Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: kuko1 #138898:
Prečo to chceš sakra tahať cez krematórium. Ešte raz opakujem. Spojenie ZB-DNV je takmer tak potrebne ako linka 36. a k tomu by ta linka podla tvojich predstav zozrala aspon 22 vozov. Uplne zbytocne
Reply on: kuko1 #138898:
Vozy: 3501/1, 3506/2, 3508/3, 3509/4, 3526/5, 3533/6, 3700/7, 3701/8, 3710/9, 2713/10, 4142/11.

Verte mi blbosť by to nebola!
Reply on: JamaVOku #138897:
Bola by bez poznámok.Názov linky: 27.
Reply on: kuko1 #138896:
Obratisko Záhorská Bystrica-Krče-Pri Krematóriu-Zamajerské (z)-Kremencová-ŽST. Dev. Nová Ves-Panské-Bystrická (z)-Panské (z)-Paulínske (z)-Opletalova-Paulínske (z)-Panské (z)-Bystrická (z)-ŽST Dev. Nová. Ves-Mlynská (z)-Na Hriadkach-Hradištná-Milana Marečka-Štefana Králika-Vápenka (z)-Krpáš (z)-Kamenáče (z)-Tech. Sklo-Pri Kríži-Homolova-Štepná-Žatevná-Pekníkova-Drobného-Alexyho-Švantnerova-Damborského-Lipského-Húščavova (z)-Tesco Lamač-Mokrohájska-Patrónka-Pri Suchom mlyne-Nemocnica Kramáre-Vlárska-Klenová-Nár. Onkolog. Ústav.

Agátovu a tie zástavky pri záhorskej som tam nedal schválne.
Reply on: kuko1 #138896:
Ty si fakt debil. Rozmýšľaš ty vôbec niečim? Načo by bola prevádzka tejto linky v 6-minútovom intervale v špičke v useku ZB-DNV? A nemysli si že by bolo normálne keby bolo v CP 150 x poznámok typu

f1 - ide po Opletalovu
f2 - ide po Tesco Lamač
a7 - cez prázdniny nezachádza do ZB
a9 - cez prázdniny nezachádza na Kramáre
b14 - každý pondelok párneho týždňa ide len po Opletalovu

a pod. ?

Lepšie je mať viac liniek ako 200 poznámok... takisto aj zlúčenie 20+22 by bola blbosť. A 42, oblastné označovanie ti niečo hovorí?

Medzi DNV a ZB by stačila linka s jedným vozom na trase

Jána Jonáša-VW, Jána Jonáša, Poľný mlyn, Československých tankistov, Záhorská, Záhorská Bystrica a späť s intervalom 30-60-30-60. A možno by nebolo treba žiadnu, aj tak, nikto by tým necestoval.

Teraz napíšeš že si robíš srandu a potom ti ja niečo poviem
Reply on: Peon #138894:
Tak by sa spojili linky 20,22. A vznikla by linka 42 ? .Trasa Záhor Bystrica-Opletalova-Pri Kríži-Žatevná-Damborského-Tesco Lamač-Patrónka-Nár onkolog.ústav.
Reply on: Peon #138890:
signál niekedy nie je ani v centre ☺
Zastávka "Ungator" smer BA je tá pred Penny Marketom? Lebo 901-ka tam CP nemá...

A zaujímavé, že linky VOR aj Slovak Lines nazývajú zastávku pri Hofferi, Bille atď. "Steinerweg", ale DPB "Plaffenbergweg". Pritom je to presne tá ístá.

Re #138891 kuko1: Ak by už nejaký "záhradník" takú "potrebnú" linku presadil, tak by mala ísť aj cez Devínsku Novú Ves, aby vzniklo priame spojenie Záhorská Bystrica - DNV.
Reply on: kuko1 #138891:
kašli na to. Dúbravskú cestu treba dať do takého stavu aby sa dalo po nej prejsť cez Polianky do Dúbravky presmerovať tadiaľ L34 alebo 83, pre obnovenie obsluhy Polianok. Nové linky v BA nejak špeciálne netreba. Ak tak nejaké minibusové linky do ťažšie dostupných oblastí, prípadne menšie úpravy v trasovaní liniek, inak nič viac.
Reply on: kuko1 #138891:
Alebo aj tvojim osobným automobilom ?
Tak čo vy na tú linku Záhor.Bystrica-Dúb.Cesta? Mohla by byť obsluhovaná 6 SORmi B 9.5,3 Tambusy a 2 Karosy CNG.
MIESTA BEZ DOSAHU VYSIELAČIEK DPB

