Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Solider #138905:
Teba si nevšímam.
Reply on: kuko1 #138904:
Možno by sa to nakoniec podarilo.
Reply on: kuko1 #138904:
Najlepšie keby tebe niekto priložil ruku... ale k hube a poriadne silno.
Reply on: JamaVOku #138901:
Tak skús aj ty priložiť ruku k dielu.
Reply on: kuko1 #138899:
Diagnóza: k...t
Reply on: kuko1 #138900:
Pri takomto pocte vozov pocitas s intervalom 12 minut v spicke? ved casovo by ta linka vychadzala na 50 minut jednosmerne
Reply on: kuko1 #138898:
Prečo to chceš sakra tahať cez krematórium. Ešte raz opakujem. Spojenie ZB-DNV je takmer tak potrebne ako linka 36. a k tomu by ta linka podla tvojich predstav zozrala aspon 22 vozov. Uplne zbytocne
Reply on: kuko1 #138898:
Vozy: 3501/1, 3506/2, 3508/3, 3509/4, 3526/5, 3533/6, 3700/7, 3701/8, 3710/9, 2713/10, 4142/11.

Verte mi blbosť by to nebola!
Reply on: JamaVOku #138897:
Bola by bez poznámok.Názov linky: 27.
Reply on: kuko1 #138896:
Obratisko Záhorská Bystrica-Krče-Pri Krematóriu-Zamajerské (z)-Kremencová-ŽST. Dev. Nová Ves-Panské-Bystrická (z)-Panské (z)-Paulínske (z)-Opletalova-Paulínske (z)-Panské (z)-Bystrická (z)-ŽST Dev. Nová. Ves-Mlynská (z)-Na Hriadkach-Hradištná-Milana Marečka-Štefana Králika-Vápenka (z)-Krpáš (z)-Kamenáče (z)-Tech. Sklo-Pri Kríži-Homolova-Štepná-Žatevná-Pekníkova-Drobného-Alexyho-Švantnerova-Damborského-Lipského-Húščavova (z)-Tesco Lamač-Mokrohájska-Patrónka-Pri Suchom mlyne-Nemocnica Kramáre-Vlárska-Klenová-Nár. Onkolog. Ústav.

Agátovu a tie zástavky pri záhorskej som tam nedal schválne.
Reply on: kuko1 #138896:
Ty si fakt debil. Rozmýšľaš ty vôbec niečim? Načo by bola prevádzka tejto linky v 6-minútovom intervale v špičke v useku ZB-DNV? A nemysli si že by bolo normálne keby bolo v CP 150 x poznámok typu

f1 - ide po Opletalovu
f2 - ide po Tesco Lamač
a7 - cez prázdniny nezachádza do ZB
a9 - cez prázdniny nezachádza na Kramáre
b14 - každý pondelok párneho týždňa ide len po Opletalovu

a pod. ?

Lepšie je mať viac liniek ako 200 poznámok... takisto aj zlúčenie 20+22 by bola blbosť. A 42, oblastné označovanie ti niečo hovorí?

Medzi DNV a ZB by stačila linka s jedným vozom na trase

Jána Jonáša-VW, Jána Jonáša, Poľný mlyn, Československých tankistov, Záhorská, Záhorská Bystrica a späť s intervalom 30-60-30-60. A možno by nebolo treba žiadnu, aj tak, nikto by tým necestoval.

Teraz napíšeš že si robíš srandu a potom ti ja niečo poviem
Reply on: Peon #138894:
Tak by sa spojili linky 20,22. A vznikla by linka 42 ? .Trasa Záhor Bystrica-Opletalova-Pri Kríži-Žatevná-Damborského-Tesco Lamač-Patrónka-Nár onkolog.ústav.
Reply on: Peon #138890:
signál niekedy nie je ani v centre ☺
Zastávka "Ungator" smer BA je tá pred Penny Marketom? Lebo 901-ka tam CP nemá...

A zaujímavé, že linky VOR aj Slovak Lines nazývajú zastávku pri Hofferi, Bille atď. "Steinerweg", ale DPB "Plaffenbergweg". Pritom je to presne tá ístá.

Re #138891 kuko1: Ak by už nejaký "záhradník" takú "potrebnú" linku presadil, tak by mala ísť aj cez Devínsku Novú Ves, aby vzniklo priame spojenie Záhorská Bystrica - DNV.
Reply on: kuko1 #138891:
kašli na to. Dúbravskú cestu treba dať do takého stavu aby sa dalo po nej prejsť cez Polianky do Dúbravky presmerovať tadiaľ L34 alebo 83, pre obnovenie obsluhy Polianok. Nové linky v BA nejak špeciálne netreba. Ak tak nejaké minibusové linky do ťažšie dostupných oblastí, prípadne menšie úpravy v trasovaní liniek, inak nič viac.
Reply on: kuko1 #138891:
Alebo aj tvojim osobným automobilom ?
Tak čo vy na tú linku Záhor.Bystrica-Dúb.Cesta? Mohla by byť obsluhovaná 6 SORmi B 9.5,3 Tambusy a 2 Karosy CNG.
MIESTA BEZ DOSAHU VYSIELAČIEK DPB

Len tak mi napadlo, vo Wolfsthali a Hainburgu je signál? A v Chorvátskom Grobe? A čo Topoľové? Vie niekto vymenovať, kde v BA signál nie je? Raz som tu čítal, že na konečnej na Železnej studničke nie je.
Reply on: tr3mp #138877:
podľa mňa je zbytočnosť viesť trať na Štefanovičovej a I. Karvaša na povrchu 600m (meral som na Google Earth) a robiť tak dva vjazdy pod povrch - jeden pred Kýčerského a druhý pri Fazuľovej.
Reply on: tr3mp #138885:
Som si všimol neskoro, potom mi to až došlo, že niečo naboku je. Aj tak si však myslím, že tieto návrhy ostanú len vo fantasmagorickej rovine..

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.