Prečo to chceš sakra tahať cez krematórium. Ešte raz opakujem. Spojenie ZB-DNV je takmer tak potrebne ako linka 36. a k tomu by ta linka podla tvojich predstav zozrala aspon 22 vozov. Uplne zbytocne
Ty si fakt debil. Rozmýšľaš ty vôbec niečim? Načo by bola prevádzka tejto linky v 6-minútovom intervale v špičke v useku ZB-DNV? A nemysli si že by bolo normálne keby bolo v CP 150 x poznámok typu
f1 - ide po Opletalovu
f2 - ide po Tesco Lamač
a7 - cez prázdniny nezachádza do ZB
a9 - cez prázdniny nezachádza na Kramáre
b14 - každý pondelok párneho týždňa ide len po Opletalovu
a pod. ?
Lepšie je mať viac liniek ako 200 poznámok... takisto aj zlúčenie 20+22 by bola blbosť. A 42, oblastné označovanie ti niečo hovorí?
Medzi DNV a ZB by stačila linka s jedným vozom na trase
Jána Jonáša-VW, Jána Jonáša, Poľný mlyn, Československých tankistov, Záhorská, Záhorská Bystrica a späť s intervalom 30-60-30-60. A možno by nebolo treba žiadnu, aj tak, nikto by tým necestoval.
Teraz napíšeš že si robíš srandu a potom ti ja niečo poviem
Tak by sa spojili linky 20,22. A vznikla by linka 42 ? .Trasa Záhor Bystrica-Opletalova-Pri Kríži-Žatevná-Damborského-Tesco Lamač-Patrónka-Nár onkolog.ústav.
Zastávka "Ungator" smer BA je tá pred Penny Marketom? Lebo 901-ka tam CP nemá...
A zaujímavé, že linky VOR aj Slovak Lines nazývajú zastávku pri Hofferi, Bille atď. "Steinerweg", ale DPB "Plaffenbergweg". Pritom je to presne tá ístá.
Re #138891 kuko1: Ak by už nejaký "záhradník" takú "potrebnú" linku presadil, tak by mala ísť aj cez Devínsku Novú Ves, aby vzniklo priame spojenie Záhorská Bystrica - DNV.
kašli na to. Dúbravskú cestu treba dať do takého stavu aby sa dalo po nej prejsť cez Polianky do Dúbravky presmerovať tadiaľ L34 alebo 83, pre obnovenie obsluhy Polianok. Nové linky v BA nejak špeciálne netreba. Ak tak nejaké minibusové linky do ťažšie dostupných oblastí, prípadne menšie úpravy v trasovaní liniek, inak nič viac.
Len tak mi napadlo, vo Wolfsthali a Hainburgu je signál? A v Chorvátskom Grobe? A čo Topoľové? Vie niekto vymenovať, kde v BA signál nie je? Raz som tu čítal, že na konečnej na Železnej studničke nie je.
podľa mňa je zbytočnosť viesť trať na Štefanovičovej a I. Karvaša na povrchu 600m (meral som na Google Earth) a robiť tak dva vjazdy pod povrch - jeden pred Kýčerského a druhý pri Fazuľovej.
no.ev.di.