvedoch, bez tej L50 ? ? Pokial sa presunie ansabel do Eurovea tak to potrva ? No Lolo by este protestoval, ze tam z mesta nic nechodi ? ?
Reply on: 810zssk #143351:
ešte lepšie TEDOMY....
Ad. linkovanie pocas prestavby mosta - co by ste povedali na toto?

L50: OD Slimak - Autobusova stanica - Eurovea - Safarikovo namestie a spat. K Auparku by to nejazdilo, Eurovea by to nahradila.

L78: Cilizska - Mlynske nivy - Landererova (prestup L95) - Nova budova SND a spat.

L95: Vysehradska - Farskeho - Most Apollo - Landererova (prestup L78) - Safarikovo namestie a spat.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.