Dobre, to je logicky argument. Zatial plati ze parkovat sa vzdy da niekde v pesej dostupnosti, viem o com hovorim... otazka znie ci v pripade ak sa to zmeni nebude skor tlak na budovanie garazi ako podporu MHD..
Ale je hovorim prave o tom, ze v sucasnosti je minimum situacii kedy sa ti hodi ist MHD. Pretoze MHD je (s par vynimkami) pomala a nekvalitna. Mozno este ak chces pit tak sa ti to hodi..
A prečo by mal niekto presadnúť z IAD do MHD niekedy inokedy? Ak sa nezbavíš toho konfrontačného myslenia "auto VERSUS MHD", tak sa nikdy nedopracuješ k žiadnemu výsledku. Prečo by mal niekto presadať? Prečo by nemal využiť práve to, čo sa mu v danej situácii hodí?
"V súvislosti s pôvodom prezentovaných informácií Fico naznačil, že ich má od bývalých členov SDKÚ-DS, ktorí zo strany museli nedobrovoľne odísť. Dokumenty dokladujúce jeho tvrdenia podľa vlastných slov poskytne médiám, polícii aj prokuratúre, ak o ne budú mať záujem."
Kto mohli byť tí odídenci z SDKÚ, čo tak ochotne informovali Fica?! ? ?
Ďakujem. No pohľadal som a vyzerá to, že mám úspech lebo parcela, na ktorej leží cesta (aspoň v tom havarijnom stave) patrí podľa výpisu magistrátu a ďalej ako pokračuje tá cesta na inej parcele tak tá je vedená ako pozemok na pestovanie viniča + bez založeného listu. ?
Neviem niekto kde nájdem mapu cestnej siete Bratislavy? Lebo potrebujem vedieť komu patrí jedná cesta (či mestskej časti alebo Bratislave) lebo by som potreboval nahlásiť jeden havarijný stav... ?