no moja škola, alebo školy, ktoré som absolvoval, tak sú na svojom mieste desiatky rokov... zaujímavé, že mesto rozpredá pozemky investorom, tí si tam postavia čo ich napadne. Ale za utŕžené peniaze nič nejde na dopravu, teda okrem krytia toho čo tu tradične máme, tak nič nedá magistrát na rozvoj MHD. Tak potom, kto má požadovať kvalitnú MHD? Má si investor dať podmienku, že bude stavať ak mesto garantuje zabezpečenie MHD?
"Investor ako napr. v prípade EUROVEA zapríčiní to, že v danej lokalite pôjde hore frekvencia dopravy a tiež sa zvýši nápor na MHD" - To zapricini aj tvoja skola, alebo trebars aj tvoja rodina ak vyuziva MHD
Pokiaľ viem, tak narozdiel od investorov mesto na MHD dáva každoročne z peňazí občanov, neviem teda čo ešte naviac by sme mali platiť?! Investor ako napr. v prípade EUROVEA zapríčiní to, že v danej lokalite pôjde hore frekvencia dopravy a tiež sa zvýši nápor na MHD. To isté aj Cubicon na Slávičom údolí. Už teraz jazdia L31+39 natrieskané (aj v sedle), tak ako to potom zvládnu keď ešte sa pridá nejaký počet ľudí z tej novostavby?! Mohlo by byť aj v záujme investora aby doprava k jeho stavbe bola komfortná.
Tak špeciálne aby som spravil napriek vulgárnemu zakomplexovanému agresívnemu ožranovi zo Zsolny, neplodnej militantnej učiteľke s diktátorskými sklonmi z Csadecsky a feťákovi anineviemodkiaľ, tak by som to premenoval na Folyószékely a Halastószékely.
Veľká časť tých pracovníkov BUDE chodiť MHD. Určite aj na začiatku. A bude im úplne jedno, či prídu po nábreží alebo cez tunel. Podstatné bude, kde bude zastávka a z tohto pohľadu je pre nich smer z nábrežia/na nábrežie lepší.
To už tu bolo. Jedným smerom 6, druhým 7. Kolegovia, čo nemali radi balíky, tie linky jazdili radi, lebo to bolo ľudoprázdne. Ja som uprednostňoval 10 a 11 ? .
A čo ty? Nemal by si prispieť na električku do Petržalky? Tvoja škola na opravu trate na Hlavnů stanicu? Vaši na opravu trolejového vedenia na Rožňavskej?
No na začiatku si povedal 99%. Áno aj tí ľudia v tých administratívnych budovách využívajú MHD. Si nemysli, že tam sú všetko ľudia s platom nad 2.000EUR. Pekný príklad je budova Millenium Tower I,II zamestnanci T-mobile a IBM. Ráno a poobede plné električky a davy ľudí idúci do práce. To isté Business centrá na Prievozskej, Aupark Tower... Rozhodne to nie je to 1% a ani nejaká zanedbateľná menšina.
to je taký argument, ako keď mne spolužiak povedal, že on na Lúkach v Petržalke trolejbusy nechce, lebo sú pomalé... Električky by "neprekonateľne " rušili, zatiaľ čo autobusy a autá nie ? to už nie je racionálna argumentácia, ale obyčajné zmagorenie z predsudkov voči električkám. Za všetko hovorí aj to, keď som videl posudky pre trolejbusovú trať cez Slávičie údolie alebo trať Vojenská nemocnica - Patrónka - Pri suchom mlyne, tak sa tam riešil dopad na ekológiu a hluk...
Aj niektorí pracovníci v administratívnych budovách cestujú MHD. Nie je pravidlom, že všetci majú auto. Auto má ten, komu to vyhovuje a vie to finančne zabezpečiť.
Necitas? Hovorim o pracovnikoch v tych administrativnych budovach, nie pracovnikoch River Parku. A mimochodom, ano, velka cast zamestnancov TAKYCH hotelov ma auta.
A zamestnanci hotela sú nejakí milionári, že všetci majú autá?
Re #143467 no.ev.di.: Developer, ktorý Euroveu postavil, nie je v žiadnom prípade povinný na nič prispievať. V jeho záujme je maximálne postaviť zastávky MHD, zvyšok musí zabezpečiť mesto. To keby som si postavil napríklad tri bytovky a obchodné centrum niekde v strede sídliska, kde nepremáva MHD, musel by som si zaplatiť autobusy, aby mohli ku môjmu projektu premávať?
Re #143468 no.ev.di.: Potreba linky 74 by určite nešla dole. Snáď na takú Drieňovú, alebo prístavný most premáva električka?
no.ev.di.