Ďakujem. No pohľadal som a vyzerá to, že mám úspech lebo parcela, na ktorej leží cesta (aspoň v tom havarijnom stave) patrí podľa výpisu magistrátu a ďalej ako pokračuje tá cesta na inej parcele tak tá je vedená ako pozemok na pestovanie viniča + bez založeného listu. ?
Neviem niekto kde nájdem mapu cestnej siete Bratislavy? Lebo potrebujem vedieť komu patrí jedná cesta (či mestskej časti alebo Bratislave) lebo by som potreboval nahlásiť jeden havarijný stav... ?
Ten investor platí dane. Jeho zamestnanci platia dane. Tak o by si ešte chcel. Ty tu úžasne brojíš proti Ficovi ale máš úplne rovnaké totalitné myslenie ako on - však má peazí dosť, tak nech platí aj trikrát. ervená ako hnedá, všetko jedno.
no moja škola, alebo školy, ktoré som absolvoval, tak sú na svojom mieste desiatky rokov... zaujímavé, že mesto rozpredá pozemky investorom, tí si tam postavia čo ich napadne. Ale za utŕžené peniaze nič nejde na dopravu, teda okrem krytia toho čo tu tradične máme, tak nič nedá magistrát na rozvoj MHD. Tak potom, kto má požadovať kvalitnú MHD? Má si investor dať podmienku, že bude stavať ak mesto garantuje zabezpečenie MHD?
"Investor ako napr. v prípade EUROVEA zapríčiní to, že v danej lokalite pôjde hore frekvencia dopravy a tiež sa zvýši nápor na MHD" - To zapricini aj tvoja skola, alebo trebars aj tvoja rodina ak vyuziva MHD
Pokiaľ viem, tak narozdiel od investorov mesto na MHD dáva každoročne z peňazí občanov, neviem teda čo ešte naviac by sme mali platiť?! Investor ako napr. v prípade EUROVEA zapríčiní to, že v danej lokalite pôjde hore frekvencia dopravy a tiež sa zvýši nápor na MHD. To isté aj Cubicon na Slávičom údolí. Už teraz jazdia L31+39 natrieskané (aj v sedle), tak ako to potom zvládnu keď ešte sa pridá nejaký počet ľudí z tej novostavby?! Mohlo by byť aj v záujme investora aby doprava k jeho stavbe bola komfortná.
S499.1023