Len tak mi napadlo, vo Wolfsthali a Hainburgu je signál? A v Chorvátskom Grobe? A čo Topoľové? Vie niekto vymenovať, kde v BA signál nie je? Raz som tu čítal, že na konečnej na Železnej studničke nie je.
Reply on: tr3mp #138877:
podľa mňa je zbytočnosť viesť trať na Štefanovičovej a I. Karvaša na povrchu 600m (meral som na Google Earth) a robiť tak dva vjazdy pod povrch - jeden pred Kýčerského a druhý pri Fazuľovej.
Reply on: tr3mp #138885:
Som si všimol neskoro, potom mi to až došlo, že niečo naboku je. Aj tak si však myslím, že tieto návrhy ostanú len vo fantasmagorickej rovine..
Reply on: tr3mp #138882:
ešte raz sa ťa opýtam nakoľko si zjavne odignoroval čo som sa ťa pýtal! Ako si predstavuješ situáciu na Nám. 1. mája, keď IAD pôjde namiesto cez Štefánikovu práve cez Nám. 1. mája a k tomu si ešte prirátaj smer Kollárovo nám. - Ul. 29. augusta a Kollárovo nám. - Mickiewiczova a IAD z Palisád. Ja som za podporovanie MHD ale nie za paralyzovanie dopravy v centre mesta.
Reply on: intony #138853:
presne takú trať som navrhoval ibaže s menšími odlišnosťami :
od Hlavnej stanice cez Hodžovo nám. - keďže mohí z nás by radi opäť zažili električku cez Štefánikovu ale nikto kompetentný nie je schopný to presadiť a ani ochotný už vôbec nie... zastávka Hodžovo nám., ďalej Kamenné nám. - AS - Dulovo nám. - Prievozská (prímestské linky SL) - Prievoz (križovatka, Tomášikova x Gagarinova) - Cintorín Ružinov - Vrakuňa, BILLA - Dudvážska - ŽST. P. Biskupice (napojenie na trať 131 v stanici). Ďalej by som umožnil napojenie trate za Dúbravkou na trať 110 a pokračovanie do novej zastávky "DNV, sídlisko" s konečnou v ŽST DNV a za Dúbravkou vetvenie trate s pokračovaním do Lamačskej brány, takže súpravy by striedavo premávali DNV / Lamačská Brána
Reply on: Solider #138881:
Vľavo od obrázku máš legendu, prečítaj si ju pozorne. A na Tvojom mieste by som zvážil spôsob vyjadrovania.
Reply on: vlado13 #138840:
To si nemyslím. Prečo by nemalo byť?
Reply on: Solider #138881:
Ak podzemne tak sa ospravedlňujem.
Reply on: vlado13 #138833:
"zmnena smeru jazdy na Čajkovského nič nerieši, chýba návrat z Čajkovského a Leškovej do tunela, aby sa dalo ísť na Pražskú, alebo tak im treba, ak môžu mať jeden úsek Leškovej zaslepený a vracať sa odtiaľ späť, tak môžu obehnúť niekoľko blokov a po 2 - 3 km sa pripojiť na konci z Radlinského na Starohorskú a šup hore Štefanovičovou do tunela a na Pražskú,"
Odpoviem najskôr otázkou: Keď chcem ísť z Uršulínskej na Dunajskú, kade musím ísť teraz a kade som mohol ísť pred zneprejazdnením Námestia SNP? Jednoducho tí, čo budú chcieť ísť autom na Leškovu, buď obídu, alebo pôjdu MHD. Alebo sa len tvárite, že chcete podporovať MHD a utlmovať IAD, keď Vám vadí, že autá musia obchádzať ❓
(Naviac, môj návrh s posunutím vjazdu do tunela by umožňoval lokálnej doprave z Leškovej odbočiť z Čajakovského vľavo na Štefanovičovu, vľavo na Šancovú a následne vpravo na Pražskú. Tranzit by išiel tunelom. Takže žiadne obchádzanie.)

"ešte tak vedieť kde by sa to na Pražskej vynorilo zpod zeme, aby sa to nepobilo s naprojektovanou prestavbou Pražskej v rámci projektu IPR,"
Tento návrh je v rozpore s projektom IPR (to je predsa jasné už podľa návrhu tunela pre autá pod Predstaničným námestím a zaústením električkovej trate na Hlavnú stanicu).
Vjazd do/výjazd z tunela na Pražskú by bol v mieste jej zmeny zo 6 pruhov na 4.
Výhodou oproti návrhu IPR je to, že nie je nutné monštrózne rozširovať Pražskú, ako je to v súčasnom návrhu.

"to o tuneli od Staromestskej až po I.Karvaša a 4.och pruhoch som čítal, ale kde sa tam zmestí aj výstupná rampa na povrch s pripojením pred SRo alebo naopak pred NBS?"
Výjazd z tunela by bol pred budovou STU (na južnej strane Námestia slobody), vo východnej časti, tak aby bola budova STU čo najmenej odtrhnutá od námestia. Samotná križovatka by už bola úrovňová.

"to už môžeme urobiť tunel pre tranzit na Pražskú aj pod Štefánikovou,"
Áno, aj to je možnosť. Ja sa alternatívam nebránim (narozdiel od poniektorých diskutujúcich ?).
Výhodou vedenia okolo Nám. slobody je možnosť napojenia podzemného parkoviska.
Ako si však predstavujete vedenie tunela pod Štefánikovou a najmä jeho napojenie na Staromestskú?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.