tá minuta je úplne super , s bude to nenormálna úspora času , hlavne keď oproti štandardnému prejazdu sa na konečnú v dúbravke , práve kvôli stavu trate dostane o 5 min. neskôr ako to bolo v minulosti.
? L50 robí vláčiky, viac chodí nepresne ako presne, L94 má celkom krátku trasu a nemá kde ani nabrať nejaké veľké meškania, akurát by sa veci ešte zhoršili keby sa toho stalo. Odporúčam vôbec nehýbať s linkami ktorých sa to netýka. Teda pracuj len s L50,78 a 95. Ja osobne by som okrem zmeny trás sa snažil dať do pozornosti aj iné možnosti cestovania, napr. L88 alebo L68 sa odviezť k 202/205/206/207/208, ktoré idú na Rajskú, resp. Špitálsku (ak sa jedná o ľudí čo chodia L95 + električkou cez Špitálsku), L95 to bude ma jednoznačne na zachádzku takže treba počítať s tým, že ľudia budú hlavne využívať klasické linky cez most Apollo a Nový most, ak nie je cieľom ich cesty okolie Šafka. Napr. na Kamenné nám. sa neoplatí počas výluky chodiť ľuďom z Ovsišťa na L95, keď majú v Ovsišti L68 a 88, ktoré ich odvezú k trolejbusovým linkám, kt. idú do centra.
Umožní nasadiť na každú linku v priemere asi tak o 0,1 električky menej. ? Takže ich tam bude toľko isto ako teraz a neušetrí sa tým nič, akurát vodiči budú mať na konečnej prestávku o minútu dlhšiu. Keď tu chce niekto znižovať prevádzkové náklady výpravou menšieho počtu električiek, nech konečne zavedie FUNKČNÚ preferenciu...
O pár príspevkov nižšie sa na tom smial resp. udivoval TeBeCe takže si z toho sprav názor... Podľa mňa je to osobne blbosť, ale čo už keď si niekto myslí, že jedna minúta ušetrí ohromné náklady...
Podla vyjadrenia Zahradnika pre Ba-noviny sa po otvoreni tunela v lete 2010 usetria prevadzkove naklady, lebo sa zvysi prejazdova rychlost elektriciek, v dosledku coho vraj menej vozidiel obsluzi cestujucich rychlejsie. Mne sa to nejako nezda, preto sa pytam vas skusenejsich - je uspora 1 minuty casu v tuneli (oproti minulosti) naozaj az taka vyznamna, ze umozni napr. na L5 z Race do Dubravky nasadit menej elektriciek?
no.ev.di.